joi, 14 octombrie 2010

Bis

Văd că singura şansă a blogului meu sunt fotografiile cu Mihnea. Deci, voila ce-aţi făcut din el: deja ne priveşte cu condescendenţă!

20 de comentarii:

  1. Asa si trebuie! Condescendenta de la varste fragede intareste muschiul cardiac, il fereste de emotii si exultante nepotrivite cu acest ev aprins...Mai, dar ce copil frumos !
    Maica-sa ar trebui sa se gandeasca, activ si fara de odihna,la un duplicat cu rochita, si sa o invete sa faca negrese cum numai buna ei mama stie sa faca...
    Mai pe romaneste, sa va traiasca iar in gradina cu mere rosii sa se aciuiasca, definitiv si imparateasa, si o piersica alba...

    RăspundețiȘtergere
  2. pe mine ma are deja la degetul mic. ochii aia o sa faca ravagii printre fete mai tarziu (ce zic eu, ca deja face ravagii :)) ).

    RăspundețiȘtergere
  3. what beautiful eyes!
    A very beautiful moment ! :)
    Bye**

    RăspundețiȘtergere
  4. Cara, draga, cu sau fara Mihnea eu te vizitez si te citesc mereu :)
    Mihnea cel falcos si dulce e un plus.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa-si stearga intai boticul, caci are ceva urme de papica! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Constantin Jacota: Maestre, m-ati facut sa visez cu ochii deschisi... Mi-as dori sa fiu eu bunica lui Mihnea, dar se pare ca pana o sa am si eu nepoti o sa mai treaca ceva vreme. Pana atunci ma consolez si ma antrenez cu Mihnea :)

    @Zazuza: Suntem multii la degetul lui mic asa ca putem pune de-un fun club :D

    @Mahon: Mihnea said thanks! :)

    @CamiB: Multumim, multumim! :*

    @Mirela: Puteam sa editez urmele de banana de la gura pruncului dar am vazut ca Photoshopul a picat in dizgratie zilele astea :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mă înscriu şi eu în clubul fanilor. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Expresia surprinsa este fabuloasa! Ar merita sa fie inscrisa la un concurs de fotografie.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Teodora: Esti inscrisa! Nu se plateste cotizatie :P

    @Virtualkid: Expresia da, dar calitatea fotografiei nu. Am mari bătăi de cap cu fotomodelul, se supără când mă vede cu camera în mână. El vrea să ne jucăm :D

    RăspundețiȘtergere
  10. am aceeasi probleme! cel mai probabil, din cauza drepturilor de autor....

    RăspundețiȘtergere
  11. @Virtualkid: Shhhht! Nu le da idei! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, da! Asa si trebuie sa priveasca... :)Imi era dor de el!

    RăspundețiȘtergere
  13. păi atunci dă-i procent din afacere și pune-l la treabă (p.s. sînt tot eu, doctorul tau)

    RăspundețiȘtergere
  14. @doctorul: Am citit de dimineata ca ti-ai vopsit gardul, dar tot doctorul meu ai ramas!

    Cat despre procente, ce sa zic? I-as da toata afacerea, numai sa-l aud cum ma striga si-mi zambeste :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Bis si eu...
    Eu zic ca vrei sa ne abati atentia de la merele alea. Cum a ramas cu ceaiul? =))

    RăspundețiȘtergere
  16. @robert: Păi eu tot beau ceai în fiecare seară daţ merele nu se gată :P

    @Costea: Mihnea cel fălos, că merge deja la grădiniţă :P

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma tem sa-nsir cuvinte. Daca sunt prea zgomotoase si se sperie Mihnea?!?!
    Daca nu ar suna a cliseu as spune ca seamana cu un inger.
    Cuprinde-l in brate din partea mea si da-i un pupic pe frunte.

    Bunica Ilinca

    RăspundețiȘtergere
  18. @Bunică Ilinca, l-am pupat apăsat pe Mihnea din partea ta! Te-a răsplătit cu un zâmbet mare. :D

    RăspundețiȘtergere