sâmbătă, 9 aprilie 2011

Doi

Doi. A-i, nu-na. Guga. Pa.

Nu vă osteniţi să folosiţi Google translate, limba asta n-o ştie decât Mihnea. :D
Câţi ani împlineşte azi? V-a spus: doi. Şi are ochelari, că e "lună" afară. Gluga e pentru vânt şi frig.
Hai pa!





52 de comentarii:

  1. Săru'mâna, domnişoară Bianca! :D Sunt eu, Mihnea, postarea asta o moderez eu :P
    Bun venit la ziua mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani, mafiot mic şi adorabil! îmi dai şi mie o felie de tort?

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă dau, doamnă, că mi-a făcut Arcadia un tort "mae"! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. am ştiut eu că cer unde trebuie... măcar o poză cu tortul dă-ne şi nouă, dacă nu chiar de la petrecere ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Daria: Am dat tortul sărbătoritului fără să-i fac poză. Dacă mumă-sa i-o făcut, o să-i cer :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La Mulţi Ani!!! ... se văd norii prin ochelarii tăi, se văd depărtări albastre ... şi siluete misterioase

    RăspundețiȘtergere
  7. Vă mulţumesc, domnule! Alea-s depărtările care mă aşteaptă :D

    RăspundețiȘtergere
  8. La mulți ani, Mihnea, copil însorit! Să crești fericit și sănătos și să atingi depărtările!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani dragului de Mihnea si o viata frumoasa asa cum este el acum.
    PS: eu am inteles perfect, din prima, ce a spus Mihnea.
    PS2: mi-am adus aminte: baietelul unei prietene, intr-o zi cu nori, zicea "s-a aprins lumina", "s-a stins lumina" cand soarele intra in nori, sau iesea.

    RăspundețiȘtergere
  10. La mulţi ani, să trăiască, sănătos şi voios!
    Îi stă foarte bine cu 'ocheiai' şi cu 'gugă'. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt convins că şi fetele, nu numai un nenea ca mine, îţi spun că eşti cool, şi de pe-acum se vede că ai personalitate...
    să vă dea Dumnezeu sănătate şi numai bucurii!...

    RăspundețiȘtergere
  12. La Multi Ani celui mic si felicitari parintilor sai!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani iti doresc si eu , si sa ai parte de aripi...... si sa ai vise mari..... si sa-ti faca cei de langa tine scara pentru ele .....

    ah ce obrajori ai! si fata de printz.

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani plini de vise implinite si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani,Mihnea,tu copil frumos ce esti! Muah,muah,muaaaaah! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani, Mihnea! Sa speram ca vorbim aceeasi limba, pentru ca, pana acum cu Arcadia nu m-am inteles. Desi, dupa cate vad, aveti acelasi dar de a-l incurca atat pe unchiul Google, cat si pe mine. Parca ati fi rude :D

    Toate cele bune iti doresc! Si o primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. @anamaria: Săru'mâna! Eu sunt foarte mare acum deci ştiu exact de unde să sting şi să aprind lumina de 78 de ori consecutiv până o scot din minţi pe Arcadia.
    Noroc că Boba ţine cu mine. :)



    @Teodora: Mulţumesc frumos, dar să ştiţi că la ăia de pe nasul meu si de pe nasul Arcadiei le zice "a-i"! =))



    @Victor: Domnu Victor, mulţumesc frumos, mai ales că aţi amintit şi de fete. Toate mă iubesc, cred că de la personalitate mi se trage :))



    @Cătălin: Mulţumesc frumos, mama e deja foarte încântată, nu prea înţeleg de ce, că doar eu am ochelari şi glugă, nu ea. ;)



    @Alm: Săru'mâna, doamnă, cel mai mult îmi place scara de la Arcadia, o urc şi-o cobor de zeci de ori pe zi şi nu înţeleg de ce ea pare cam palidă seara...



    @VertAnge: Săru'mâna, da' ce nume greu aveţi! :o



    @Maya, Maya, Maya! Vezi că pot să zic corect? Da-da*!


    (*dragă-dragă!)



    @'Nea Robert, noi suntem prieteni vechi, deci clar că ne înţelegem în orice limbă am vorbi. Arcadia mai are uneori dificultăţi, dar eu insist şi repet până pricepe şi ea. E fată bună, să ştii! :P
    Mulţumesc de primăvară, dar eu vreau o "tutu ghegu Boba*". Poţi, te rog?

    * Maşină neagră ca a lui Oswald (Vasile)

    RăspundețiȘtergere
  18. @Eugen: Mulţumesc, domnu' Eugen, da' eu nu mai sunt pici, am deja doi ani. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. la multi ani celui mai cool personaj de la tine de pe blog (te ia de departe :D :D). va pup cu drag pe nas pe amandoi!

    RăspundețiȘtergere
  20. La Multi Ani pentru micut! E foarte simpatic si smecher ! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Doar doi ?
    Doamne,dar e asa matur si am citit cat e de galant,incat credeam ca are vreo patru.:)

    La multi ani ingerule bucalat !

    RăspundețiȘtergere
  22. @Zazuza: Mulţumesc frumos că mi-ai spus că-s cool, eu le tot zic la ăştia da' ei nu mă cred! :D



    @Dom' Vasile, să trăieşti, îţi împrumut maşinuţa mea nouă să te joci cu ea! :)



    @Lia: Săru'mâna, şi eu cred că-s foarte mare deja, mă bucur că ai băgat de seamă! :P

    RăspundețiȘtergere
  23. Pfuai, ce trece timpul; mai e puțin și-ți dau tuleiele, Mihnea! :D
    (Sper că se observă că eu știu cu cine să vorbesc, nu o folosesc, ca mijlocitor, pe Arcadia! :D)
    Fii cu ochi pe tati, să ști ce și cum să faci atunci. ;)
    La mulți ani, șmecherosule! :-*

    RăspundețiȘtergere
  24. Ah, e un pui de om scump si frumos. Multi ani frumosi ca el si tot binele din lume :)

    RăspundețiȘtergere
  25. "...eu vreau o "tutu ghegu Boba*". Poţi, te rog?"

    De obicei pot... Dar pentru treaba asta va trebui sa spui de la coada la cap ce ai zis mai devreme. Pentru ca mie mi se pare ca totuna e :D

    RăspundețiȘtergere
  26. La multi-multi ani, Mihnea! Vino sa te smotocesc putin si sa te musc de bucutzelea alea dulci ;-) Tudor e mai mare cu 9 luni decat tine si uite, te-a pupat prin monitor si ti-a zis: "La mu-ti a-ni!" O pupam si pe Arcadia daca ne serveste cu o felie de tort :P

    RăspundețiȘtergere
  27. La multi ani, Mihnea!
    Ce repede trece vremea ::)
    Maine-poimaine mergi si tu la facultate precum pruncu' Arcadiei :D . Si parca mai ieri ne povestea cum avea grija de un bebe de 4 luni lasat in grija ei...

    @Arcadia : nu memoria o sa te lase cu timpul (ai aci un model :D ), da' de "romantism" nu cred ca scapi.

    RăspundețiȘtergere
  28. La multi ani ca sanatate multa lui Mihnea,dar si voua sa-l puteti creste mare si voinic!
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  29. La multi ani, Mihnea! Sa traiesti mult si bine si sa fii sanatos si sa-i bucuri pe toti cei dragi tie!

    pies: inca un pic si facem si noi "doii" :D

    RăspundețiȘtergere
  30. @silavaracald: Săru'mâna caldă doamnă, ştiam eu că doctorii se pricep la tot felul de chestii. Dacă tata va fi depăşit de vreo situaţie o să apelez la dumneavoastră.


    @Pacatoasa: Bun venit la petrecere! Haideţi, mâncaţi o felie de tort, n-o fi aşa de mare păcatul! :))



    @robert: Ştiam eu că pot conta pe tine! "aboB ugehg utuT"
    Da' mă plimbi şi cu Porscheul ăla Cayman, te rog frumos? :D


    @Liana: Salut Tudore! Pfoai, să vezi ce maşinuţe şi ce motocicletă am primit! Hai să ne jucăm şi să mâncăm toate floricelele de ciocolată de pe tortul ăla, vii?


    @Stefana: Mulţumesc frumos! "Dim e mae", eu încă nu merg la şcoală.
    O să-l întreb pe tati dacă la el la cabinet există tratament şi pentru romantism, nu numai pentru roşu în gât. :P



    @Janet: Săru'mâna, sărumâna, veniţi la noi o felie de tort? Noi stăm pe Calea Bucureşti, nu e departe. :)



    @Droop: Salutare Droopinuţule, să vezi ce fain e să fii mare! Hai şi tu la mine, vine şi Tudor, ne jucăm toţi trei, vrei?

    RăspundețiȘtergere
  31. Multi ani sanatosi! E imaginea care ar trebui pusa in dreptul cuvantului "cool" in dictionar! Cred ca e cel mai bun model in fata camerei!

    RăspundețiȘtergere
  32. La mulţi ani, micului omuleţ! Multă sănătate şi o copilărie fericită! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. @Ami: Dacă şi din Japonia se vede că-s cool, atunci aşa e! Săru'mâna, domnişoară Ami! :*



    @Dara: Mulţumesc frumos mama lu' Andreea! :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Arcadia, sa va traiasca, sa creasca mare si sanatos, e bestial Mihnea!!!
    Au dreptate fetele, e bun de ilustrat expresia "cool"! :))

    RăspundețiȘtergere
  35. are niste obrajori ce se cer a fi pupati cu foc ! da'dupa mutrita nu pare sa se lase la asa o intreprindere ! asa ca pupa-l tu cat mai mult ca anii astia trec ca vantul de primavara ! bucura-te de ei cat te mai lasa !

    RăspundețiȘtergere
  36. la multi ani smechere...
    cu mult soare in priviri... si zambet in coltul gurii...
    (astept o portie de tort...)

    RăspundețiȘtergere
  37. @pansy: Misiune îndeplinită! :D Mulţumim fain! :)



    @oovi: Mulţumesc! Îţi place tortul Alcazar? :P

    RăspundețiȘtergere
  38. Are aerul unui tip rafinat.
    Oare priveste un gard proaspat vopsit?

    RăspundețiȘtergere
  39. @Virtualkid: Ha ha ha! În ultima poză chiar spre gard se uită! =))

    Mulţumim de rafinament ;)

    RăspundețiȘtergere
  40. alcazar eu stiam ca e puscarie... nu si tort...
    puscarie nu imi place, sigur... tort, nu stiu inca... dar as risca sa il gust...

    RăspundețiȘtergere
  41. @oovi: Ei, doar nu te invităm la puşcărie! Iar tortul cu acelaşi nume e un deliciu, nu rişti nimic :D

    RăspundețiȘtergere
  42. Noi vinim, numai sa nu-mi zici sa-mi aduc schiurile sau parapanta :))

    RăspundețiȘtergere
  43. @droop: Gata, s-a topit zăpada, puteţi veni doar cu paltonul şi pelerina de ploaie :D

    RăspundețiȘtergere