joi, 24 februarie 2011

Oaia albă

Dragii mei, cine credea că schimbările sunt uşoare, că obişnuinţa e lesne de învins, că lupului îi e uşor să-şi schimbe părul, că doar năravu-i dă de furcă, cine credea că oaia neagră poate deveni brusc bălaie dacă face baie, ăla om zic, se înşeală amarnic.

După nişte zile betege, blege, se subînţelege că trăgeam după mine nădejdi de mai bine.
Mesajele voastre de încurajare în gura mare şi interpretarea de excepţie a prietenului meu Ştefan mi-au dat elan să mă apuc de schimbări. Am început cu blogul. Mă gândeam să-l desprimăvărez un pic, mai ales că unora dintre voi negrul din cerul gurii lui vă strepezea retina.
Numai că ceea ce credeam eu a fi o treabă fulgurantă s-a dovedit o experienţă torturantă.

Bloggerul, cu platformele lui, a stat azi fix cu dosu-n sus, orice parametru am voit eu să modific, la calcule, lui îi dădea cu virgulă ori cu rest şi-mi scotea din guşă numai imposibilităţi de înfăptuire.

Am încercat, pe rând, cu headeru', cu sidebaru', cu widget-urile, cu html-ul, cu codurile php, şablonul ăla nu voia cu niciun chip să-şi schimbe faţa. Ţinea la imaginea lui, strângea din dinţi, iar eu îmi ieşeam încet din minţi.
Am luat o pauză terapeutică. Dar, ca orice femeie sensibilă, am revenit în scurt timp la locul crimei, să încerc să înviez şablonu' mort. Dar el, nu şi nu, aşa că harşti, i-am tăiat sidebaru' stâng.

Apoi l-am văruit, l-am ferchezuit, e curat, imaculat, minunat, numai că eu, în loc să mă bucur acum, cu satisfacţia lucrului dus la bun sfârşit, mă uit la el fără niciun sentiment. Sunt ca o statuie de ciment. Efortul mi-a erodat trei pătrimi din încântare, mintea încă mă doare şi nici urmă de soare.

De Dragobete, băieţi şi fete, vă fac cadou un şablon nou!

58 de comentarii:

  1. ...Nu-i cam alba oaia ta?! :D
    Mi s-au intunecat ochelarii heliomati din sertar...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ştiu cum e la tine, dar aici, unde se agaţă harta, ninge de parcă ar trebui să mă pregătesc să tai porcu', nu să caut mărţişoare...

    să ştii că look-ul acesta alb, elegant, cuminte, nu lasă să se vadă chinurile facerii despre care tu vorbeşti... cunosc senzaţia: ca proiectant, ca arhitect, întotdeauna încep o temă nouă cu entuziasm, cu drag, cu căldură, devin dintr-odată fresh... apoi, încet, birocraţia, rutina, mofturile beneficiarului, ale mele, ale meşterului, se-adună, dospesc, se umflă, mă sufocă,... încât spre final de-abia aştept să scap, să se termine, să pun punct!...

    o singură chestiune: imaginea de la titlu - header - mă tot uit (holbez), alea-s verdeaţă, sau sunt cuie, sau ace cu gămălie? altfel ideea e foarte suavă...

    nu, tu n-o să fii niciodată de ciment! niciodată...

    RăspundețiȘtergere
  3. a patra pătrime contează, restul nu. :) mai ascultă o dată dedicaţia lui Ştefan şi după o ploaie trecătoare o să se arate iar şi soarele! blogul tău arată deja cât se poate de însorit! mie îmi place.

    RăspundețiȘtergere
  4. sa fie intr-un ceas bun ! (adica un ceas care functioneaza).
    La Cluj ninge dar nu cred ca te intereseaza.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper că hăinuţa nouă a pus capăt zilelor betege.
    Io mă uit la ea şi zic că-i frumoasă, -ţi şade bine şi anunţă notiţe una şi una. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. E ok si asta, numa' ca ma obisnuisem cu ala... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @AnDRAW: Pot să încep cu "mi-a fost dor de domnia ta"?
    Deci, da!
    Cât despre oaia albă fostă neagră, alesesem fundalul ăla negru pentru că mi se părea că pozele arată mai bine pe el. Numai că după ce m-am tot uitat la pozele tale mirobolante şi la cele ale colegilor tăi, mi-au ieşit din cap fumurile şi aerele de fotograf. Pozele mele sunt banale şi mediocre, deci nimeni n-o să se plângă vreodată că nu le stă bine călare pe oaia albă.
    Care seamanănă, când mă uit la coarnele ei, mai mult cu o vacă =))
    M-am bucurat să te revăd. :)


    @Victor Mihiş: Curat, cuminte, elegant sunt idealurile mele. Sper să ajung să semăn cu template-ul ăsta, cândva :P
    Cât despre verdeaţa înzăpezită şi suavă, alea sunt cuie în sicriul zăpezii! =))

    E drept, aş prefera să fiu o statuie nu doar de ciment, ci de B400 cu armătură Ø 12-14 mm =))
    O zi beton îţi doresc! :D




    @puideblog: Cică Ştefan s-ar putea să vină la Braşov la început de martie, poate punem de-un concert, să vezi atunci euforie pe mine! :D



    @Vasile Covaciu: Ai ghicit, vreau veşti doar despre primăveri veşnice. La mine ninge mărunt de trei zile, îngropându-mi încet toate speranţele. :(



    @Teodora: Totuşi, haina nu-l face nici pe om, nici pe blog! :))



    @Eugen Ion: Şi mie mi-e greu să mă uit la el. Parcă e un prunc înfiat recent. Sper să-l iubesc cu timpul. ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. O să te obișnuiești încetul cu încetul. Și eu pățesc la fel când schimb temele. Plus că eu am mulți binevoitori care mă anunță că înainte era mai bine... :D
    Oricum, e aerisită, curată și elegantă. Cred că te reprezintă, măcar sub aspectul intențiilor, altfel nu o alegeai.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu apreciez schimbarea de fond, e mai usor pentru ochii mei, asa ca multam frumos! in plus, se pare ca e in ton cu iarna din RO :)).

    RăspundețiȘtergere
  10. Hai ca ti-ai castigat un "bilet de favoare" la primul concert al viitoarei trupe fanion a rock-ului romanesc. Acum ii cautam un nume.

    RăspundețiȘtergere
  11. @silavaracald: E clar că oricâtă bunăvoinţă am avea nu putem satisface toate preferinţele cititorilor.
    Şi da, până la urmă e normal să alegem fiecare ceea ce ne reprezintă, măcar în parte :)
    Mulţam.



    @Zazuza: Da, e fix ca vremea de-afară: se screme de primăvară, sub nămeţi ce ne omoară :))



    @Virtualkid: O să mă simt cea mai iubită dintre daci în momentul în care voi apărea la concert!
    Toate cele foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  12. mno, frate, ce era si ce-am crezut eu ca este . De la mine de pe blog se vedea ca ti-ai instalat iluminarea ZEN cu becuri economice.
    Nu trage! alm iubeste la tine ! :D

    RăspundețiȘtergere
  13. @Al.M: Şi Arcadia iubeşte la tine! Zen, deci! :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumos!
    Vine mărțișorul!
    Asta văd eu în căsuța ta, proaspăt văruită!
    Să-ți fie bine, Arcadie!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Victor Mihiş: Nu ştiu dacă am văzut bine (oricum, am cam orbit de atâta alb ;(), dar Arcadia nu ţi-a răspuns la întrebarea referitoare la imaginea cu cuie şi ace cu gămălie =))
    Aşa că, te lămuresc eu, care am aceeaşi origine verde cu Arcadia, spunându-ţi că ideea aia foarte suavă e generată de firele ţepoase de gazon cu goluri şi crocuşii căpoşi-erecţi iţindu-se din nea =))

    ps. Vezi, Arcadio, ce plasrică pot fi =))

    RăspundețiȘtergere
  16. WAW ! Ce schimbare ! Ma obisnuisem cu el negru. Bine ca albul tau aduce a primavara si nu a zapada iernii de care ne-am saturat !

    RăspundețiȘtergere
  17. @Incertitudini: Mulţam fain! Să aşteptăm primăvara, deci! :)



    @PeNe: Ba i-am răspuns, domnia sa o să înţeleagă limbajul constructoricesc, să ştii! =))

    Iar domnului Mihiş trebuie să-i spun că tu mă invidiezi pentru gazonul meu impecabil, aşa că încerci să-i găseşti cusururi acolo unde nu sunt :D



    @Cony: Ce să înţeleg, aşadar? Că tu te adaptezi uşor schimbărilor sau că eşti mai conservatoare?

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte maniheista alegerea domniei dumneavoastra.:)

    RăspundețiȘtergere
  19. @catalina: Da, la mine e ori albă, ori neagră! :D

    (Momentan e ori în lac, ori în puţ! :P )

    RăspundețiȘtergere
  20. Arata bine noul sablon, mi se pare ca este mai usor citit.

    RăspundețiȘtergere
  21. @Mihaela: Ei, iacătă o altă locuitoare a Arcadiei :D
    Mulţam! Sper să ai ce citi :D

    RăspundețiȘtergere
  22. @catalina: Ei, era aşa, mai mult un fel de potriveală de cuvinte, că adâncimea apei nu-mi pune viaţa în pericol :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Este imaculata imaginea blogului, era cat pe-aci sa fac parte din categoria celor care zic ca era mai bine inainte! :)) Noroc c-am lecturat comentariile antecititorilor si m-am oprit la timp! :))
    Sa traiesti, Arcadia, cu tot cu noua fata!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Mirela: Hmmm... Când lumea merge la solar să se bronzeze, eu mă albesc de dorul primăverii!
    Să trăim toţi! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Haina asta îi ca o canadiană albă, nou-nouţă. Prea albă, dar n-o sa fugă nici un cititor din cauza ei :D.
    Nu cred că va rezista mult pe aici: ţie iţi plac culorile.

    RăspundețiȘtergere
  26. @Stefana: Las' că de la purtat se murdăreşte! Cât de rezistent e, nu ştiu nici eu. :D

    RăspundețiȘtergere
  27. Arcadia, sa-ti fie de bine noul look!
    Ma bucur foarte tare ca ai schimbat culoarea, pentru ca eu tanjeam dupa un blog negru, dar mi-era teama ca m-ai fi dat in judecata... Acum am verde, nu?(sa-mi fac blog negru)

    RăspundețiȘtergere
  28. @anamaria: Da, ai verde. Sau negru. :P

    RăspundețiȘtergere
  29. Si eu m-am chinuit cand am schimbat sablonul. Pe vremea mea, maica (adica acum vreo 2 ani, cand am facut blogul), era mult mai simplu de modificat sablonul.
    Una peste alta, imi place cum a iesit la tine.

    RăspundețiȘtergere
  30. Mie îmi place... E mult, mult mai luminos :D Nu prea îmi sunt dragi blogurile negre...:D Gânduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  31. @Ladu Io: Păi da, era simplu, l-am tot modificat pe cel vechi. Mă bucur că-ţi place.



    @cristiandima: Am explicat un pic mai sus că mi se părea că pozele arată mai bine pe fundal negru. Numai că am odată ce am realizat că pozele mele banale arată absolut la fel pe orice fundal, am renunţat la negru. Acum sper să-ţi fiu mai dragă, aşa, îmbrăcată mei primăvăratec.
    Gânduri bune şi dinspre Arcadia!

    RăspundețiȘtergere
  32. Daca oaia alba devenea oaia cea neagra, mai intelegeam. Asa nu mai inteleg nimic...
    Culoarea asta nu te caracterizeaza. Sper ca este doar cat tine zapada...

    I'll be back, Fata Palida!

    RăspundețiȘtergere
  33. @robert: Să vezi tu ce zile albastre o să ai din cauza Feţei Palide! =))

    RăspundețiȘtergere
  34. robert, dragul meu, nu tu erai cel cu reclama la perhidrol? :-?

    RăspundețiȘtergere
  35. Arcadia,
    În noaptea asta, oricât de mare ar fi omătul, trebuie să ieșim la drum.Se afișează rezultatele blogului de blog.
    Este ca la primul mare examen, mai știi?
    Baftă! știi cum e- cine află primul dă sfară-n țară!!

    RăspundețiȘtergere
  36. @Incertitudini: Draga mea, tocmai plec la culcare, liniştită şi fără emoţii. Eu chiar n-am de ce! :D

    Îţi ţin pumnii, tu meriţi premiul! :*

    RăspundețiȘtergere
  37. Este interesanta tema sablonului,pare ca te-ai pregatit anticipat pentru primavara,da' tre' sa te dezamagesc si sa-ti spun ca mai tre' sa asteptam nitelus pana la primii ghiocei...
    Oricum,felicitari pentru schimbare!

    RăspundețiȘtergere
  38. @Catalin: Eu ma tot pregatesc, o tot astept, da' ea nu si nu! :(
    Macar s-a oprit ninsoarea...

    RăspundețiȘtergere
  39. Ce de luminăăăăăăăăăăăăăăăăă!

    RăspundețiȘtergere
  40. @Zamfir: Daaaaaaa! :D
    Luminoase să-ţi fie zilele!

    RăspundețiȘtergere
  41. Eu ma bucur de schimbare,desi ador fondul negru.Asa am început si eu viata de blogosfera,dar ma dureau ochii(scris alb/etc pe fond negru)!Am mai schimbat vreo doua-trei culori,si in final la alb am ramas...înca...
    Vad ca ne-am dat amîndoua la brînduse!
    Sa ne fie de bine :*

    RăspundețiȘtergere
  42. @maya: Ha! Eu sunt la tine pe blog de vreo oră, salvez reţete pe săptămâna viitoare :D
    Încep, mâine, cu zucchini a la Maya :D
    Iar pentru vizita finilor o să repet garnitura de varză roşie cu mere, care a devenit tradiţională la mine ;)
    Eşti nepreţuită, draga mea, faci parte integrantă din familia noastră :*

    Acum m-am uitat din nou şi ai dreptate, sunt brânduşe şi ale tale, deşi eu până să-mi zici am crezut că-s frezii! Tulai, ce ochi de şoim am! =))

    RăspundețiȘtergere
  43. mai bine asa... imi place mereu partea deschisa a lucrurilor... (me refer la cularea deschisa... nu la usa sau altceva..)
    pai... nici o schimbare in bine nu se face usor... mereu este nevoie de vointa... perseverenta... munca... dar mai apoi se vad rezultatele... evindent nu asteptam ceva utopic...
    (nu astpeta sa vezi un lup schimbat in miel)

    RăspundețiȘtergere
  44. @oovi: Ei, e totusi vorba de gusturi, deci nu putem fi decat subiectivi. Obiectiv e doar faptul ca pe fond negru se citeste mai greu.
    Iar in privinta asteptarilor utopice, unde ti-e credinta cea cat bobul de mustar care poate schimba muntii? :D

    RăspundețiȘtergere
  45. @Al.M
    Eu v-am povestit despre cura cu perhidrol... Nu am zis sa dati cu ea pe tema blog-ului. Probabil Arcadia a zis sa dea peste tot ce misca (de fiecare data cand intru pe blog-ul ei, ma surprinde individul ala care face tractiuni la bara... se pare ca inca nu a obosit - vezi in josul paginii)

    @Arcadia
    Ce vrei sa zici? Acum vrei sa zici ca te "albastresti"?

    RăspundețiȘtergere
  46. @robert: Neah! Tu o să te albăstreşti, de spaime! :P

    RăspundețiȘtergere
  47. In timp ce Arcadia folosea "Norveea" pt albirea blogului ei sau poate Vanish ca de Norveea a ramas doar amintirea eu am gotarat sa trag o fuga sa-mi admir stratul de primule .....violet
    Si luand eu lumina si culoare in ochi am putut sa ma apuc de scris
    Arcadia darling,ador albul,la haine,in casa dar nu pe pereti sau pe pajisti
    Am tracut cu viteza lumini prin Brasov,era sa-mi las oasele pe la o benzinarie de frig ce era si am fugit cat am putut de repede ca sa nu ma prinda Craiasa Zapezii si sa ma doteze cu o mante alba si cu o inima inghetata
    Cred ca mi-ai vegheat calatoria si ca sa nu uit calea spre casa mi-ai presarat in drum niscai iarba ,ghiocei,matisori si branduse
    Multam fain de grija
    Acusica vine si primavara si probabil ca vom ciripi prin curti ca niste privighetori(parca vad ca Pene o sa zica "privigheciori)
    :D
    Ma duc sa-mi caut toate cordoanele alb-rosii ca sa ademenesc Martisorul
    Tu cam ce ti-ai dori de Martisor,un cosar,un trifoi sau un.......elf
    Ps Vasile zicea de cronici,e ceva ruda cu Vasile Celmare(pictorul)?
    Ca stiu si eu ceva cronici de astea.........:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  48. @Elfa: Trăi-ţi-ar primulele şi înmuţi-s-ar!

    Vezi că oasele nu fac radacini, dacă-ţi imaginai că devii nemuritoare pe plaiuri braşovene.


    Vasile nu e rudă decât cu el însuşi =))

    RăspundețiȘtergere
  49. @Robert, dar vezi tu ce suplu e tipul ? de la tractiuni i se trage . =))

    RăspundețiȘtergere
  50. Sunt superbe brandusele strabatand zapada! Semn bun: Arcadia renaste ;)

    RăspundețiȘtergere
  51. @Amelia & Mihai: Că bine ziceţi!
    Numa' că io nu renasc ca pasărea Phoenix cea exotică ci ca o raţă de-a noastră, autohtonă! =))

    RăspundețiȘtergere
  52. In prag de primavara
    Si'n zori de dimineata,
    Cand totu-i alb pe-afara,
    Se-aude-un glas de rata =))
    Dar nu-i o rata oarecare,
    Ci un-autohtona, fratioare!!

    RăspundețiȘtergere
  53. @PeNe:
    Mac-mac! Ce mă fac?
    Apa a-ngheţat în lac!
    Doar neobosita PeNe
    Mă-ncălzeşte cu catrene :)

    RăspundețiȘtergere
  54. nu vreau sa mut munti...
    imi place Tampa acolo unde este... ce s-ar face Brasovul fara ea???

    RăspundețiȘtergere
  55. @oovi: Da, Tâmpa tre' să rămână la Braşov. Eventual, un munte mai aproape de tine? :P

    RăspundețiȘtergere
  56. Arcadia ,uitashi maica ca radacinile le am brasovene,oasele le-as mai pastra nitel ca acu

    RăspundețiȘtergere
  57. @Elfa: Păi păstrează-le sănătoase, orunde ai fi! :)

    RăspundețiȘtergere