joi, 20 ianuarie 2011

BLOG DE BLOG - cele mai bune bloguri din 2010

Categorii:

1. Marele premiu - Pentru că-mi place
2. Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie)
3. Blogul cu cel mai mult umor
4. Cel mai bun cititor/comentator
5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei
6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic
7. Cel mai informat blogger
8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă
9. Cel mai bun blog al unui ziarist
10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri
11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică)
12. Cel mai bun blog de sport
13. Cel mai bun blog de muzică
14. Cel mai combativ blog
15. Cel mai activ blogger
16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri
17. Blogul pasiunii (profesiune, hobby). Aici vor intra blogurile culinare, de modă, de design, grădină, cîini-pisici, călătorii, colecţii. Desigur, juriul va putea să acorde mai multe premii, dacă va fi cazul.
18. Premiul de popularitate


Componenţa juriului:

Lucia Verona Simona Ionescu, Oana Stoica Mujea, Ştefania Coşovei, Matilda, Ioana Diaconescu, Adrian Năstase, Adi Hădean,
Alex Mazilu, Chinezu, George Şerban, Horia Gârbea, Ionuţ Iancu. Partener: blogosphera.ro.


Nominalizările mele:

1. -
2. Blog literar/Jurnal: http://incertitudini2008.blogspot.com/
3. -
4. Cel mai bun cititor/comentator: http://colours-sounds.blogspot.com/
5. -Cel mai bun blog de păstrarea memoriei: http://catalin-alexandru.blogspot.com/
6. -
7. -
8.-
9. -
10. -
11. Cel mai bun blog vizual: http://graphis-artwork.blogspot.com/
12. -
13. Cel mai bun blog de muzică: http://teonegura.wordpress.com/
14. -
15. Cel mai activ blogger: http://zamfirpop.com/blog/
16. -
17. Blogul pasiunii: http://mayas-esprit.blogspot.com/
18. -

Cei nominalizaţi de mine trebuie să preia leapşa şi s-o ducă mai departe, din blog în blog, până la victoria finală.

Pentru detalii, lămuriri şi postarea listei cu nominalizări, click aici: http://luciaverona.blogspot.com/2011/01/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din_17.html




Dragii mei, iacătă-mă-s aşadar nominalizată la un concurs de concurs, arătând precum baba Vanga la Casa Albă, la dineul oficial al preşedinţilor.
Am aşa, cum să vă spun?, un sentiment de déjà vu. Am mai trăit o experienţă similară în clasa a patra, la concursul
"Cel mai frumos insectar".

Miloasă din naştere şi leneşă din fire, n-am zburat şi eu, ca tot pionierul destoinic în timpul verii, după insecte. În prag de concurs am înfipt din goana ghizdanului, într-o bucată de plută, următoarele vietăţi:

- două muşte, dintre care una încă mai mişca în timpul deliberării juriului
- un cărăbuş presat, care nu mai era în firea lui pentru că murise strivit pe asfalt
- un păianjen care de frica morţii se chircise atât de tare că putea trece drept orice altă gânganie
- un gândac de Colorado, îmbălsămat de bunicul, cu gaz
- încă vreo două-trei exemplare culese de prin natură, moarte de moarte naturală.

Nu tu un fluture, nu tu o libelulă, nu tu o insectă colorată, minunată.
La sfârşitul concursului am câştigat o mare experienţă. =))
Care, uite, îmi foloseşte acum.

Îmi urez succes şi promit că dacă voi câştiga Marele Premiu de Consolare, în discursul de decernare o să vă pomenesc pe toţi, prietenii mei care m-aţi citit, m-aţi nominalizat şi m-aţi iubit. Şi eu pe voi.

Hai, noi!

43 de comentarii:

  1. Ha ha ha....inteleg ca Robert e carabusul presat iar eu as fi paianjenul muribund ? ha ha ha
    Facand un spagat peste ani... cam asa s-ar vedea...
    Traiasca toate ganganiile din lume cu tot cu blogurile lor zburatoare, si la mai mare! ha ha ha
    ...Na,ca m-am molipsit si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Wind: Draga mea, legătura între insectarul meu şi concursul de faţă este doar premiul din final.

    Deci asemănările de care vorbeşti sunt creaţia ta, 100% :D

    Trăiască!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu regret trebuie să te anunţ că nu mai am, de tare demult, încredere în concursuri. Cu regret că, tare demult, am anunţat că nu am timp de lepşe. Deci ... ca să nu influenţez decizia obiectivă a juriului, propun să consideăm că nu am citit această postare!
    Dar, cu plăcere trebuie să te anunţ că îţi mulţumesc pentru nominalizare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Somona Ionescu,tipa care face din juriu: Nenea tata lui Emil, nenea tata lui Emillll…Nenea Traian, cand ii ardeti o pusca si-o curea lata, ca nici la sms nu raspunde ca sa ne spuna de ce n-au parintii nostri bani sa ne ia bomboane?

    (Serial blogheristic “Sa-l pisam pe presedinte”)..
    Urmeaza Oana Stoica Mujea, (brrr!)si altii..
    M-am lamurit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Baftă din belşug!
    [Între timp, organizăm trupa de majorete, pentru victoria finală! :)]

    RăspundețiȘtergere
  6. @teonegura: Esti cel mai muzicos dintre cei pe care-i stiu. :)

    @Zamfir: Dragul meu, daca-ti imaginezi ca sperantele fericirii mele stau in participarea la acest concurs inseamna ca ma crezi foarte tanara, cu increderea nezdruncinata, ceea ce e foarte bine.
    Zic insa sa iei partea cea buna, adica aia pe care deja ai luat-o, ca eu cred ca esti cel mai activ. :D

    @Constantin Jacota: Un om lamurit e un om fericit! Ceea ce-ti doresc fierbine. Tot inainte! Cu sau fara presedinte! =))

    @Teodora: Draga mea, sa ramanem in firea noastra, totusi!
    Singurul premiu real in aceasta intamplare e zambetul prietenilor mei. Restul e vant! :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Probabil că la postarea asta au dreptul la comentarii numai "bloghiştii" ;)
    Da', iote, că mă bag şi io să-ţi zic, bre, că pentru mine nu contează la ce categorie vei fi încadrată ... pentru mine rămâi aceeaşi din 2005 ... sau 2006 ;)

    ps. Referitor la insectar ... şi mai ziceai că eu îs lipsită de inimă :

    RăspundețiȘtergere
  8. @PeNe: Postarea nu e restrictivă, e doar răspunsul meu politicos şi frumos la nominalizări.

    Eu sunt aceeaşi de care vorbeşti, deşi mă tot străduiesc să devin mai deşteaptă, mai bună, mai frumoasă, mai devreme-acasă. Nu-mi iese, deci sunt neschimbată! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am incercat sa fac leapsa, dar toate blogurile se inghesuiau la aceeasi categorie, basca numai bloguri de prieteni :)). total subiectiv, deci am zis pas :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Arcadia,
    Mulțumesc pentru atenție și grijă!
    Te ameninț cu nominalizarea de câteva zile.
    Sper ca astăzi să fac tabelul, niciodată nu mi-au reușit chestiile astea.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Zazuza: Cum am numai experiente nefaste, cand aud de concursuri mă ia cu friguri :D
    Am preluat leapsa de dragul celor care m-au nominalizat, subiectivi fiind şi ei, cum ziceai. :)

    @Incertitudini: Cu sau fara tabel, parerile si sentimentele mele sunt aceleasi, deci daca nu-ţi reuseste nu-i absolut niciun bai din punctul meu de vedere! :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai un blog literar cu cel mai mult si bun umor, cititorii sunt unul si unul, ai cele mai pertinenete si haioase comentarii, cele mai faine fotografii cu apusuri si rasarituri din lume, ca sa nu mai zic de babuski, esti cea mai "pamfletara", pasiunea ta pentru caini si pisici te-a numit deja Brigitte Bardot a Brasovului, ca sa nu mai spun cat de populara ai devenit cu pasiunea ta pentru bucatarie!Imi placi!
    Arcadia, esti cea mai tare!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Liana: Iar tu cea mai subiectivă din toţi, mulţumesc! =))

    RăspundețiȘtergere
  14. Arcadia,
    Aruncă, te rog , o privire!
    Tehnica nu este pasiunea mea..
    În rest, am respectat toate regulile, adică am subliniat, am scris detalii, am anunțat și conducerea acțiunii.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mult succes!
    Mi-a placut foarte tare pivestirea cu insectarul. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @Incertitudini: Draga mea, tu pe mine ma pui sa verific daca e bine? Pai eu abia de m-am descurcat printre link-uri si regulamente dupa ce m-a anuntat Wind ca am treaba :D
    De buna seama ca totul e perfect! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. @VertAnge: Chestia cu succesul nu e importanta, dar multumesc frumos pentru gand.

    Cât despre insectar, am sechele şi-acum amintindu-mi de stresul de-o vară întreagă şi de musca aia trasă-n ţeapă. Brrrr....

    RăspundețiȘtergere
  18. N-am cum sa fiu obiectiva, sora mea, ca te iubesc ;*

    RăspundețiȘtergere
  19. @Liana: Pai cine ti-a cerut sa fii obiectiva? =))

    RăspundețiȘtergere
  20. Păi, să votăm atunci, să ținem pumnii și să ne pregătim paharele pentru șampania care va curge în valuri. În rest, am cam aceeași opinie cu C. Jacotă în ce privește juriul. :D

    RăspundețiȘtergere
  21. @silavaracald: Eu sunt în afara subiectului, cum ziceam, deci putem să bem fără să votăm! Sunt adepta eficienţei! ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Felicitări!

    Ţi-am lăsat un test la mine pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  23. HM..........de la fost premier la jurist de concursuri blogistice(pe cand madam Udrea in comitet?:D)
    Arcadia scuze,dar ma framanta o intrebare: Iti doresti un premiu de la acest juriu?
    Altfel as zice ca iei zilnic cate un premiu de la cei ce-ti apreciaza fotografiile si spiritul viu (inca astept biografia ca sa-ti apreciez si talentul scriitoricesc si matematic)

    RăspundețiȘtergere
  24. @Elfa: Repet, postarea aceasta e raspunsul meu de bun simt la nominalizarile facute cu drag si buna credinta de Wind si Incertitudini.
    Sa stii ca daca ma propui, de drag, la concursul "Arhitectul anului", particip şi acolo, cu egale şanse de a căştiga marele premiu. =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  25. esti formidabila arcadia, iar blogul tau chiar merita un premiu pe cinste,
    io ti-as da Marele Premiu , ptr ca imi place blogul tau , dar nu-s nici in juriu si nici nu concurez,

    iar daca as concura ar trebui sa fie la categoria , "cel mai formatat blog " uite blogul, nu e blogul :))

    RăspundețiȘtergere
  26. @Al.M. Et tu, Brute? Subiectiv? =))

    Cat despre blogul tau, ai dreptate, nu se stie niciodata cand te trezesti c-a disparut fara urma ori ca s-a nascut din neant =))

    RăspundețiȘtergere
  27. Cuscra,sper sa nu ma bati cu pasiune,dar de ieri ma tot chinui sa fac ceva cu leapsa asta si nu reusesc!În afara faptului ca erai si tu pe lista mea ca cea mai coola blogherita,plina de umor si pasiune,mai as fi avut si doi dintre jurati la alte categorii,si în rest foarte multi la o singura categorie...si parca în final nu era corect(mai ales treaba cu juratii!As fi fost acuzata de mita,sau mai stiu eu ce :P),asa ca am lasat-o balta!
    Totusi ma bucur ca m-ai nominalizat.Chiar daca nu particip,îti multumesc pentru alegere si îti dedic o chestie gustoasa,simpla si plina de pasiune la mine pe blog :*

    RăspundețiȘtergere
  28. @maya: Draga mea dragă, în acest moment declar concursul încheiat.
    Am câştigat marele premiu, ma întorc plină de glorie de pe blogul tău!

    Le mulţumesc părinţilor că m-au făcut şi lui Culi că te-am cunoscut :D

    :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  29. Din nou m-ai azvîrlit în trecut,din nou m-ai bagat în butoiul cu melancolii.Nu stiu ce am zilele astea,dar tare perind prin trecut...de vina o fi duminica depresiva =))

    :*

    RăspundețiȘtergere
  30. @maya: Uite, îţi trimit o poza cu Mihnea, care e la mine de dimineaţă şi desenează pentru teza de doctorat. :D
    O să-ţi treacă toate melancoliile!

    :* :*

    http://img151.imageshack.us/img151/2269/newyear016a.jpg

    RăspundețiȘtergere
  31. Arcadia,dear cu regret te anunt ca nu-s o fiinta dulce,tandra si nici macar foarte prietenoasa
    Nici o sansa sa te propun la premiul "arhitectul anului",nu m-as propune nici macar pe mine
    Si zau daca stiu macar 10 arhitecti a caror opere sa-mi placa asa mult incat sa ii propun
    Dar te-as propune la cea mai amuzata si isteata persoana cunoscute in virtual si cred ca ai avea sanse mari de castig la aceasta categorie
    Am inteles ca ai simtit nevoia unor raspunsuri apreciative ,propunerilor unor oameni cunoscuti chiar si virtual
    Insa insist ,ti-ai dori premiul castigat in conditiile unui astfel de juriu?
    (a unor oameni ca nu se stie daca ti-au citit vreodata blogul si care in mod sigur nu ti-au scris pe el\;oare iti inteleg si apreciaza spiritul viu?; daca te deranjeaza intrebarea mea ,imi cer scuse)

    RăspundețiȘtergere
  32. Jaleee mareeee! Iar m-ai procopsit cu o leapsa! Ce ai cu mine, soro?

    Io nu mi-aduc aminte ca baba Vanga sa fi fost la Casa Alba. Poate vrei sa spui Monica...

    Cat despre insectarul tau, Daliana are dreptate! Care o fi legatura cu blog-urile noastre? Am citit postul asta acum trei zile, dar de atunci ma urmareste intrebarea asta =))
    Cu alte cuvinte m-ai dus cu presul tot anul trecut. Din ditamai cavalerul si mare paharnic, ma transformasi intr-o biata ganganie... si aia presata. Pfff!

    Bzzzz! Bzzzz!

    PS: blog-urile nominalizate trebuie sa fie din Romania, tara noastra mult iubita si adorata?

    RăspundețiȘtergere
  33. Si as mai avea o intrebare: cum adica "cel mai bun cititor / comentator"? Adica bun la citit si comentat sau bun in general, ca doar asa e firea omului? Se cer musai lamuriri :D

    RăspundețiȘtergere
  34. @Elfa: Nu mă deranjează întrebarea ta.
    Răspunsul cere mai mult decat un simplu DA sau Nu, aşa că iată:

    Oricine are un blog, indiferent dacă recunoaşte sau nu, nu scrie pentru sine însuşi. Dacă ar scrie pentru sine ar putea scrie pe o foaie de hartie, într-un jurnal, etc). Dacă scrie (şi) pentru alţii deci, are nevoie de un feedback, are nevoie să se verifice, să se evalueze.
    In al doilea rând, e aproape limpede că fiecare blogger are cumva propria sa "familie", un cerc de prieteni reali sau virtuali care, subiectivi fiind tocmai datorita acestei prietenii, îi trec cu vederea părerile nu întotdeauna pertinente, eventualele erori, îi iartă greşelile, s.a.m.d.. Deci, o părere din afara acestui cerc este tentanta.

    Şi nu în ultimul rând, oameni fiind, suntem, fie că admitem ori nu, un pic vanitoşi şi putem astfel păcătui, acceptând, să zicem, nominalizarea la un concurs ca acesta.

    N-am vizat niciodată premiul (nu mi-am pierdut simţul măsurii şi nici al realităţii), am privit de la bun început acest demers ca o modalitate de creştere a numărului de cititori. Ceea ce, judecând după cifre, s-a întâmplat deja, te poţi convinge singură.

    Acum pot să dau răspunsul ăla din două litere pe care l-ai cerut: NU.
    (Deşi nu juriul de care pomeneai e responsabil de acest răspuns. Aş putea judeca şi contesta capacităţile sau realizările cuiva doar dacă ale mele ar fi mai mari şi mai multe. Ori, nu e cazul).

    RăspundețiȘtergere
  35. @robert:

    1.

    Ha ha ha! Bre, eu sunt singura legătură între insectar şi concurs, nu-mi puneţi în traistă mai mult decât pot duce!
    (Deşi bâzâi frumos, trebuie să recunosc!) =))

    Habar n-am despre bloguri, m-am luminat cu greu şi în fugă despre concurs. Cu pierderi colaterale, după cum vezi :P


    2. Adică de comentariile tale mă tem cel mai mult. Iar tu, ştiind asta, comentezi după două-trei zile, timp în care eu îmi rod unghiile şi nu dorm de frică. :P
    Cine nu şi-ar dori un cititor ca tine, care scoate ce e mai bun din om? :D
    Şi ce comentator mai bun ca tine pot găsi, care-mi bagi degetele în ochi şi-mi testezi şi perfecşionezi necontenit reflexele? :))

    RăspundețiȘtergere
  36. Nu voiesc sa iti dau emotii, ci doar lipsa de timp e singura vinovata. Ce vina am eu ca tu poti sa scrii mai mult decat pot eu bazai =))

    As face un efort si as bazai primul, dar acum ca mi-ai spus ca asa iti perfectionezi reflexele, cred ca un delay de 2-3 zile e numa' bun! ... zise carabusul! :D

    RăspundețiȘtergere
  37. @robert: Dragul meu, e deja paranormal ce se întâmplă: păi tu ştii că porecla mea din fragedă copilărie e "cărăbuş"?
    Născută fiind eu în luna mai şi spaima mea primordială fiind cărăbuşii, sor'mea m-a torturat toată viaţa zicându-mi "cărăbuş de mai".
    Uite cum pentru toate lucrurile există o explicaţie...
    =))

    RăspundețiȘtergere
  38. Arcadia ,multam frumos pt raspuns
    Nu asteptam un raspuns in 2 litere,banuiam ca ai inteles intrebarea mea
    Raspunsul primit de la tine e unul pe masura ta si ma satisface complet(de altfel aveam unele banuieli ca ar putea suna in stilul asta)
    Sunt de acord cu tine ca fiecare din noi avem doze mai mici sau mai mari de vanitate si ca fiind "animale" sociale avem nevoie si de public(oricat de mic ar fi el
    Pentru mine tu deja esti premianta la sectiunea bloguri(premiul te asteapta la Pene......:D)

    RăspundețiȘtergere
  39. @Elfa: Bănuiam eu că-s previzibilă :P
    Premiul, la PeNe? Mă apuc de cercetări :D

    RăspundețiȘtergere
  40. Unde as putea vedea si eu rezultatele? Tocmai am citit pe blogul Karlei nominalizarile ei de la vremea respectiva (cam tarziu, stiu :D dar acum am facut cunostinta cu blogu' ). Si fierb de curiozitate :D

    RăspundețiȘtergere
  41. @Stefana:

    http://luciaverona.blogspot.com/2011/02/blog-de-blog-bine-ati-venit-la-gala.html

    RăspundețiȘtergere