marți, 19 octombrie 2010

Neues Osteuropa

Celebre şi bogate vom ajunge, Căprescu şi eu, după ce am apărut în ultimul numar al Neues Osteuropa. Ea cu articol, eu cu poze.
Ca să intrăm în top 500 Forbes bănuiesc, totuşi, că va trebui să vindem şi ceva mere din gradină plus unul din câini şi câteva buchete de gladiole.
gile

http://neues-osteuropa.de/

Numărul online in pdf (încărcarea durează 2 minute) :

http://neues-osteuropa.de/wp-content/uploads/2010/10/NOE2_komplett.pdf

Edit later: Mireasa ediţiei este soacra mea! Ura! =))





21 de comentarii:

  1. @Incertitudini: Da, uite cum fac eu publicitate ţării mele împreună cu care mă scufund :P
    Şi soacrei, bun înţeles! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Să-ţi trăiască soacra!
    Ştiai că soacra e bună când e ca berea? Pe masă, rece şi cu spumă la gură!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai e normal s-o popularizezi, caci e mama iubitului tau sot.
    P.S. Frumoasa soacra ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Zamfir de Turda: Vai ţie, prietene! Soacra mea e blogheriţă înrăită, ar putea citi spusele tale şi nu te vad bine pentru ultima parte a postarii! Ai să dai samă, domnule! :P

    @Mirela: Am! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Super textul! Pacat ca nu stiu nemteasca desi am avut 7 profesori in cei 4 ani de liceu! :D :P

    Acum f multi ani, cand inca ma mai rataceam in Brasov, undeva in zona Weiss am intrebat un localnic mai in varsta de Strada Sforii, cea asa de reusit fotografiata de tine, si mi-a raspuns surprins ca e nascut si crescut in Brasov dar nu a auzit de strada asta!

    RăspundețiȘtergere
  6. @AnDRAW: Michael Weiss nu e departe de strada Sforii, deci mi-e de maaare mirare că un braşovean n-a auzit de ea! O fi fost prea în vărstă omul, mă gândesc... Oare numele lui îl mai ştia? :P

    RăspundețiȘtergere
  7. @Liana: Din păcate, nu poţi! Distinsa autoare a articolului e Căprescu! =))

    RăspundețiȘtergere
  8. Am să dau samă, dacă trebuie! Îi voi spune bancuri cu soacre şi ... bărboşi!
    Până atunci, să aibă o zi minunată în fiecare zi! Şi ea, şi nora ei!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitări pentru o asemenea soacră :).

    RăspundețiȘtergere
  10. Arcadia, FELICITARI! Pentru tot.
    Fotografiile sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere
  11. ce tare! hai ca m-am apucat de downloadat si revin si cu impresii concrete! pana una alta, bravo, doamnelor!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Zamfir: Îţi multumim! :)

    @Costea: Mulţumesc, mulţumesc!

    @Narnia: Ei, ne-am straduit si noi să le arătăm nemţilor că în România sunt locuri frumoase şi cetăţeni care nu mănâncă lebede :P

    @Zazuza: Ei, chiar nu-i mare scofală dar, cum spuneam şi Narniei, le-am arătat că avem soacre frumoase :))

    RăspundețiȘtergere
  13. felicitari!felicitari!Un autograf, va rog, daca aveti putin timp...:)

    RăspundețiȘtergere
  14. @gabriela Pană: Deşi sunt foarte ocupată cu interviurile, cu premiile, îmi rup din timp pentru un autograf, aşa, pentru că te cunosc. Pe hârtia de la ciorapii Adesgo e bine dacă semnez? =))

    Felicitări pentru portrete de fete! ;) Eu aş putea să-ţi cer un autograf de-adevăratelea! :D

    RăspundețiȘtergere
  15. fotografiile sînt pur şi simplu frumoase, la mai multe ...

    RăspundețiȘtergere
  16. @doctorul: Mulţam! Vine acuşi Mihnea, fac iar poze :P

    RăspundețiȘtergere
  17. Wow, am recunoscut cu drag prima poza, cum imi aduc aminte cu drag prima oara cand am calcat pe Strada Sforii.De manuta, cu mama si tata.Superbe pozele.Bravos!Si la mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Lilly: Da, e inedită strada, dar parcă nu te trage inima să te plimbi pe ea în miez de noapte :P

    RăspundețiȘtergere
  19. Cu adevarat impresionante fotografiile de arhiva, iar cea cu "mireasa bloggarita" este pagina de istorie... am remarcat carpeta din spate:

    http://jumatati.blogspot.com/2010/03/o-strabunica-oarecare.html

    Ma numar printre cei care au mai prins iernile cu razboiul in casa si lana trasa prin fuior.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Virtualkid: Da, laitmotivul pozelor de arhiva in tara noastra e carpeta din spate :)

    Si da, soacra-mireasa-blogarita e unica! Si eu, pe cale de consecinta! =))

    RăspundețiȘtergere