miercuri, 12 septembrie 2012

Smaranda

75 de comentarii:

  1. Vai, pupa-i-as ochisorii aia albastri!! O minune de fetita si un nume de rasunet ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. E o isteață, da! Vorbește perfect și folosește niște expresii de te lasă cu gura căscată :D

      Ștergere
  3. E iu-bi-bi-laaa, e iu-bi-bi-laaa!! Ea o sa readuca numele pe scena, dupa generatia Alexandru/a, cel putin urmaritorii tai isi vor boteza viitorii copii Smaranda(chiar si daca's baieti:))) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foaaaarte iubibilă, da! Aștept cu interes Smaranzii, urmașii cititorilor mei :))
      (Atenție, ești unul dintre ei! :P)

      Ștergere
    2. Chiar așa mă gândeam, după ce am citit titlul: cum ar fi să am o coplilă cu numele Smaranda?

      Arcadia, revin cu plăcere pe blogul tău de câte ori plec la plimbare prin ferestrele astea virtuale. Spor la scris.

      Ștergere
    3. Bun venit la noi, Mira! Salutări de la Smaranda și admiratori :))

      Ștergere
  4. Faina fatuca, fain numele, cu rezonanta de "Amintiri din copilarie"... :-* la ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehe, da, copilărie la ea, că la mine... și amintirile au îmbătrânit :))

      Ștergere
  5. Alta frumusete pe blogul tau, Arcadia! De unde-i scoti frate??? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Bai, imprumuta-mi si mie jobenul ala macar pentru o zi :) Aaa, Smaranda = terapie pura! In decursul a doua luni am pierdut patru oameni in diferite stadii de varsta ... subit si crunt. Iti multumesc tie pentru ca imi oferi asta si multumesc oamenilor care au creat minunile astea umblatoare! Sa-i ocroteasca Cel de Sus pe toti! Mai stiu eu doi cretofoli, frati, care ti-ar complimenta lentila. Numai ca-s cam departe de tine, pe taramul räzeshilor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulămim de bine-cuvântări!
      Ok, îți împrumut jobenul cât mă duc eu la primărie să înjur niște imbecili. Dar aibi grijă cum îl folosești că eu, din neatenție, m-am trezit odată în ogradă cu un băboi african în loc de-un prunc diafan cum intenționam =))

      Ștergere
    2. Ah, asa vräjitoare vajnica ma stii tu pe mine? :)

      Ștergere
    3. Eu te știu o Laponă pașnică :)))))

      Ștergere
    4. Asta e de bine. Tie oricum o sa iti arata pe veci partea pasnica. Altii mai au si neplacerea altor parti ;))Te imbratisez cu drag!

      Ștergere
    5. Bun așa, că-s slabă de fire. :) Dacă faci urât la mine încep să plâng de nu mă mai oprești nici cu-n borcan de șerbet! =))

      Ștergere
  7. Smaranda si Mihnea nu sunt inruditi, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Smaranda cu Mihnea nu se cunosc, dar am de gând să schimb asta :))

      Ștergere
    2. Sper ca gandul asta ghidus sa aiba urmari ;))

      Ștergere
    3. Îți dai seama ce-ar rezulta? =))

      Ștergere
  8. Tocmai ma pregateam sa spun ca ochii albastri trag la ochi albastri... N-ai putea face o sedinta photo de ochi albastri? Sunt mortali copiii tai, sursa inepuizabila de energie. Ii hranesti cu biscuiti albastri de li s-au albastrit ochii asa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba aș putea să fac o ședință foto albastră, cu ochiul meu de smoală =))

      Îi hrănesc cu biscuiți de ovăz, iar pruncii sund dovada vie că biscuiții mei sunt cei mai buni =)) =))

      Ștergere
  9. Ce mai, dragoste la prima vedere!
    Merita un film!
    Noroc îi dorim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim frumos! Da, ea nu merită doar niște poze, merită să fie văzută într-un film, să se vadă și cum și ce vorbește. Ar avea Oscarul asigurat! :))

      Ștergere
  10. ...hmm... tu numai de oameni şi copii frumoşi eşti înconjurată... juniorul tău, alţi copii ce-i mai ţin minte de pe blog...
    spor la weekend să ai :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Testez o nouă metodă de conservare : dacă mă-nconjor de tinereți și frumuseți poate se ia, ca virusul gripal, mă gândesc =))

    WE miraculos să ai și tu!

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut! Esti interesat de un schimb de link cu www.iaff.weebly.com? Daca da, scriemi bloganunturigratuite@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Este o frumusete. Sa iti traiasca si la cat mai multe clipe fericite impreuna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, aș vrea eu să fie a mea! Mulțumesc de urări, să se-mplinească fix cum ai zis! :D

      Ștergere
  14. Io-ti doresc sa se ia! Virusul tineretii!
    Doamne, cît poate fi de frumoasa fetita asta! Sper macar la o triologie urmata de un al doilea sezon - o întrunire cu Mihnea, poate? ... :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi-aș face o transfuzie, dacă s-ar lua :))))

    Dacă se va produce întâlnirea de gradul trei o să pun poze, negreșit :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Alint-o, te rog frumos, Smărăndița!!
    Este ..fabuloasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar ne-am vizitat reciproc, concomitent! :)))))

      O alint, cum nu? Ieri mi-a purtat sandalele roșii cu toc și mi-a storcit rujul =))

      Ștergere
  17. ...traigo
    ecos
    de
    la
    tarde
    callada
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION
    ARCADIA

    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE LEYENDAS DE PASIÓN, BAILANDO CON LOBOS, THE ARTIST, TITANIC SIÉNTEME DE CRIADAS Y SEÑORAS, FLOR DE PASCUA ENEMIGOS PUBLICOS HÁLITO DESAYUNO CON DIAMANTES TIFÓN PULP FICTION, ESTALLIDO MAMMA MIA,JEAN EYRE , TOQUE DE CANELA, STAR WARS,

    José
    Ramón...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ¡Ay! Espero que sea bueno lo que dijiste. :D
      Así que, bienvenidos a Arcadia!

      Ștergere
  18. te-ai gandit sa deschizi o gradinita?:)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. Care sa te pun la voltaj cu cel mai interesant nou videoclip :D

    http://www.youtube.com/watch?v=5l2EUDevI9s

    a se asculta in casti:p
    imi place ca mai nou astia mai destepti aduc actori buni in videoclipuri si le fac cu cap:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce m-aș face eu fără tine? Clipurile faine n-ar ”iegzista” în viața mea :)))

      Ștergere
  20. cati ai maica arcadie ?? traiti-ar DNA ul ca frumoase copii mai ai ??? ;)
    si uite ase, in cupii frstepti sa ne duelam or in flori sa ne mirosim :) ca poate mai supravietuim :)
    tu Smarandita , eu o Sanziana:):) hai sa punem de-o claca...si sa alegem ginerii :)de p-acum , cat is mici si nu stiu ce-i aia ;) tucu-te-as, ca mandre-s albastrelele noaste ..xxx,j.
    http://windwhisperer.wordpress.com/2010/09/22/dubla-rasfrangere/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să-mi trăiască, da! Sper să le uit șirul, să fie fără număr-fără număr! :))

      Ștergere
  21. să fie sănătoasă și să aibă noroc, că frumusețe are cu carul! o pup pe obrăjori și pe ochișori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai am vorbit cu mumă-sa la telefon și i-am spus că are la mine niște pupici de la Iași :D
      Tot la mine ai și tu unul de la Smaranda :D

      Ștergere
  22. wow...
    ce copil frumos...
    ce ochi are...
    fericiti trebuie sa fie parintii... pentru asa binecuvantare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e o comoară și pentru părinți și pentru cei din jur. :)

      P.S.
      Stai pe-aprope, vară-mea tocmai a născut două gemene superbe. În curând pe ecrane :P

      Ștergere
  23. Dulce papusa cu ochii de peruzea!
    Cat mai multe clipe fericite impreuna!

    RăspundețiȘtergere
  24. Când o fi și-o fi, o să ascultăm-

    http://www.youtube.com/watch?v=T70FuODHKIw

    În serile lungi, cu o cană de lut din care se învălătucește abur de vin fiert!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, mulțumim frumos pentru dedicație.

      Poți să începi să cauți pe youtube câte o melodie pentru alte două frumuseți gemene abia născute pe care le voi posta în curând: Isabela și Sofia :P

      Ștergere
  25. Asta e melodia pentru cele doua frumuseti si pentru a sarbatori minunata ocazie luni seara merg la lacul lebedelor pentru prima oara:D Melodia asta m-a convins s-o fac si cred ca si rusoaicele sunt la fel de nerabdatoare ca si mine sa ne vedem:))

    http://www.youtube.com/watch?v=59B3lbAsa0w

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele două frumuseți îți mulțumesc pentru dedicație și vor să le aduci câte o pană de lebădă, suvenir :))

      Ștergere
  26. Foarte frumoși ochișori are fetița asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, are niște ochi....să nu fie de deochi! :D

      Fug repede să văd ce-a mai făcut Lisa între timp, că am fost ocupată non-stop cu gemenele și n-am mai avut timp nici de blogul meu nici de ale prietenilor :)

      Ștergere
  27. Răspunsuri
    1. Bre, sunt foarte ok, sunt zen aș putea spune, îmi petrec zilele cu gemenele, car sunt din ce în ce mai frumoase. Nu mai8 am timp de nimic dar nici nu mă plâng :D

      Ștergere
    2. Care gemene?

      Ștergere
    3. Unui văr i s-au născut două gemene mirobolante, iar eu când vine vorba de prunci nu mai am tată, nu mai am mamă...

      Uite aici, poze cu părinții gemenelor, deocamdată:

      http://blog.sesivede.ro/?p=3006



      Ștergere
    4. Te inteleg perfect :) Sa iti traiasca sanatoase, voioase si jucause! Si abia astept poze cu ele :)

      Ștergere
  28. Superbă fetiţa ta! Mă bucur că am ajuns aici (numai lunapătrată e de vină! :)))
    Voi reveni cu drag. weekend cât mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fetița nu-i a mea, dar e superbă, da. :D
      Lunapătrată va primi coeficient din încasări =)) (O salut pe această cale :D)

      Ștergere
  29. Devreme ce baletul m-a depri grav, am hotarat sa ma reintorc la esenta, la natura. Si stiindu-te o admiratoare a trilului anemalic( vezi cainele tau care decidea la cat te trezesti in fiecare dimineata:D ) iti impartasesc aceasta oaza de relaxare artistica:

    http://www.youtube.com/watch?v=45LSUoGIwjc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bre, ești inegalabil! Am dormit prost, m-am trezit cu fața la cearșaf, am citit un email care m-a umplut de nervi, după care am dat de dedicația ta și mi-au trecut toate! =)) =))
      Să ai o zi excelentissimă! :*

      Ștergere
  30. Ehe! Multa vreme a trecut, multa apa pe Dambovita a mai curs, multa lume la Poiana s-a urcat, de cand eu pe aici nu am mai dat!!!
    (Ba nu, de dat am dat, dar nu am mai comentat).

    Intr-un final l-am biruit pe blogspot si m-am prins unde-i buba! Rezolvat!

    Astazi comentez doar doua aspecte:
    - Vezi ca o sa deochem copiii astia frumosi;
    - Eu fac si mai frumosi, dar nu ma crede nimeni. Ma bag la un pariu, pe demonstrate!
    In rest... e bine, la miticie e soare, bazdaganii cat cuprinde prin parcul Titan, trandafiri, petunii, spectacole, bere, mici, chestii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La bună comentare! :D N-aveam nicio îndoială că în lupta aceasta Blogspot va fi învins rușinos :P

      Pruncilor le (des)cânt eu, nu se deoache, fii fără grijă! În ce mă privește eu te cred că faci cei mai faini prunci, deci aștept poze când o fi :)

      Recunosc că uneori mă gândesc la banca mea din Titan, mi-e dor de păuni, de rațele mandarin, dar ploșnițelor nu le duc dorul. Fă și tu niște poze și pune-le pe blog să văd cum mai arată Titanul :D

      Ștergere
    2. Eu, poze??? Ehe, la primăvară, să iasă soarele, numai dacă scăpăm de 21 decembrie! Că savoniera mea de telefon nu ştie decât 400 ASA (cunoscătorii ştie!) şi deci scoate poze nasoale pe întuneric.

      Despre prunci: păi fac, dar nu găsesc mămici amatoare, de-aia tot bat şaua, poate se găseşte vreo comentatoare abandonată pe aici. Deci, cum ziceam, nu găsesc amatoare, numa` profesioniste. :P

      Ștergere
    3. Sunt răbdătoare, aștept primăvara :D
      Până atunci ocupă-te de castingul ăla... :P

      Ștergere
    4. Sunt răbdătoare, aștept primăvara :D
      Până atunci ocupă-te de castingul ăla, să nu pățești ca nenea ăsta:

      http://img849.imageshack.us/img849/1232/perfectwoman.jpg

      Ștergere
  31. Senzational de frumoasa. Am vazut copii frumosi, dar ea-i ca o papusa. Sa fie sanatoasa si fericita, ca frumusete are si de dat ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incredibil de frumoasă Smaranda, dar și mai incredibil că ai comentat tocmai azi pe blogul meu, când aveam nevoie de un web designer :))
      Îmi poți lăsa, te rog, o adresă de contact? La profil găsești adresa mea de mail. Mulțam fain, miraculoaso! :D

      Ștergere
  32. Long time no see! :D
    Așteptăm poze cu ochii domnișoarei M. :)

    RăspundețiȘtergere