luni, 11 aprilie 2011

Spring nightmare




42 de comentarii:

  1. vai, ce groaznic, şi la noi a căzut bruma azi-noapte, dar văd că la voi e şi mai grav :(

    RăspundețiȘtergere
  2. @Daria: Grav? Nuuuu! Pe noi ne-a cuprins spiritul Crăciunului, simţim aievea miros de brad şi turtă dulce.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bianca: Ţie-ţi dă mâna să râzi, huh? :-L

    RăspundețiȘtergere
  4. NENOROCIREEEEE!!!!!

    Da Strig cat ma tine gura.
    Si la mine lalelele ,narcisele si primulele s-au inmuiat de frig.:(

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lia: Hai să strigăm în duet! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Arcadia,

    De mult am vrut sa iti scriu ceva dar am asteptat pana la finalul lecturii (nu am putut lasa niciodata o carte neterminata...).

    Acum nu prea stiu ce sa-ti spun, dar in mod cert m-ai facut sa rad, sa reflectez, sa iti dau dreptate si sa te contrazic pe alocuri etc.

    Una peste alta o sa te adaug la blogroll!

    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  7. da... dealurile sunt din nou albe, dimineaţă au fost minus grade
    până la urmă, ce zici? ce tăiem? porcul, sau mielul?

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu unde vedeti d-voastra, stimata doamna, nightmare? De la mine nu se vede asa ceva.
    In schimb vad niste fotografii minunate, iar zapada aia face toti bani.

    Lumea o sa va compatimeasca... Nu-i bagati in seama!

    Uite, acus o sa vina caldurile de 40 grade la umbra si atunci sa va vad pe unde mai scoateti camasa. Profitati si .... imortalizati!

    RăspundețiȘtergere
  9. Punem si niste colinde si poate veni craciunul!Sus ninge iarasi,zapada de 5 cm....

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu ştiu ce să spun... adică, e coşmar frigul acesta, dar fotografiile tale sunt divine!! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. @Beatris: Draga mea, dacă ai reuşit să citeşti până la sfârşit, te fac cititor honoris causa, vorba prietenului meu poet Asztalos :D
    Tot cu drag te adaug şi eu în blogroll, deşi te-am citit şi până acum :D



    @Victor: Sunt complet confuză şi lipsită de pofte, cred că rămân în viaţă şi porcul şi mielul o să mănânc numa' pită şi apă :P
    La noi ninge şi-acum :(



    @robert: Dumneavoastră pesemne vă uitaţi la altă primăvară, cu vise frumoase :D
    De trei ani încoace nici verile nu mai sunt caniculare, degeaba mi-am scos de la naftalină bluzele fără mâneci. :|



    @Janet: Eu sunt mai jos şi tot ninge, în rafale. :(
    Cred că scot CD-ul cu Hruşcă şi fierb nişte vin. Vii?


    @Dara: Prefer să nu mai am zăpezi de fotografiat, oricât de divine ar fi! :D

    RăspundețiȘtergere
  12. De acord cu tine, că nu mai pot nici eu! :(

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi amintesc ca intr-un an a nins in luna mai (bine, a fost scurt, dar orsicat). Plantele de gradina nu-s niste domnisoare, au antigel in dotare. Doar de florile fructiferilor ma ingrijorez.
    Iar in Bucuresti verile SUNT caniculare: frige totul intr-o zi de august cu soare, bietele orhidee sufera cumplit la 32 de grade in casa.
    Robert are dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Eugen: Ha ha ha! Da! :D


    @Stefana: Când nu are dreptate Robert? :P
    Dar am şi eu, să ştii. Dacă ai sta la Başov ai fi de partea mea, acum e normal să faci echipă cu Robert :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Vai Arcadia, ce-am ras cand am citit titlul... Pozele nici nu le-am vazut bine ca am ras cu lacrimi.
    Daca as da sfaturi (dar eu nu dau), ti-as recomanda sa renunti la bulboasele de primavara. Sa treci la gladiole. Ar fi culmea sa ni le arati si pe alea ninse (n-am zis dalii, ca infloresc dupa august si atunci tu ai putea avea zapada).

    RăspundețiȘtergere
  16. @anamaria: Bre, tu chiar nu mai ai nicio brumă de compasiune? Cum să râzi deja de la titlu, ticăloaso? :P

    De ciuă, am să cumpăr 20 de kile de bulboase de primăvară, la plantez în jardiniere, le ţin în casă, la scot afară pentru poze şi-am să tot pun poze cu ele, de-ai să te zgârii pe ochi la anul! :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Tu mai ai curajul sa vorbesti de bruma? In casa ninsului? :))

    RăspundețiȘtergere
  18. frumos,dar in acelasi timp trist din cauza brumei care poate sa strice toate planurile primaverii

    RăspundețiȘtergere
  19. pai eu ce sa mai zic ? ieri am mers in padure ca sa nu ne fie prea cald in oras ......altii au vazut pozele si au visat frumos :D , iar pe mine m-au trecut pe rand calduri si sudori reci cand am primit mesajul de la tine .:( daca imi faceai un banner ar fi fost contaminat de spritul craciunului.

    RăspundețiȘtergere
  20. @anamaria: 1-0 pentru tine! Replica asta cu bruma m-a dat gata! =))



    @Nightwish: E ninsoare de-a binelea, bre! :D
    Azi a tot nins, în reprize. Spre seara s-a oprit, dar stau cu spaima-n suflet că dimineaţă iar mă trezesc cu spiritul Crăciunului la uşă :P



    @Alm: Ai văzut ce-a zis Anamaria mai sus? Vorbeşti de călduri în casa ninsului? Nici ţie nu ţi-a mai rămas suflet? :D

    RăspundețiȘtergere
  21. ai dreptate , ma retrag in barlog si visez frumos ca arcadia imi face si mie la vara un banner 8->

    RăspundețiȘtergere
  22. @Alm: Să vină căldura, fată, să vină odată!
    Aş promite şi banner dacă tu ai fi responsabilă cu căldurile :P

    RăspundețiȘtergere
  23. Aiurea!Aiurea de tot!La noi spunea ieri ca de mîine ploua,iar acum pe seara am prins de veste pe la radio ca s-ar putea sa avem parte si de fulgi,temperaturi scazute...OFFFFFFFFFFF!

    RăspundețiȘtergere
  24. @maya: Să sperăm că s-o gătat zăpada cu ninsorile noastre şi nu mai rămâne şi pentru voi.
    Mă întreb şi eu ca prostu' unde-i încălzirea aia globală, că numa' de frig avem parte! :(

    RăspundețiȘtergere
  25. asta e prea de tot...
    de ce nu ai bagat toata gradina in casa??? sau mai bine, lasai fereastra deschisa ca sa se incalzeasca si afara.. sa nu se strige frumusetea florilor...
    pacat... mare pacat...

    RăspundețiȘtergere
  26. am batut cateva matanii la mine pe blog .....iti trimit caldura dar numai de aia sufleteasca ca azi e frig si la noi :D

    RăspundețiȘtergere
  27. @oovi: Păi, eu de când îţi tot spun că la noi e vară într-o miercuri şi tu nu mă crezi :P




    @Alm: bună şi căldura sufletească, pentru că eu nici de-aia nu mai am :(

    RăspundețiȘtergere
  28. @Catalin: Iar tu, drăguţ ca de obicei! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Nu-i prea corect sa te crezi mai dastept ca altii : io, care fluturam sus si tare stindardul celor 20 si ceva de grade ale mele, am ramas cu buza umflata cand m-am trezit azi dimineata : parcul din fata nu mai era verde, ci alb... Si brusc m-a traznit postarea Arcadiei si mi-am zis ca nu e bine sa te crezi dastept ( daca esti destept, e posibil sa fie ok, dar dastept..).

    RăspundețiȘtergere
  30. Draga iarna, cum nu se da ea batuta si-ti da mereu subiecte...:P
    Vine Janet, vin si eu, pai se poate??

    RăspundețiȘtergere
  31. @oneway: Ei, ai văzut cum e?
    Numai că tre' să-ţi mărturisesc că la mine e iar zăpadă, a nins toată noaptea, încet, mărunt şi perseverent. :((



    @Liana: Haidaţi, că deja mă apucă amocul. Totu-i alb iar, nu se mai zăreşte nicio floare, niciun fir de iarbă, nimic =))

    RăspundețiȘtergere
  32. aoleu! pe mine ieri in Viena m-a decorat cu perle albe o ploaie cu grindina. zau ca n-am mai patit asa ceva. desi trebuie sa recunosc ca puloverul arata chiar interesant cu bobitele alea de gheato-zapada pe el :))

    RăspundețiȘtergere
  33. @Zazuza: Ştiu că nu-i bine să te bucuri de necazul altuia, dar parcă mă mai mângâi dacă ştiu că nu-s singura năpăstuită :D

    RăspundețiȘtergere
  34. ah, si se mai plangea o prietena de la Salzburg ca cica si acolo a nins. deci vezi, chiar nu esti singura :)). >:D<

    RăspundețiȘtergere
  35. @Zazuza: >D< >D<
    Unul pentru tine şi unul pentru prietena din Salzburg, pentru c-o înţeleg :D

    RăspundețiȘtergere
  36. Plâng florile tale, Arcadia..
    Mi-am amintit un Paște din copilărie, când nu am putut să încalț sandalele roșii, ningea, ca la Crăciun, sunt ani mulți de atunci..

    RăspundețiȘtergere
  37. Cât or mai fi suferit florile acelea

    RăspundețiȘtergere
  38. @Vera: Bun venit! :)
    Azi după amiază, după câteva ore de soare, păreau fericite, nimic din suferinţa lor trecută nu se mai vedea :)

    RăspundețiȘtergere