vineri, 22 aprilie 2011

O primăvară furtunoasă

sActul I
(Restaurant Belvedere. Ferestre mari, cu vedere către oraş. La stânga, în planul întâi şi-n planul din fund mese mari, cu lumânări; în dreapta, pe planul al doilea, liftul.)


Scena I
Arcadia, aşteptând Iepuraşul. O puşcă de gardist cu spangă atârnată lângă ea.



Scena II
Aceeaşi. Arcadia ocheşte. Iepuraşul o zbugheşte.


(Cortina)

32 de comentarii:

  1. Final de act, de şcenă, piesa merge mai departe...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Costea: Merge doar dacă nu mă mănâncă Iepuraşul :))

    RăspundețiȘtergere
  3. wow!!! ce atmosferă, ce cromatică ... iepuraşul e unul foarte curajos dacă pleacă pe vremea asta ... să ai un Paşte liniştit alături de cei dragi

    RăspundețiȘtergere
  4. @Criastian: Da, e un iepure neînfricat, cu sânge-n vine, m-a speriat şi pe mine! =))

    Să ai zile sărbători minunate şi tu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca să nu te mănânce iepuraşul, îmbracă-te în urzică!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Zamfir: Mai bine mă las mâncată de iepuraş! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Aplauze!

    Sarbatori fericite,draga mea! xoxoxo

    RăspundețiȘtergere
  8. apai... eu in primul act... vad doi porcusori... dar... poate ca ma insel... si sunt iepurasi...
    oricum... de copil imi placea sa agsesc figuri prin formele norilor...
    actul doi.. superb... mare viteza pe acolo de a starnit atata valva... ca intr-o fuga de beethove...

    RăspundețiȘtergere
  9. @maya: Plecăciuni!
    Sărbători extra-mega fericite şi pentru voi! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. @oovi: Ei, hai să fie iepuraşi, vrei, te rog? :)) Şi să fie o fugă de Bach! :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarbatori cu bine alaturi de cei dragi!
    http://www.gabrielaneagu.info/2011/04/23/paste-fericit/

    RăspundețiȘtergere
  12. @Gabriela: Îţi mulţumesc frumos, sărbători luminoase şi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  13. eu nu-ţi doresc atât Paşti luminoase, cât călduroase (din toate punctele de vedere), ştiindu-te cât ai îndurat în iarna asta...

    RăspundețiȘtergere
  14. @Daria: Îţi mulţumesc din inimă, draga mea, e cea mai caldă urare :D

    Şă ai şi tu sărbători minunate lângă dragii tăi! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Paste Fericit cu Lumina, Iubire si Intelegere! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Sarbatoarea Sfanta a Invierii Domnului sa reverse asupra voastra sanatate, belsug si bucurii!
    HRISTOS A INVIAT!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cam fricos urecheatul tău. Cel pe care-l smotoceşte Andreea (îl plimbă şi-l tăvăleşte pe unde nici nu te gândeşti...) e mult mai curajos... ;))

    Sărbătoare Luminată, sănătate şi cât mai multe raze călduţe! :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Io astept Actul II...pana atunci, o felicitam pe Arcadia si ii oferim un buchet de flori la scena deschisa. :*
    Un Paste luminat si gustos!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Wind: Adevărat, a-nviat!


    @Dara: În cazul ăsta îmi trimit iepurele la Andreea, pentru reeducare :P

    RăspundețiȘtergere
  20. Superbe imaginile... trec așa puțin pe fugă și îți urez Sărbători frumoase alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  21. @cristiandima: Îţi mulţumesc frumos şi-ţi doresc fericire de jur împrejur :D



    @anamaria: Adevărat, a-nviat! Totul ok? Cald, frumos, verde? :D

    RăspundețiȘtergere
  22. @Janet: Mulţumesc frumos, draga mea! :*

    RăspundețiȘtergere
  23. @Liana: Fată, trage-mi una! Merit!
    Da' iartă-mă, uite, lu' Janet i-am publicat comentariul peste trei zile! Am fost cam obnubilată zilele astea. Mă ierţi? Te rog până la lună şi-napoi! :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Pfuuaaa, era sa zic:"in genunchi, caine!"...hi,hi...(stiu ca esti dinamovista, ca si mine)-dar nu mi-a mai zis nimeni, niciodata sa-l iert "pana la luna si-napoi"...doar sa-l iert pana la urma.
    Si daca nu vedeam ca i-ai raspuns lui Janet, nu trageam dupa tine.
    Vezi ca-s cu ochii pe tine, obnubilata mea ;-))) puuup

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu stiu despre ce vorbesti aici, dar fotografiile astea fac toti banii... Pesemne ca ti-ai luat fotograf personal. Altfel nu se explica sitatia de fata :D

    RăspundețiȘtergere
  26. @robert: Ai ghicit, Dan Lecca era şomer, m-a rugat să-l angaajez şi uite-aşa am fotograf personal :))

    RăspundețiȘtergere