luni, 18 octombrie 2010

Mere

Facă-vi-se după vrere,

Vă poftesc pe toţi la mere.

Adunaţi-le-n panere

Iar a toamnei adiere

Să vă circule-n artere

Cu vreo patru atmosfere.

Să uitaţi de-orice durere,

Să dispară bariere

Fără nicio-ntârziere.

Orice ins poate să spere

Că acum va face-avere.

Nu e vorba de himere,

De cuvinte austere,

Ci de dolofane sfere

Cu de soare mângâiere

Şi de măr îngenunchiere.



29 de comentarii:

  1. =p~
    Mulţumesc de invitaţie dragă Acadia. O să semnez şi eu condica...

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa poza, mie imi aminteste de marul pe care il aveam in curte, in copilarie. Fructele lui nu ajungeau niciodata sa se coaca, ne placeau la nebunie gustul merelor verzi. Bunica isi umplea adesea sortul cu mere si iesea la poarta sa le imparta copiilor, spre spre marea lor bucurie. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici merele nu mai sunt ce-au fost, daca nu e Mihnea in decor...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Costea: >:/

    @Narnia: E soiul de mere pe care eu il iubesc cel mai mult. Am făcut proiectul pentru casă în funcţie de măr :D

    @Mirela: Mihnea sfinţeşte locul şi mărul, da. :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Va fi toamna imbelsugata daca marul se apleaca. Multumim pentru vizita si pentru urare. Tot ce e mai bine pentru Mihnea si mami a lui.

    RăspundețiȘtergere
  6. @fraguta: Să fie cum zici! :)
    La mulţi ani micuţei şi mulţumim de urări şi noi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pot sa sper si io la un strugure, ceva? :-s

    ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce, gata, a venit Craciunul? Da' nuci, fasole cu carnati, roscove si o palinca, sa-ti sara dioptriile de un cot, ba?

    RăspundețiȘtergere
  9. @Sara: Ha ha ha...hai că s-o găsi şi pentru tine ceva de-ale gurii. Tulai, de fiecare dată uit de alergia ta ciudată! =))

    @Constantin Jacota: Maestre, am cămara mică, Robert n-a venit la furat pe înserat deşi eu mi-am băut ceaiul în fiecare zi, aşa că n-am unde pune merele şi-am deschis sezonul mai devreme. :P
    Cu pălinca stau mai prost c-am tăiat prunul anul trecut şi l-am făcut suport de flori, de se uitau vecinii îngroziţi. :))
    În rest îs de toate, pofteşte!

    RăspundețiȘtergere
  10. frumoase si versurile si fotografia...mulumim de invitatie...o zi cu spor

    RăspundețiȘtergere
  11. @Gabriela Pana: Zi minunată şi ţie! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi s-a facut pofta de placinta cu mere si scortisoara, fierbinte si inghetata de vanilie langa! hmmm....

    RăspundețiȘtergere
  13. cat de frumos! asa am avut si noi merii, incarcati si frumosi! o incantare!

    RăspundețiȘtergere
  14. @AnDRAW: Hmmm...Păi tocmai am făcut o prăjitură cu mere şi mac. Punem sorţişoară deasupra şi îngheţată cumpăr până ajungi la Braşov :)

    @Zazuza: Anul ăsta a fost bogat mărul, o încântare, cum zici.

    RăspundețiȘtergere
  15. 1.Si chiar a iesit nearsa prajitura cu mac si mere? (insolita combinatie, mac-mere!)

    2.Ma pot lipsi de palinca, dar sa tai prunul si sa-l faci suport de flori e perversiune horticola absoluta... Regele Prun De Miazanoapte a avut deja o criza de grand mal epileptic iar acum cauta osteni fara mila sa purceada la lupta, sa reabiliteze renumele necinstit al prunului din amintita livada.Desigur, vecinii sunt ingroziti, oripilati, unii chiar pot dezvolta noi forme psihotice, neinventariate de partidele de guvernamant. Auzi, prun ciuntit! In fruntea echipei, in armura de titan, va sta dr. ciomu...

    RăspundețiȘtergere
  16. @Constantin Jacota: Maestre, special pentru domnia ta o poza cu prunul cel frumos impodobit cu Ipomoea Purpurea "Knowlians black". Ca sa vezi c-a meritat sacrificiul :P

    http://img403.imageshack.us/img403/6695/ipomoeaknowliansblack.jpg

    Iar ca si corolar, da, prajitura cu mac si mere a iesit blonda si buna. :P

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu ma tenta... E asa de simplu! :D Si inca nu stii daca sunt termita, sau mimoza, sau boier (nu mai stiu exact clasificarea :D)!

    RăspundețiȘtergere
  18. @AnDraw: Îmi asum riscul, orice-ai fi! =))
    Da' miroşi a "lord" de la o poştă, nu mă poţi duce de nas! :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Da, am folosit link-ul. Cred ca chestiile alea miros a tuica si ca, in stamine, se ascund samburi de prun fragezi. Peste un an Ipomoea Purpurea va fi converita la grele pacate etilice, se va tiri pe jos si va mai cere-un tzoi.
    Sa fiu, totusi, cuviincios. Arata bine. Element decorativ ascet, fara de prihana. Aha, prun monah iar spre poale o prea cucernica calugarita...( Daca, din pura intamplare, ci nu intentionat, renunti la amaruiul maestre aduc un prunc de prun galagios cu fructe care nu admit fermentarea si nici prezenta cazanului purgatoriu...)

    RăspundețiȘtergere
  20. @Constantin Jacota: Prietene, sper ca previziunile domniei tale să nu se adeverească, totuşi. Am o grădină respectabilă, nu-mi pot permite plante bete, care strigă după pălincă. :))

    Nişte plante cucernice, aşa cum propuneai la final, sunt tocmai potrivite :D

    RăspundețiȘtergere
  21. nici eu nu o ziceam mai bine; cele bune

    RăspundețiȘtergere
  22. @doctorul: Tu ai fi spus-o magnific ştiinţific :D
    Cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  23. M-ai dat gata cu atatea "..ere". De ma chinuiam doua zile si nu le scoteam din palarie. Se vede cine a crescut in sanul literaturii.

    Cat despre mere era vorba ca bei un ceai de tei si dai de stire... Acu' vad ca le-ai scos la vanzare :(

    RăspundețiȘtergere
  24. @robert: Bre, atata ceai am baut de-atunci ca abia de ma mai trezesc dimineata :P
    Dar nu te panica, las camara descuiata, acum poti sa iei fie mere, fie gem, fie placinta gata facuta :))

    RăspundețiȘtergere
  25. @Catalin: Tre' să te grăbeşti, până nu le ia Robert pe toate :P

    RăspundețiȘtergere
  26. Livada Arcadiei e plina de mere
    Si noi bucurosi ne-mfruptam!
    Credeam ca dau peste silicoane,vere
    Mai bine doar ne uitam...

    RăspundețiȘtergere
  27. La cules...
    Ce mult as vrea!
    Si sa am si craca mea
    Marul sa-l pot scutura! :)))

    RăspundețiȘtergere
  28. @Liana:
    Dragilor, vă fie de bine
    Poftiţi când vreţi pe la mine :D

    @Anima:
    Când o să ai craca ta
    Şi mere vei scutura,
    Ai grijă că poţi cădea! :P

    RăspundețiȘtergere