joi, 21 octombrie 2010

Colgate

Pentru o viaţă sănătoasă (în care să nu vă mai doară articulaţiile, în care să nu mai aveţi migrene, în care să nu vă mai pese de deadline-uri, de proiecte, de defecte), aveţi nevoie de Colgate.

Mihnea foloseşte Colgate 3 în 1: zâmbeşte, alb(ăstr)eşte, fericeşte!

22 de comentarii:

  1. Este o mare bucurie faptul ca si la noi, spalatul pe dinti este un prilez de haz si de bunadispozitie, uneori ajungand sa se prelungeasca exasperant de mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieeee! Ce frumuseţe!

    Deci ăsta e secretul? Deseară golesc supermarketul de colgate. :)
    [În şoaptă: Şi întinereşte cumva?]

    RăspundețiȘtergere
  3. fericirea are chipul lui...o zi cu spor iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  4. @Virtualkid: Da, e o mare bucurie! Deprinderile bune se încep de la vârste mici-mici :)

    @Teodora: Da, întinereşte! Păcat că nu m-ai cunoscut înainte de Mihnea, să vezi ce-am fost şi ce-am ajuns! Până şi soacra mea a întinerit, e iar mireasă, ai vazut? :P

    RăspundețiȘtergere
  5. @Gabriela Pana: Mulţumim frumos, la fel îţi dorim şi ţie! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. să-ți trăiască, să vă bucurați împreună de viață, cu sau fără colgate

    RăspundețiȘtergere
  7. @CamiB: Ieri am râs de mă dureau fălcile cu pruncul ăsta prin preajmă. :D

    @doctorul: Putem trăi fără Colgate, dar nu putem trăi fărăr Mihnea! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. frumos mai e, nu ma mai satur sa vad poze cu el. il pup pe obrajii aia sanatosi ca doua mere coapte! muaaaaaaaaaaaaaaah!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos este să ai în preajmă un sufleţel frumos :).

    RăspundețiȘtergere
  10. Si Tudoru'meu la fel!!!se spala cu Colgate de la 1 an si 6 luni! Blend-a-med nu a scos pasta de dinti pt.copii, desi noi suntem fani.
    Pupam bucutzele ;-)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Costea: Ne trec toate supararile cand vine Mihnea! :)

    @Liana: Salutam Tudoru' si-l pupam si noi! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Ha, ha! Cu cat te-au platit cei de la Colgate?
    Vrei sa iti spun ceva? Este cea mai reusita fotografie a ta!

    RăspundețiȘtergere
  13. @robert: Suma e confidentiala, imi pare rau, n-o pot divulga. Oricum, e vorba de multe zerouri, ma gandesc sa-mi cumpar un Porsche Cayman...

    Cat despre fotografie, pe cuvant ca si mie mi se pare la fel, pentru ca e Mihnea in ea :D

    RăspundețiȘtergere
  14. E superb!
    PS da' cine i-a distras atentia? :))

    RăspundețiȘtergere
  15. @Mirela: A băgat în cadă tot ce-a găsit prin baie ca să mă distreze pe mine care râdeam la orice nouă ispravă de-a lui, iar când l-am pozat tocmai îi arăta mumă-sii opera completă :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Mai! Esti sigura ca i-ai dat cu Colgheit si nu cu praf de ras?!

    RăspundețiȘtergere
  17. :)) A post full of humor! bravo! :))
    Bye !!

    RăspundețiȘtergere
  18. @AnDRAW: Am dat si cu ceva prafuri, dar n-o sa vindem acum toate secretele din casa :P

    @Mahon: We want to make you smile :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Stiam eu! Nu se poate ca omuletul asta sa rada asa tot timpul pe blogul tau! :D

    RăspundețiȘtergere
  20. @AnDRAW: Ce nu face omul pentru trafic pe blog!? :P

    RăspundețiȘtergere