luni, 11 octombrie 2010

Mihnea, mama, mere

22 de comentarii:

  1. Toate trei personajele sunt de admirat: in ordinea vegetala, merele, apoi fiintele, exemplarul mama si prichindelul ochios, frumos. Armonie. Nici un Photoshop!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Constantin Jacota: Anul asta marul meu si-a facut de cap :D
    Cat despre Mihnea si mama lui, anul asta s-au facum mai mari si mai frumosi :P

    (Photoshopul la nevoie se cunoaste! :P )

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoşi Mihnea, mama, merele.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Teodora: Da, sunt foarte frumosi in ordinea enumerata :P

    RăspundețiȘtergere
  5. @Neuro-nul: Las' c-o sa ai si tu un mic Neuron :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai, ce mi-as infige dintii intr-un mar din ala!

    RăspundețiȘtergere
  7. M-ai terminat cu merele astea. Si daca zici ca nu sunt photoshop-ate, trebuie sa imi dai musai adresa. N-o sa te deranjez! Promit sa vin pe inserate =))

    Cat despre titlul fotogafiei... genial! "oct andreas 144 c" - suna ca un cod. Te-ai apucat cumva de criptografie?

    RăspundețiȘtergere
  8. @CamiB: Daca vii iti dau si mere, iti fac si compot, si strudel, si tort de mere, orice-ti pofteste inima :*

    Zazuza: Nu-i chiar perfect, un mar e stramb =))

    @Robert: O sa beau un ceai de tei s-adorm devreme!

    Cat despre titlul fotografiei, eu dau denumiri dupa criterii pe care nu ti le pot explica fara sa risti sa ti se increteasca parul ca lui Mihnea =))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mihnea cel voinic & merele de foc!
    Pupe-l mama ca-i frumos de numa!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mirela: Sta la pupat ca pisoiul la scarpinat :D

    RăspundețiȘtergere
  11. A cules tot ce-i mai frumos din familie. Ochii de la mama. Buclele de la bunicul patern.Culoarea buclelor de la bunicul matern.Gura cat o cireasa de la bunica materna. Are si ceva de la tata dar e secret. :P

    RăspundețiȘtergere
  12. Mihnea are un nume special! Din cate stiu eu , numele asta transfera energii pozitive, armonie, curaj...("Mihnea" - considerat un capitan al dreptatii, cu sabia adevarului in mana, mediatorul oamenilor cu divinitatea, cel care scrie in permanenta intr-o carte faptele bune si rele din intreaga lume. )
    Sa-ti traiasca 1000 de ani!
    Arcadia, ai facut cea mai buna treaba din viata ta!
    Poate cu ajutorul lui Mihnea, mai avem o sansa!
    Salutari!

    Esti sigura ca merele alea nu-s puse in photoshop?

    RăspundețiȘtergere
  13. @Wind: Mihnea asta e special cu tot cu nume vad :D
    iar pe mine m-a scos din anonimat :P
    Salutari!

    Vai de muma mea, vad ca si marul meu e controversat. Unde s-a ajuns, dom'le! Nimeni nu mai crede nimic, nici daca vede, tre' sa pipaie! :))

    Azi o sa fac sedinta foto cu copacul, din toate unghiurile. (Desi, daca stau bine sa ma gandesc, mi-ar surade ideea sa se creada ca stapanesc Photoshopul atat de bine ca pot face sa creasca mere in copaci peste noapte :D)

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu ti-am vorbit frumos. Nu-i nevoie sa treci la amenintari. ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. @neuro-nul: He he he! Viata e nedreapta uneori! =))

    RăspundețiȘtergere
  16. Cata frumusete cu rod in poza asta!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Să îmi păstraţi şi mie un măr pentru că sunt tare frumoase. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. @Costea: Păi dacă-i vorba că merele astea plac la toată blogosfera, atunci să ne întâlnim cu toţii şi să le mâncăm pe toate. Am zis! :D

    RăspundețiȘtergere