duminică, 22 august 2010

Blue










22 de comentarii:

  1. Superbe pozele! :* O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anima: A mea e rozul-bombon =))

    @Ami: Mulţumesc, o săptămâna superbissimă şi ţie :*

    RăspundețiȘtergere
  3. This beautiful series of photos! the mountain is always beautiful! summer and winter! bye...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai surprins o dispunere a norişorilor pe cerul Blue în cele mai năstruşnice forme! Bravo!
    Dar, ştii ce nu ştii tu?! ..... că în poza 4 sunt urmele lăsate de măturoiul meu, care acum e cu ..... reacţie!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. hm.........da de ziua de azi nu ziceti nika?
    ca se rasucesc in groapa ilegalisti si participantii la mitinguri
    oare de 23 august se dadeau mici si bere?
    sau erau rezervati pt 1 MAI?
    pic de pirit istoric n-aveti!
    sau il sabotati destoinic pe Sergiu Nicolaescu......bag de seama ca sunteti un cuib de destabilizatori
    umblati cu poze,cu peisaje in loc sa trageti pe ogoarele patriei si sa invatati sa traiti cu 15 mil pe luna din care sa mai puneti si deoparte sa va inaltati si voi o "catuta" de 1500mp cu vedere la cimitir
    uaaaaaaaaaaaaa
    TRAIASCA 23 AUGUST SI CEI CE L-AU FAURIT!::D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, ce frumos. Mi s-a facut dor de muntii si padurile de acasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Mahon: Thanks! :)

    @PN: Banuiam eu ca-i ceva necurat la mijloc :P

    @Elfa: Traiasca 23 august, eu muncesc pe ogorul patriei :D


    @Cami: Pai nu era vorba ca vii acasa anul asta? Eu te astept, sa stii! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ete şi Elfa asta ce nostalgică e!!!
    Ei, na, uite că-i zic eu ceva de ziua asta: 23 august e ziua de naştere a vecinului Gheorghe, aşa că, azi după amiază, am program audio de manele!

    RăspundețiȘtergere
  9. io am avut program audio de lalaieli si chiuieli oltenesti sambata noapte si azi-noapte de puscaturi in padure...s-au hotarat sa omoare toate caprioarele si fazanii din padure(si alte lighioane or mai fi ca io cu ochisorii mei atata am vazut)deci.........am motive sa fiu ultranostalgica(unde naiba e legea aia cu inchisul crasmelor la ora 10,ca la mine in zono sunt 2 crasme fitoase si astia au chiuiut de parca erau la tzatza Frosa in batatura
    Arcadia ,darling ogorul patriei sau ogorul patriei din batatura?(ca sa stiu daca muncesti privat sau public:D)

    RăspundețiȘtergere
  10. Deja mă relexează atât de mult fotografiile încât o să pun capul pe birou să adorm...
    Mai am o ora şi scap şi eu ((:
    Foarte frumoase şi liniştitoare. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  11. pentru că îți plac deopotrivă albastrul şi rozul, cadou un blues roz de la (cine altcineva decît) pink floyd
    http://www.youtube.com/watch?v=qVZpOSdWGEM&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  12. @Elfa: Pe ogorul privat muncesc, m-ai prins :D

    @Costea: Dragul meu, dupa atata zbucium cu Iron Maiden meriti cu prisosinta o portie de relaxare si somn :P

    @doctore, mulţam fain de cadou, imi place.

    Ofer la schimb un Matchbox 20 în aceste vremuri grele :D

    http://www.youtube.com/watch?v=x_tbAUnRqhk

    RăspundețiȘtergere
  13. Deci dupa ce ai luat Pultizer-ul pentru literatura, acum vrei sa il iei si pe cel pentru fotografie....
    Bine, soro! Asa ne-am inteles?! =))
    Si eu care ma gandeam sa vin sa te iau cu Loganul meu decapotabil...

    Frumoasa toata seria. "Profunzimea" din prima imi place cel mai mult. De exceptie. Bine surprins.
    Pentru poza asta te iert! ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Robert, frate, premiul meu e plimbarea cu Loganul, nimic altceva, aşa cum ne-am înţeles :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Bre, Arcadio, înţeleg că premiul "Plimbare Logan Decapotabil" nu intră sub incidenţa Convenţiei "Fifty-Fifty", dar mie, ce-mi dai, totuşi .... ?!!
    Ce zici, îmi aduci pietroaiele alea mari din ultima poză ? ....... pentru viitoarea mea băltoacă în care să se oglindească "profunzimea" din prima poză!

    RăspundețiȘtergere
  16. @PN: Te pot conduce la pietroaie, dar de carat cu spinarea...parca nu ma incumet. :D

    RăspundețiȘtergere
  17. @Maya: Iti multumesc frumoooossss... :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Cara, draga, vara asta nu ajung pe acasa. Poate la iarna, de sarbatori.

    RăspundețiȘtergere
  19. @Cami: Atunci ne vedem la iarna! :*

    RăspundețiȘtergere