duminică, 2 ianuarie 2011

Şi te-ai dus, dulce minune...

...Ş-a murit iubirea noastră!


Gata, spiritul Crăciunului s-a evaporat, sărbătorile s-au terminat, am colindat, am urat, ne-am îmbuibat, ne-am îmbătat, ne-am distrat, ne-am adorat, e timpul să revenim la normal.
E timpul să ne urâm iar, să ne furăm căciulile, să ne ciomăgim în pace, să ne omorâm cum se cuvine. Am fost buni destul, ne ia cu greaţă de-atâta feerie, de-atâta pace, de-atâtea urări de iubire, de-atâţia îngeraşi bălai, de-atâta noroc, zurgălăi şi-atâtea suflete calde.
Avem pete pe retină de la atâta lumină, de la atâtea artificii, lumănări, steluţe şi sclipiri de fericire. Deja ne e dor de întunecimea, de pizma şi alergarea noastră cea de toate zilele, de normalitatea noastră tocită-n coate.

Sărbătorile ar fi îngrozitor de frumoase dacă n-ar fi atât de copioase, atât de de tămâioase, atât de siropoase. După un an de zile de cătături piezişe, de sabotaje, de viraje printre competiţii şi contradicţii, iubirea, pacea şi feeria ne dau peste cap glicemia.

Gata, de azi am scăpat!
Moş Crăciun s-a cărat la Polu' Nord, vacanţa s-a terminat, am gătat şi purcelul, poate începe măcelul.

51 de comentarii:

  1. Hai mai, chiar asa?
    Eu nu am furat niciodata nicio caciula. Motiv pentru care nu am una, nici pe gerurile astea. Iar urechile imi ard din cauza gerului nu din cauza celor auzite.
    Hai, un an bum sa avem!

    RăspundețiȘtergere
  2. @anamaria: Apoi noa, fiecare după obiceiul lui! :P
    Un an mai bun! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Gura pacatosului adevar graieste.
    Sper totusi sa nu avem un an BUM! ci doar bun, cum as fi dorit sa scriu... dar nu a iesit :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Poza este URIAȘĂ!!!
    Textul m-a adus cu picioarele pe pământ, deși nici până acum n-am fost vreo răsfățată, cu capul printre norișori.
    Tu spui limpede ce este alb și ce are întunecime.
    De fapt, ce este autentic în viața asta?

    RăspundețiȘtergere
  5. @anamaria: He he he! Mă gândeam că ai rămas sub impresia focului de artificii de vrei "bum" la anu' :D


    @Incertitudini: Mai sunt şi lucruri autentice prin viaţă dar, amestecate fiind cu-atâtea lucruri îndoielnice, tre' să caşti bine ochii ca să le mai deosebeşti :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ... iar te cert:
    1. nu a dispărut nimic; păi ce dacă s-a întors acasă la Polul Nord? ne veghează el ... hmmmm, grijă mare că la anul nu mai primim nimic
    2. petele sunt doar pe senzorul aparatului foto ... deci, să folosim o soluţie de curăţare, sau să-l ducem în service (sau ne ducem noi?)
    3. ce era la trei? aaaa ... nimic ... e doar 3
    ... îmi place fotografia ... aş tăia un pic de sus, porţiunea aia neagră nu dă bine acolo (zic eu ...) ... lumină bună

    RăspundețiȘtergere
  7. @Cristian Ion:
    1. Ceartă-mă, bre, poate te scoţi măcar tu c-un cadou pe la anul! =))

    2. Petele le putem scoate, adevărat, cu o soluţie de curăţare definitivă. (Am auzit că Beretta ar fi eficientă :P )

    3. Am să mai tai, dacă zici. Am vrut să-i las şi eu mai mulţi pixeli, că deja am cropuit-o la sfert când am scos peisajul general :D
    Da' amu stai pe-aproape să zici dacă-i bine pe unde am dat cu briceagu' :P

    RăspundețiȘtergere
  8. hmmm....se pare ca te-a inzestrat Mosul cu un aparat de radiografiat nou. Lasa si tu realitatea cruda acolo sub pres. Macar pana ne intra iar rutina in oase.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Al.M: Gata, îmi cumpăr un preş nou! :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu vreau continuarea originala la versuri: floare albastra, floare albastra...

    Mai ales ca in gradina am inisor. O floare colosala. Cu lujerul fir de pai si cu floarea peticut de cer de pe alte meleaguri, cele visate, rezistent la seceta si alte vicisitudini si pe deasupra perena.

    S-avem parte de un an de zece ori mai bun decat puyem sa ni-l facem noi si de un milion mai bun decat vor sa ni-l fac ei-ii.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Ilinca:
    Şi te-ai dus, dulce minune,
    Ş-a murit iubirea noastră
    Floare-albastră! floare-albastră!...
    Am ajuns nişte legume!

    =))

    RăspundețiȘtergere
  12. Stau si ma intreb: de unde atata pesimism la inceput de an?
    A fost atat de mult romantism, ata de mult optimism in timpul sarbatorilor, ca ai obtinut reactia inversa? Cum spune romanul: ti s-a aplecat? Pentru ca sigur nu imbuibarea ti-a stricat buna dispozitie.
    Eu stiu ca esti o originala,dar de obicei un an nou inseamna o noua sansa, un nou inceput, o noua ocazie de a fi mai buni. Sau cel putin speram ca asa va fi.
    In fond depinde de noi sa alegem daca sa lasam ca ceea ce sa intampla in jurul nostru sa afecteze buna noastra dispozitie.
    Iti urez un an cu zile senine, fara amenzi sau carnete de conducere ridicate, cu un blog la fel de inspirat ca cel de anul trecut. Si sa nu uit: fara carti discriminatorii intre cele doua sexe... ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. @stranger: Păi nu e vorba de pesimism, străine! E doar o observaţie, bazată pe fapte reale, nominale.
    Şi tot din experienţă îţi spun şi că fiecare 1 ianuarie e un nou început pentru obiceiuri vechi. Elanul ne ţine puţin, ştii şi tu.

    Pentru urările potrivite ca mănuşa, îţi mulţămesc fain. Sper să mi se întâmple! În schimb îţi urez să ţi se petreacă în 2011 exact acele lucruri pe care le aştepţi şi de care ai nevoie! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. mda. dezmatului culinar i se cere alturat si unul sentimental, asa-i? ca altfel, unde e farmecu'? noi sa fim sanatosi si sa ne tinem caciulile aproape si sub atenta observatie!

    RăspundețiȘtergere
  15. e mai bine aşa (zic eu ...) ... cadou? ce cadou? unde? când? ... îţi spun eu ce vreau ... simplu ...

    RăspundețiȘtergere
  16. @Zazuza: He he he! Cred ca cetatenii au trait de-a lungul anilor si "dezmatul sentimental" de care vorbesti si l-au botezat "spiritul Craciunului" :P

    Caciuli in siguranta sa ne dorim, deci, pentru anul ce vine! :D

    RăspundețiȘtergere
  17. @Cristian Ion: Si eu zic ca e mai bine :P

    Cat despre cadou, ma gandeam ca daca esti asa un vajnic aparator al lui Mos Craciun, el, monitorizandu-te, cum opinai mai sus, te va rasplati cum se cuvine.
    Eu voi gasi sub brad o nuia de alun, daca tu ai dreptate :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Cu alte cuvinte... pe ei! La arme, fratilor! Daca-i macel, macel sa fie!

    Asa, da! Pentru ca la ultima postare mi-au dat lacrimile ... de ras, bineinteles; doar ce credeai :D

    Ai dreptate. Sarbatorile astea sunt ca ziua de duminica. Le astepti cu mare drag; dar cand au trecut ... au trecut.

    Bag de seama ca asta este partea ta intunecata. May the force be with you, Arcadia! ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. @robert: Doar aureola imi străluceşte, restul meu e beznă! =))

    RăspundețiȘtergere
  20. Hai sa nu fim pesimisti si sa macelarim doar ganduri negre, daca e sa cada cineva ;)
    La multi ani cu sanatate! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Eeee, acu' te recunosc, soro!!
    Zău, că şi eu mai aveam puţin până să dau în diabet de la atâtea dulcegării mucegăite.
    Hai, bre, la ataaac: pe murături şi acrituri!

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna ziua, an bun! Sunt nou pe aici si, e clar, imi place, intai poza si textul, apoi atmosfera generala. Daca mai primiti , mai venim, chiar daca s-a terminat era colindelor de iarna, fiindca, de fapt, ce facem noi tot un soi de colind este.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  23. @teonegura: Multi ani, buni! Sa nu cada decat gandurile negre, dar! :D


    @PeNe: Gata, am revenit la alimentatia si programul obisnuit :P

    @ionelmuscalu: Buna sa va fie inima! Poftiti, poftiti, ne straduim sa fim gazde bune! La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. La multi ani!
    Abia cu fotografia de ai pus-o in final ar putea sa creasca ceva glicemii :D.
    Deci, cum spuneai... un nou inceput pentru obiceiuri vechi... ca sa ne intineresti pe noi, cititorii blogului tau (veselia te mentine tanar). Da-i inainte cu normalitatile tale "tocite in coate" ce ne-au delectat in 2010 si fa-ne sa zambim si in 2011. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  25. @Stefana: La multi ani! :)
    Eu am intrat in hipoglicemie deja, nu l-am mai vazut pe Mihnea de duminica :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Incredibila ipostaza!
    O salvez si eu, daca este permis!

    RăspundețiȘtergere
  27. @Virtualkid: Normal ca e permis, pentru Gradinita Virtuala, nu? :P

    RăspundețiȘtergere
  28. Ca bine le mai zici...Simt asta in aer. 'Asta-i omul..Dar nu tot omul!' :)))Si bine ca-i asa! Un Nou An cu Dragoste!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. @Anima: Iti doresc sa respiri aer curat in 2011! :D

    RăspundețiȘtergere
  30. Ma gandesc ca acolo ar fi un exemplu negativ. Gradinita virtuala isi propune sa se bazeze doar pe odihna activa.

    RăspundețiȘtergere
  31. Offf, măi, Cara mia Arcadia, aşa mă mănâncă limba la începutul acestui an (sper să nu primesc indicaţii ce să fac cu ea), încât aş vorbi şi de una singură!!!
    La fiecare început de an sperăm să schimbăm ceva în noi (în bine, desigur)dar, nu ştiu cum se face că, întotdeauna, năravul (ăla tocit în coate) rămâne acelaşi!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Scrii fain,Arcadia,si tu stii ca-s fanul tau. In mod sigur stii,ca oricit ai scutura,oricite valuri ai face,fiecare se va comporta in continuare dupa cum ii e felul.Poate doar de-ar fi Craciun in fiecare saptamina,la un moment dat saturatia fizica intervine,si poate doar atunci ar incepe si absorbtia de capital spiritual.
    Si......mama ta stie ce faci ????? Daca mai gonesti pe sosea,te spun la mama ta !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. @PeNe: Bre, fiecare defilează cu limba pe care-o are, deci toleranţa se impune şi aici. Aşadar, lasă-ţi limba să se desfăşoare :D

    @gabriela: Draga mea, ai dreptate, fiecare face ce stie :D

    Te rog eu mult nu ma zice lu' mama, promit să merg mai încet! :*

    RăspundețiȘtergere
  34. promit să merg mai încet! :*


    Retin!!!!! si retine si tu !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. uh.. la mine starea de sarbatoare este cea normala... deci... majoritatea anului sunt in anormal...
    deci.. refuz sa urasc... si mai ales sa ciomagesc... desi... nu recomand nimanui sa-mi schimbe hotararea refuzului...
    la multi ani... cu intarziere...
    ovi

    RăspundețiȘtergere
  36. @oovi: Noa, sa ramai la obiceiurile bune la anul si la multi ani! :D

    RăspundețiȘtergere
  37. Hm unde vedeti voi ca s-au terminat sarbatorile
    Azi e Boboteaza si maine sf Ioan si Craciun pe vechi si mai vine si sf Stefan pe vechi si anul nou si sf Vasile si iar Boboteaza si sf Ioan.....deci inca vreo 2 saptamani de petreceri
    HM..........sa inteleg ca Vasile nu da de baut saptamana viitoare?
    Ce rost are sa fie sarbatori daca n8u le tii dupa toate riturile
    Oare ovrei n-au Hanuka si pe vechi?
    Oricum spun "La multi ani !" pe stil nou si o sa-ti mai spun si pe stil vechi
    si promit sa-ti spun si la Sarbatoarea Ciresilor cand incepe anul nou la orientali
    Cum sunt sigura ca deja ai lista cu dorinte pe anul asta,da-o incoace s-o semnez si s-o parafez ca sa stiu ca se implinesc ***

    RăspundețiȘtergere
  38. @Elfa: Multam fain, poti incepe prin a aluga viroza ce m-a rapus! :P

    RăspundețiȘtergere
  39. Pai se rezolva !
    Amoxicilina pe gat si picaturi in ochisori,asa tratez pisicile(sfatul doctorului pt viroza pisicoasa)
    N-ar trebui sa meri un picut si pe la doftori,ca si anul trecut tot asa ai inceput anul si nu-i bine deloc:(

    RăspundețiȘtergere
  40. @Elfa: Multam de grija! :*
    Apoi noa, daca anul trecut mi-a mers asa de bine dupa viroza, anul asta, cu o viroza si mai babana, o sa-mi fie excelentissim! =))

    RăspundețiȘtergere
  41. Să fim sănătoşi, să putem juca la nunta ... Moşuleţului!

    RăspundețiȘtergere
  42. Ma copilul asta e genial !
    Ma face sa uit si de pileala si de ciomageala. :)
    La ce-ti mai trebuie Mos Craciun ?
    Cand il ai pe pitic si tara lui cu zane... :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Daca mi-ar fi trecut prin cap sa te contrazic folosind cuvinte moi, pe care nici eu nu le-as fi crezut, acum, dupa saptamana asta siropoasa din foooarte multe puncte de vedere... mi-am dat seama ca ar fi ridicol, asa ca nu-mi ramane decat sa-ti dau dreptate. :D

    Si pentru ca am observat ca te lauzi cu achizitia unei viroze de calitate, iti doresc sanatate maxima! :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Eu zic să fugim după moşul că poate mai are ceva prin sac....

    Ce doarme drăguţul de Mihnea :)...

    RăspundețiȘtergere
  45. @Zamfir: Sa dea Dumnezeu! :)

    @Lia: Iaca, ai ghicit de ce nu cred eu in Mos Craciun :P

    @Dara: Vezi, de aia am eu grija mare cu glicemia! =))
    Multumesc fain, deja mi-e mai bine! :*

    @Costea: Nu te sfatuiesc sa fii lacom, uite ce-am patit eu: am gasit la fundul sacului o viroza :P

    In poza anterioara adormise citind =)), aici e doar suparat ca nu se intelege cu fetele ;)

    RăspundețiȘtergere
  46. Bre, Arcadio, ţi-a trecut viroza?!! ... că vreau să te întreb şi eu ceva fără riscul de a mă căptuşi cu niscaiva viruşi. Sunt de o sensibilitate rară (hmm, hmm!) şi vreau să mă păzesc (tocmai mi s-a umflat buza a 2-a oară după ce am mâncat ceva adus de colegu').
    Şi, ca să nu mor proastă, lămureşte-mă, bre, ce înseamnă aici, pe blogul matale,semnele alea care ţin loc de emoticoane ?!! ... sau sunt chiar emoticoane şi le văd numai bloghiştii?!!
    Semne: :), ;), =), :P etc.

    ps. Vreau şi eu să ştiu când mă înjuri şi când mă pupi sau când râzi de mine!!!

    RăspundețiȘtergere
  47. @PeNe: Vai mie, să nu care cumva să crezi că fac vreo discriminare în bătătura mea. Semnele sunt transcrierea emoticoanelor de Messenger şi cu puţina preocupare le poti traduce dupa ureche (ochi), după cum urmează:

    : înseamnă doi ochi
    :) înseamnă doi ochi şi-o gură fericită
    :( înseamnă doi ochi şi-o gură acrită
    ;) înseamnă doi ochi, din care unul închis cu subînţeles
    :P înseamnă doi ochi şi-o gură care scoate limba.
    (Dacă adaugi şi-o tildă, adică aşa :p~, arată limpede ochii, cu limba care salivează după o negresă, de exemplu. He he he!)
    =)) înseamnă doi ochi lungi şi-un râs tăvălit pe jos, de ăla cu dureri de burtă

    Sper că ţi-am spulberat dilemele, da? :D

    Asta inseamnă un râs cu gura mare, adică mai mult decât doar un zâmbet).

    RăspundețiȘtergere
  48. Mulţam! Acum pot vorbi şi eu codificat cu tine. ;)

    RăspundețiȘtergere
  49. @PeNe: Un fel de secret al lui Polichinelle :D

    RăspundețiȘtergere