joi, 7 aprilie 2011

Spring night







36 de comentarii:

  1. unde-i aspacardinul? de ce nu ai pus avertizare ? ca urmeaza imagini socante? =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe imagini!
    Noapte buna,draga mea :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot sa imi ascund invidia pentru aceste fotografii. Esti artista, dar nu numai atunci cand vopsesti garduri prin scaieti!

    RăspundețiȘtergere
  4. absolut superbe, florile tale...

    RăspundețiȘtergere
  5. Grozave fotografii! Frumoase flori! Inspirat titlu! O zi buna! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alm: Aspacardinul e pentru şocuri la inimă, nu la ochi =))



    @maya: Tu vorbeşti? De-o jumate de viaţă leşin pe lângă pozele tale! :D
    O zi minunată să ai, că noaptea a trecut între timp! :*



    @Virtualkid: Cea mai artistă sunt când fac negrese, se ştie! =))




    @oovi: Mi-ai zis că aştepţi dovezi, deci... :P



    @Amelia & Mihai: Mulţam, o zi superbissimă şi vouă! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci (încep cu concluziva, ca 'telectualii de la TV), tu le-ai făcut! Sinceră să fiu, credeam că-s preluate de pe un site profesionist. Faine de tot! Felicitări! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Zana florilor le-a imortalizat? Ca eu stiu ca te culci devreme si te scoli cu noaptea-n cap ;-))

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt monumentale dovezile tale...
    mercic

    RăspundețiȘtergere
  10. @silavaracald: Vai, nu preiau nimic că m-a speriat Robert că vine potera internautică şi mă leagă =))



    @Liana: Le-a făcut baba Arcadia, pe înserat :))



    @oovi: Atât de monumentale că s-au ofilit deja :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ştiu că le-a lăudat toată lumea... dar sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  12. să înţeleg că a venit primăvara şi la tine de-a binelea? mă bucur, să-ţi trăiască florile!

    RăspundețiȘtergere
  13. e frumoasa tineretea ! si pozele tale !eu tot nu mi-am fotografiat primulele ! o pun pe seama depresiei ce m-a cuprins in ultima vreme !55 nu-i usor !

    RăspundețiȘtergere
  14. @Daria: Da, a venit! Cu mare tam-tam: vânt, ploaie, vijelie, dar e primăvară, ce mai contează? :P



    @Gina:Tristă artistă! :P


    @ăEugen: Mulţu :D


    @Pansy: Te lecuiesc eu de depresie, că acum ştiu cum se face, după o iarnă de jelanii :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Arcadia, foarte frumoase pozele si florile.

    PS: sa-mi spui si mie ce soi de zambila ai. Eu nu am decat asa [URL=http://home-and-garden.webshots.com/photo/2157237030100389506PkzexG][IMG]http://thumb6.webshots.net/t/83/183/2/37/3/2157237030100389506PkzexG_th.jpg[/IMG][/URL]
    :d :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Din cauza fotografiilor astea va trebui sa ma dau iar la fund, vreo cateva saptamani. M-am facut de ras cu zambilele mele!

    Acum lasand gluma la o parte, sa iti spun ce inteleg eu de aici: ai vrut sa iei o pauza de la scris, desi ai scris 3002 cuvinte - cate 1000 pentru fiecare fotografie + cele 2 din titlu.
    Cea mai faina este spring050. Celelalte 2 sunt deosebite.

    PS: e bine ca am bagat spaima in tine; asa poate am vreo sansa in confruntarea de duminica in cazul in care iti tremura mana pe mouse :D

    RăspundețiȘtergere
  17. @anamaria: Să înţeleg că ţi-ai mutat grădina şi nu mai ai nicio zambilă? :O





    @robert: Bre, tu pe ce lume trăieşti? N-ai văzut ce zambilă deşirată şi vai de capul ei am eu? Ale tale-s dolofane şi sănătoase, deci cred că eu tre' să mă ascund săptămâna viitoare :D

    Asta cu miile de cuvinte îmi convine, tocmai m-am întors de la o întâlnire şi mi s-a reproşat că-s mută =))

    Duminică o să tremur toată, voi fi la serbarea zilei de naştere a lui Mihnea. :P

    RăspundețiȘtergere
  18. Mai... m-ai prins... din obisnuinta am copiat altceva. Asa arata zambilele mele http://home-and-garden.webshots.com/photo/2157237030100389506PkzexG .
    Deci ale tale ce soi sunt?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  19. @anamaria: Ei, tu ai acelaşi soi ca Robert, se cheamă Hyacinthus Dolofanus, eu am un soi mai exotic: Hyacinthus Arcadiensis Aschilopatus =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  20. superbe fotografii...bun venit primavara!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. @Gabriela Pana: Bun venit şi bun rămas, că la noi deja a evadat de ieri :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Crezi ca am sanse sa-mi impresionez perechea cu astfel de flori?:))

    RăspundețiȘtergere
  23. @Catalin: Eu zic că ai nevoie de rezoluţie mai bună. Dacă chiar vrei s-o dai gata, ţi le trimit în varianta 4 MB =))

    RăspundețiȘtergere
  24. Pupam mainile babei Arcadia, ca ce ochi vigilent are :P Duminica e ziua lui Mihnea, face 3 ani? La multi aaaani, venim si noi ;-)

    RăspundețiȘtergere
  25. ... frumoase florile!... iar titlul le amplifică superb aroma...
    te rog să ai un weekend superb
    salutări de unde se agaţă harta

    RăspundețiȘtergere
  26. Asteptam cu interes "Visul unei nopti de vara"! :))
    P.S. Iar era sa incurc tastele! :)))

    RăspundețiȘtergere
  27. @Liana: Azi e ziua lui Mihnea şi împlineşte abia doi ani :) Dar marea sărbătoare o facem mâine că ne-am adunat de prin toată Ioropa =))



    @Victor: Titlul le-a amplificat aroma? Eşti de părerea Ameliei şi-a lui Mihai. Nişte fini connaisseurs! :)
    Mulţumesc, până la ora asta deja e peste aşteptări weekendul, iar cu rugămintea ta mi l-am asigurat întreg superbissim. Ceea ce-ţi doresc şi ţie, în măsură egală. :)



    @Mirela: Tocmai admir lapoviţa, tre' să mai aştepţi până să am inspiraţie de vise văratice :D

    RăspundețiȘtergere
  28. @Nightwish: Da, a fost primăvară trei zile :P

    RăspundețiȘtergere
  29. Si Mihnea e berbec?
    Opa!
    Acu iti inteleg fascinatia...........:)

    RăspundețiȘtergere
  30. @Elfa: Nu le am cu fascinaţiile astea zodiacale. Să-ţeleg că e ceva scris în astre despre tauri şi berbeci? :D

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce fotografii frumoase!Ce flori frumoase alintate de noapte!Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  32. @Vera: Pe unii noaptea îi alintă, pe alţii îi înspăimântă, deşi noaptea e aceeaşi :D

    RăspundețiȘtergere