luni, 21 februarie 2011

Gloria victis!

Nu trageţi nădejdi inutile, nu am chef să scriu!
De fapt n-am chef de nimic. Mă furnică aşteptări paranormale, mă chinuie griji abnormale, sunt ciufută, umflată ca un balon de ciungă, mă simt cea mai neînsemnată dintre daci şi-s rece ca o găină moartă de cinci zile.
Sunt inertă, într-un loisir total ilegal şi imoral, mi s-a pleoştit umorul, curajul, tragerea de inimă, verbul mi-e flasc, adjectivele paralizate, cuvintele moarte.
Mă simt ca un tablou kitschos, cu nume pompos şi mincinos - "Femeie aşteptând vara". N-aştept nicio vară! E seară, nu mai am vlagă, m-a părăsit dorinţa de soare, de căldură, de lumină. Îmi port sila precum miresele trena, spiralele de ADN îmi sunt ca nişte arcuri rupte într-o saltea dormită de cinci generaţii. Neuronii mi-s tari ca fularul, inundaţi de monoaminoxidază în vreme ce eu vâslesc pe uscat, visându-mi bunicii morţi de decenii. Sunt capră fără iezi, lăcrimând la ghişeu, plătind cu ultimii bani taxa pe regrete adăugate.
O păpuşă de cârpă trasă de sfori, cântând fals despre vechi şi pierdute candori.

76 de comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=MCuJ4DAaGdQ

    RăspundețiȘtergere
  2. Ano, m-ai lovit în moalele inimii! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. şi totuşi eşti o păpuşă cu inimă, dacă te-a mişcat melodia dedicată de anamaria, aşa că totu-i în regulă, nimic nu-i pierdut! sus inima, români (sau daci)! :)

    o vrem pe Arcadia înapoi, cât mai repede! îţi dăm toţi câte-un pupic până te trezeşti la viaţă :*)

    RăspundețiȘtergere
  4. @puideblog: Ha ha ha! Hai dacii!
    Mulţam de galerie! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. sa vina varaaaaaaaaaaaa! repede, mai repede decat protocolul de resurscitare pe holul de la terapie intensiva.

    stai ! iti trimit niste soare , la borcan.

    >:d< simt profund imreuna cu tine ! si ptr mine frigul prelungit are efecte nefaste. ;;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Fato, cred ca ai incurcat papusile : tie iti placea acordeonul, nu chitara.

    ps. Ai grija de inima ta! ... unii, nu stiu decat sa aplice lovituri in moalele inimii:(

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred că te înţeleg foarte bine... Uneori sunt în asentimentul tău şi chiar nu am chef de scris sau de plimbat sau de mâncat... Da trece :D

    RăspundețiȘtergere
  8. da, frumoasă piesa direcţiei...
    arcadia dragă, dar ce s-a-ntâmplat? ce-a putut să te lovească-n halul ăsta?... mă rog, ştiu că n-o să-mi spui...
    dar vreau să ştii un lucru, şi asta spun celor cu care dau mâna:
    ai grijă de tine! ai mare grijă de tine! pentru că, pentru tine, tu eşti cea mai importantă fiinţă din univers! ai pe cineva drag, scump? atunci ai şi mai multă grijă de tine, să poţi să ai grijă de cei pe care-i iubeşti!...
    şi ştii pentru ce sunt prieteni? ei nu-ţi pot rezolva problemele; tu ţi le rezolvi, nimeni altcineva
    dar prieteni sunt alături de tine, îţi dau putere, curaj, îţi aduc zâmbetul... aşa că ascultă asta, de câteva minute e postată la mine pe blog: Joe Satriani - Friends
    http://www.youtube.com/watch?v=SdlgEXQ92bE&feature=related
    kip in taci
    şi te rog, nu uita: eşti cea mai importantă fiinţă din univers!

    RăspundețiȘtergere
  9. hai mai, tu demoralizata?
    Mihneaaaaaa... help!

    RăspundețiȘtergere
  10. io am lipsit o vreme,fortuit,poate nu inteleg tot ce se intampla pe aici,daca-i cu ochi si urechi e de bine,daca nu ,tot de bine musai sa fie.asa ca pupu-te !

    RăspundețiȘtergere
  11. Dupa asa un mare succes de public ca cel al mesajului precedent, o asa mare tristete din cauza unor amarate de taxe? Taxele trec, noi ramanem! Cu ce mai ramanem, asta e mai greu de spus ;) Daca sunt insa taxe pe regrete, ne cuprinde si pe noi o tristete iremediabila... Ehei, daca ai fi fost cantareata de acordeon ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Gata? A trecut?
    Ca daca nu, acum iti dau un telefon :D

    Ieri, arcadia draga, eram intr-o alergatura totala, intr-o criza imensa de timp, aveam de rezolvat un milion de treburi extrem de urgente, pe langa cele cinci milioane la fel de urgente pe care le rezolvasem deja. Era frig, era urat si... Si in coltul unei biserici am vazut un batran in scaun, fara picioare, care hranea porumbei, dintr-o bucatica de paine. Si el si scaunul lui si in jurul scaunului era plin de porumbei...Si stii ce facea batranul? ZAMBEA!
    Atunci i-am multumit lui Dumnezeu pentru tot ce am si am hotarat ca facusem destule pentru o zi. Asa ca m-am intors acasa, m-am ocupat de copil, mi-am facut unghiile, am citit. Azi am si treburile de ieri, si cele de azi, dar nu mi se mai par asa urgente.

    RăspundețiȘtergere
  13. Am și eu stări de-astea... Le pun pe fugă cu un zâmbet care la început refuză să se închege pe buze, dar, fiind încăpățânată, birui în cele din urmă. Ce naiba, o viață am, și pe aia să mi-o morocănesc?! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Starile astea sunt minunate, nu in sine, ci pentru ca daca ele nu er exista nu am reusi niciodata sa apreciem la adevarata sa valoare starea de beatitudine, de fericire, de bine, de viata plina. Daca toate astea ar exista peren in viata noastra pamanteana, cred ca nu am mai ajunge sa le apreciem. Asa, o stare naspa, de tristete, inertie (in sensul de inert, nemiscat, incremenit), de anxietate ne ajuta sa valoricifam mai mult starea de bine. Atunci cand suntem sanatosi nu apreciem aceasta stare. Atunci cand chiar si o raceala ne loveste, ne gandim instant la sanatatea noastra cea minunata.

    RăspundețiȘtergere
  15. Subscriu si eu la melodia propusa de anamaria, daca se poate desigur. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi se pare mie sau te-ai infectat cu microbii bolii "cuibului gol".
    mai bine da-mi un telefon.

    RăspundețiȘtergere
  17. p.s.
    Propun si eu o melodie, desi intelg ca asta nu e un blog de dedicatii :P

    boxele la maxim, smile, no shoes
    http://www.youtube.com/watch?v=_dkvmUx8ggs&feature=fvsr

    RăspundețiȘtergere
  18. :) cred ca toti avem momente cand ne simtim asa.Marturisesc ca am si eu astfel de momente de obicei in perioada facturilor :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Te striga din toate puterile lor, doi baieti, si frumosi, si destepti, si modesti, si devreme acasa… Iar ei te striga asa: Arcadiaaaaaa! Arcadiaaaaa!

    Hai, lasa prostiile si treci inapoi la scris!

    RăspundețiȘtergere
  20. Anotimpu-i hain,
    Tu na-i nici o vina,
    Hai scutura pana ,
    Si fa ou, gaina. :)

    Te scutura fata,
    Nu sta ciumurlita.
    Ca-i plin de haini
    Si lume acrita.

    Te vad si te simt,
    Azi mi-esti mai aproape.
    Caci stiu tot ce simti,
    La dracu cu toate !

    RăspundețiȘtergere
  21. Erata :

    "Tu n-ai " nici o vina....

    Ce sa-i faci maica,anotimpul si chinul creatiei.:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Pfoai, ce de pretini am! Şi io stau cu nasu-n buric şi mă smiorcăi, fi-mi-ar ruşine să-mi fie! :D

    Deci:

    @Al.M: Să vină vara, hai c-o aştept! :D



    @PeNe: Până la acordeon, îmi tratez de cardiopatia cu chitara!



    @cristiandima: Noa, m-am liniştit, deci se întâmplă şi la case boiereşti, cu muzici şi îndrăgostiri maxime, de ce m-aş plânge, deci? Să treacă! :D



    @Victor Mihiş: Na, că-ţi spun, aşa, mai mult pentru că erai sigur că n-o s-o fac :D
    În primul rând e frig şi iar ninge şi mie-mi îngheaţă pofta de viaţă nu la zero grade ci de pe la plus zece, aşa. Am insomnii, pruncul tocmai a plecat înapoi la şcoală că i s-o gătat vacanţa, am visat-o pe bunica, ceea ce mi-a răscolit amintiri plângăcioase.
    Taxele de care ziceam sunt regrete mai vechi şi răutăţi foarte noi, nădejdile seamănă cu cele ale lui Iov şi grijile seamănă cu drobul de sare. :D



    @Ella: Ai ghicit, nici pe Mihnea nu l-am mai văzut de săptămâna trecută, deci e explicabil, nu? :P


    @pansy: Ha ha ha! Io aştept nepoţi, bre, pupa-te-aş! =))


    @Amelia & Mihai: Succesul vine înaintea căderii, yice înţeleptul, deci iată! :D
    Da, acum mi-aş fi luat acordeonul şi ziceam una de inimă albastră, apoi dădeam pe gât o pălincă şi eram alt om! =))


    @anamaria: Da, deja escaladez situaţia, până în seară o încalec =)) Mai ascult odată Direcţia 5 şi crapă depresia de ciudă =))



    @silavaracald: Doamna doctor, pe lângă zâmbetul ăla, nu-mi scrieţi şi-un IMAO, touşi? :P


    @EugenX3: Subscrie, subscrie!
    Faină şi dedicaţia ta, s-o speriat menajera când am dat boxele la maxim: s-a-ntâmplat ceva? În nici un caz, i-am zis! ;)


    @stranger: Te sun acuşi, sper că te pricepi la psihoterapie! ;)



    @Virtualkid: Daaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Fie şi numai de dragul vostru am să le las pe toate, pe cuvânt! :D



    @Lia: M-am scuturat, fată
    Mă simt mândru dac.
    O fac astăzi lată,
    Strigând cotcodac! =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce bine ca n-am citit postarea ieri
    Ieri pt mine a fost soare,am fost si am cumparat cateva cutii de flori(a se intelege ca in cutii erau florile cu ghivece si erau transportate spre masina ca altfel le adunam de prin parcare)
    am adunat cateva plase de bulbi
    A fost o zi perfecta(am mai si primit vesti de umblareala)
    Nu-mi pot inchipui ca in Arcadia's Land exista zile ploioase,friguri in suflet si blegeala,credeam ca sunt abrogate
    Ce sa-ti spun,azi ninge pe aici,e o zi pe care ti-ai dori sa o petreci pe schiuri la o cabana in munti unde sa chiui in timp ce zbori pe partie
    Daca marturisesti ca ti-a plecat puiul din cuib si Mihnea a lipsit de la apel esti de inteles......cu ocaziile astea nu vrei sa ne adoptam reciproc?
    Pot fi tonica,mofturoasa sa vreau o mie de rasfaturi si in plus stiu sa desenez si sa colorez si imi place sa mi se spuna povesti sau sa mi se citeasca.......as putea sa tind sa-i tin locul lui Mihnea pt scurt scurt timp
    (numai sa n-ai pretentia sa ma tarasc in 4 labe ca asta nu-mi reuseste prea bine)
    Putem face cu schimbul la rolul de copil,ce zici incercam?:D
    Poate fi relaxant si amuzant si poate ...poate scoatem tristetea si ciufutenia in afara legii

    RăspundețiȘtergere
  24. @Elfa: Bre, eu atâta de întreb: încăpem amandouă în cabina de duş, cu tot cu culori, cărţi de colorat, baloane şi oliţa de noapte? =))

    RăspundețiȘtergere
  25. La cât vă cunosc pe amândouă (tu şi Elfa), pot să-ţi răspund eu la întrebarea ce te macină: da, încăpeţi (mai înghesuite)la duş dar, neapărat, vă trebuie două oliţe de noapte, calibrate corespunzător şi diferit după "susţinerea" din dotarea fiecăreia. =))

    RăspundețiȘtergere
  26. Cred ca e o stare normala asta pe care o traiesti acum.Fiecare are momente proaste sau neplacute in viata.O sa treaca repede!:))
    Spui ca te simti "cea mai neinsemnata dintre daci",pai noi avem si sange de romani in noi.Asa ca,nu trebuie decat sa admiti lucrul asta si sa actionezi in consecinta.:))

    RăspundețiȘtergere
  27. Semn bun : Arcadia a dat-o-n astenie primavaricioasa!!!! semn ca VINE PRIMAVARA!!!
    Ma alatur lui Anamaria vis-a-vis de Directia 5.
    (intre doua nu te ploua!!!) De cite ori te incearca melancolia,amintesteti ca te asteptam , sa tragem aer in piept si sa vedem ca miine va fi o zi frumoasa. Of!!,si Adamo asta cinta acum "tombe la neige"....,iar eu iti zic ce fain va fi miine....

    RăspundețiȘtergere
  28. clară treaba, cu prima ocazie când mă apucă depresia, dau fuga să-ţi recitesc comentariile, aici e psihoterapie pe pâine, nu alta! :))

    RăspundețiȘtergere
  29. Și supărată scrii la fel de fain...Partea bună a problemei e că zilele astea putem da vina pe exploziile solare.
    Și că tot veni vorba de "Ai un loc", pe mine mă remontează un citat preferat la care nu știu cum am ajuns dar știu că îi aparține lui Jacob Braude (cred :D)
    "Oricine ai fi, există o persoană mai tânără care crede că ești perfect.
    Există o muncă ce nu va fi niciodată făcută dacă nu o faci tu.
    Există cineva căruia îi vei lipsi dacă vei fi plecat.
    Există un loc pe care doar tu îl poți umple."

    RăspundețiȘtergere
  30. @PeNe: M-am liniştit! :D


    @Catalin: Repede zici? Aurită să-ţi fie gura, "piratule"! :))
    Cât despre strămoşii noştri, deja mă simt un pic roman, astăzi :D


    @gabriela: Dacă asta înseamnă că vine primăvara, atunci a meritat să mă simt ca un dac cotropit =))
    Dă-l în plata lui pe Adamo, azi e zi de Direcţia 5! :D



    @puideblog: După cum vezi, psihologii îşi pot pierde pita în aceste condiţii :D



    @Anca: Iaca şi cineva care vede partea bună a depresiei, bravo Anca! De trei ori ura!

    Foarte faine cuvintele lu' taica Braude! Mulţam fain!
    Cel mai tare în clipa asta îmi place ultima parte, cred că mă duc să umplu un pic fotoliul, cu Calomniile mitologice ale lui Paler. :))

    RăspundețiȘtergere
  31. Tropa-tropa prin zăpadă
    vine lumea să o vadă
    pe Arcadia supărată
    și neconsolată.

    Dar Arcadia e ușoară
    scrie parcă zboară
    scrie pe a sa neagră coală
    cu albă cerneală

    Cu nasul lipit de geam
    stă poporul ardelean
    și muntean și moldovean
    și-i admiră al său alean.

    Și ea scrie mai departe
    zi și noapte
    povestiri adevărate
    lumea își dă coate

    Tropa-tropa prin omăt
    unii au înghețat de tot
    ”hapciu!” fac ei cu foc
    Arcadia zice: ”noroc!”

    RăspundețiȘtergere
  32. @catalina:
    Arcadia fuge
    Jalea n-o ajunge
    Are dor de ducă
    Fuge ca o ştiucă.

    A plecat la cruciadă
    Înfruntând ger şi zăpadă
    Viaţa pare-acum uşoară
    Va fi cald la vară!


    =))

    RăspundețiȘtergere
  33. Arcadia,
    Nu cumva am nimerit la altă fereastră?
    Venisem să te văd făcând tumbe, cu cățelul, prin zăpadă..mă retrag, nu vreau să te supăr..

    RăspundețiȘtergere
  34. @Incertitudini: Pâi tocmai de aia îţi spusesem că mi-au plăcut căţeii tăi, pentru că sunt eu într-o pasă proastă :|

    RăspundețiȘtergere
  35. Va fi cald la vara? :)))
    Mai Arcadia, eu te-am citit aseara, ma simteam cam la fel, dar am baut un pahar de vin rosu si - brusc - viata a devenit acceptabila! :)))

    RăspundețiȘtergere
  36. @Mirela: Bre, şi mie azi mi se pare acceptabilă, deşi n-m beut.
    O fi de la umplutura aia de mac din projitură? :O

    RăspundețiȘtergere
  37. N-avem mamă, n-avem tată
    Arcadia-i în cruciadă.
    Oof-oof, măi-măi!!

    RăspundețiȘtergere
  38. @catalina:
    Vine mama, vine tata
    Şi brusc, cruciada-i gata! =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  39. Aha, deci te-ai dat la plante populare! :))

    RăspundețiȘtergere
  40. @Mirela: Ai cumva nişte seminţe de cânepă? :))

    RăspundețiȘtergere
  41. @Vasile Covaciu: Comentariul tău a stat mult la Finanţe, pesemne, la plătit de taxe, că abia acum l-am găsit, aşteptând cuminte moderarea, fărăr să ajungă in email :D

    Nu că m-aş bucura de jalea ta, dar când văd că nu-s singură parcă mi-e mai uşor :D

    RăspundețiȘtergere
  42. Se pare ca starea asta ne cam cuprinde pe toti în perioada asta.Si la noi a nins,iar mie chiar îmi place iarna!...dar recunosc ca m-am saturat de ea!Vreau soare,iarba verde,flori colorate,fluturasi...dar dupa cum arata afara cred ca trebuie sa ma agat de un vin si ceva cu mac :D

    RăspundețiȘtergere
  43. si eu care credeam ca adorm nemoderat in noaptea asta ....

    RăspundețiȘtergere
  44. Hai ca asa mai merge.
    Si ne simtim si noi importanti.
    Nu de alta, dar tocmai ne gandeam la alte metode de convingere.

    RăspundețiȘtergere
  45. Drept să zic, era cât p-aci să pic și eu în depresie, pentru că nu-mi găseam comentariul pe-aici. Nici acum nu-l văd, că e mai dificil,pentru mine, cu fondul ăsta negru, dar mi-ai răspuns, deci sunt și eu pe aici pe undeva...
    IMAO, zici? Da, musai! Dar din cei produși de firmele de prestigiu de la noi: Lechința sau Murfatlar sau Odobești sau Cotești sau Dealu Mare sau orice podgorie care-ți place. Nu e nevoie de tratament cronic, ci doar de o doză-două, la nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  46. Imi vine in minte vorba aia: si cand ne-o fi mai rau, asa sa ne fie. Pai, daca si in astfel de momente reusesti sa scrii asa de bine, atunci la vara la ce trebuie sa ne asteptam?

    Iar daca tu esti cea mai neinsemnata dintre daci, atunci ma bucur ca m-am nascut pe meleagurile astea. Pacat ca nu toata lumea tine cu Dinamo! ;)

    I'll be back ... the most insignificant of the Dacians!

    RăspundețiȘtergere
  47. @maya: Dacă până şi tu te-ai săturat de iarnă, atunci musai că tre să se care acas' la ea, la Polu' Nord!
    Şi da, la mine macul a funcţionat :D



    @Vasile Covaciu: Nu ştiu de ce unele comentarii o cotesc pe alte cărări decât cele bătătorite, dar până la urmă ajunge unde trebuie :D
    bine că n-ai dormit nemoderat, Doamne feri! :P



    @Virtualkid: Cu o poză de asta mă scol şi din morţi, nu numai din depresie :D



    @silavaracald: Eşti aici, mai trebuincioasă ca oricând, acum când năvălesc asteniile printre noi.
    Mi-am notat tratamentul, să văd acum dacă nu greşesc cantităţile. La supradoză Murfatlar pe mine mă apucă un plâns şi-o jale de zici că n-am avut noroc în viaţă. =))



    @robert: Pentru o zi de vară sunt dispusă să strig "hai, Dinamo" din toţi plămânii! =))

    Hasta la vista, Hackerville!

    RăspundețiȘtergere
  48. @arcadia

    Slabă nădejde. Dacă însă treci plânsul una pe umărul celeilate între mijloacele psihoterapeutice ești omul meu!:)

    RăspundețiȘtergere
  49. E o funcţie biunivocă, ai zice tu, nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  50. eu sunt obosita. pic precum mustele la 10 seara, la 6 ma trezesc vioaie, dar pe la 9 ma paleste o stare de sfarseala ceva de neinchipuit :|

    RăspundețiȘtergere
  51. @Zazuza: Mi-aş da regatul să pot dormi, să cad precum musca! :D
    Dar până adorm mă perpelesc ca un pui la rotisor. :D

    RăspundețiȘtergere
  52. mda, perpeleala am facut si eu azi-noapte, de la 3 la 5.30, mi s-a facut de-odata foarte frig si nici ca am mai putut adormi. acum sunt usor surescitata, sa vedem cum o fi ziua de azi...

    RăspundețiȘtergere
  53. Conform principiului de viaţă după care funcţionez eu (cu cât sunt mai deprimată, cu atât sunt mai în vervă =)), înclin să cred că tu ne-ai supus unui test ... de prietenie!

    RăspundețiȘtergere
  54. @Zazuza: Îţi doresc o zi minunată şi-o noapte mirobolantă! :D



    @PeNe: Nu, n-am făcut niciun test. Dar mi s-a întărit convingerea că am prieteni buni :)

    RăspundețiȘtergere
  55. tu ai pesimtit zapada ce avea sa vina si de aceea starea asta?
    ...dar stii cum e mult a fost putin a mai ramas...si eu vreau prrrrrimavaaaara...acus trec babele(1-8 marie) si gata...iarna s-a dus

    RăspundețiȘtergere
  56. @Gabriela Pana: Cred că am preasimţiri paranormale, da =))

    Iar despre plecatul iernii, să te audă Dumnezeu! La noi iar ninge, de dimineaţă :(

    RăspundețiȘtergere
  57. Când am spus că nu mai am ce mânca şi renunţ la bloguială, toţi mi-au spus: lasă prostiile şi treci la treabă!
    De-aceea, spun şi eu: lasă prostiile şi treci la treabă!

    RăspundețiȘtergere
  58. Arcadia,
    Aici ninge de ieri, fără încetare. Dacă ar fi decembrie, aș zice că vine Crăciunul..așa , mă cam apucă și pe mine disperarea..

    RăspundețiȘtergere
  59. @Zamfir: Mulţam de încurajare, boierule! ;)


    @Incertitudini: Draga mea şi la noi ninge de ieri, deci nu văd nici eu luminiţa de la capătul tunelului :(
    Numai că tu, nu ai voie să fii disperată, că tu ai nepoţi! :D

    RăspundețiȘtergere
  60. Ptiu, stuchite-ar norocu' :D... ţi-ai schimbat "mecla" =))
    A trebuit să mă bâlbâi la intrare până să realizez că, de fap, te-ai albit la faţă =))
    Eee, aşa mai merge, bre!!!

    RăspundețiȘtergere
  61. Iaca, am ţinut cont de părerea cititorilor care mi-au spus că fondul negru le îngreunează lectura.
    Dar am făcut asta pe spinarea nervilor mei, pentru că noul şablon nu-mi dă voie să modific niciun parametru, e frustrant până la ceruri.
    Va trebui să-l schimb şi pe ăsta. Tot cu unul blond. :D

    RăspundețiȘtergere
  62. Ha, ha! Din cate stiu eu schimbarea la fata.. are alta data! Sau te-o fi palit de la frig?!

    Cat despre Hasta la vista, Hackerville ... am sa-i sun pe oamenii mei, sa-i sune pe oamenii tai ... sa faca toate aranjamentele =))

    RăspundețiȘtergere
  63. Decat să mă ameninţi, amărâtă cum sunt, mai bine te-ai oferi să mă consiliezi! :((

    Că dacă nu mă ajuţi, să vezi atunci ce-ţi fac, eu cu oamenii mei! =))

    RăspundețiȘtergere
  64. În Arcadialand, DEPRESIA INTERZISĂ!

    Ţi-a trecut până azi, sper...

    RăspundețiȘtergere
  65. Îmi trecuse de la clipul lui Stefan Virtualkid, dar m-a apucat iar de la şablonul ăsta care nu vrea cu nici un chip să modifice vreun paramatru :((

    RăspundețiȘtergere
  66. ia te uită, s-a făcut lumină-n sat şi a venit şi primăvara! Arcadia, nu te supăra din cauza şablonului, e mult mai bine aşa...

    RăspundețiȘtergere
  67. Păi mă supăr doar că nu pot să modific tot ce vreau :D
    Dar nu mă las! :D

    RăspundețiȘtergere
  68. Daca ai transpirat de atata html si coduri php sa imi zici ... ii trimit pe oamenii mei =))

    RăspundețiȘtergere
  69. @robert: Lasă, lasă, Harap Alb! Până la urmă i-am venit de hac, ceea ce o să păţeşti şi tu! :-L

    RăspundețiȘtergere
  70. Madam Carcotel,alias Pene e rautacioasa
    Am incapea perfect in cabina de dus,fara olite ca exista gaura de scurgere
    Dilema mea principala e daca sa-mi iau sau nu si servaletul
    Daca luazm unul de peisaj incapem si cu el cu tot si cu cutia de culori ,inclusiv cutitele de paleta si paleta; daca vrei unul mare de atelier o sa avem probleme,cred ca trebuie sa lasam usa deschisa la caqbina
    In caz ca vrei sa si inoptam acolo cred ca ne trebuie si un hamac
    Altfel suntem ca in povestea cu manusa si animalele padurii,are si Pene loc in cabina de dus(pe ea o punem sa se cocoate pe cabina si sa ia pulsul lumii exterioare
    Altfel........."Noi in anul 2000 cand nu vom mai fii copii........"povestea cantecului

    RăspundețiȘtergere
  71. @Elfa: Se poate spune orice despre tine, numai că n-ai avea imaginaţie, nu! =))

    RăspundețiȘtergere
  72. Oricum pot sa ma laud ca am "calcat " autostrada lu Boc.........aia 50 de km mareti cu care se vor lauda pt cateva mandate........daca mergi pe ei sigur te vindeci in veci de depresie si iti doresti...sa fie vesnic primavara
    :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  73. @Elfa: Eu îmi fac autopsihoterapie, că pe vremea asta tratament cu doze mici de autostradă nu-mi permit :D

    RăspundețiȘtergere
  74. Acu ,gata,mi-am pus cenusa in cap ca nu m-am gandit sa pozez autostrada pt tine,dar promit ca alta data nu mai gresesc
    Pai de .........am si io "pacatele" mele,cu care m-a inzestrat mama si mama natura la facere........asa ca "bucurosi le-om duce toate" :D:D:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  75. @Elfa: Da, acceptarea de sine e o bună terapie :P

    RăspundețiȘtergere
  76. Asa e ,mai ales condimentat si cu un shopping de bulbi

    RăspundețiȘtergere