luni, 15 noiembrie 2010

"Viaţa fără urmări"

Ieri, prietenul meu Adrian Suciu a lansat în Arcadia volumul de versuri "Viaţa fără urmări" despre care vă povesteam la începutul anului.

"Arcadiei, amintiri culese din tot felul de furtuni şi războaie".

a intrat în oraş
având doar cămaşa pe el
am să fiu scurt mi-a spus
viaţa are urmări, nu crede şi tu
tot ce scriu poeţii în cărţi

mă doare adevărul i-am răspuns plângând ca un copil prost
şi-am rupt-o la fugă
stai! stai! a strigat gonind după mine pe străzi
toţi supravieţuim unui număr
de întâlniri neprevăzute
să păşim deci neşovăielnic, ca unii care ştiu
că nu e drum înapoi pentru cei
care plâng când întâlnesc poezii

îţi voi arăta aceste fotografii şi rana din deget
cu schijele poemului pe care ţi l-am scris din război
ce bine că suntem împreună
ce fericire că stăm laolaltă
opreşte-te odată din plâns
viaţa e scurtă

nu mai am cerneală de ieri
despre întâmplarea aceasta n-o să pot scrie
şi ce nu scriu eu nu există.


25 de comentarii:

  1. @Elfa: Pot să-ţi mai recit mâine, dacă ne întalnim =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Lansare în El Grande Comandante :).
    Eu aş fi lansat o carte lângă ruinele Aurorei :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Costea: Lol!
    Daca am ratat lansarea Vietii fara urmari la poalele Aurorei, poate lansam piesa ta de teatru acolo. Ce zici? ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Să-i fie de bine prietenului tău, poetul, pentru volumul de proză lansat aici!
    Eu aştept o lansare a ta, gen volumul de rime împerecheate, îmbrăţişate şi îmbârligate "Nocturna"!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @PeNe: Sa-i fie de bine, iar daca vrei sa mergi la lansarea de la Bucuresti, ai timp sa te decizi pana dumnica seara la ora 19. La Muzeul Literaturii Romane. :D

    Cat despre poemele inedite din Nocturna ele sunt unice si irepetabile :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc de invitaţie!
    Eu am rămas fidelă poeziei clasice.
    Nu cad pe spate după "proza" scrisă ca şi când ar fi versuri.

    RăspundețiȘtergere
  7. @PeNe:
    Pot vorbi cu autorul
    Să-ţi compună nişte rime.
    (Nu-i aşa că viitorul
    Dintr-o dată sună bine?)

    :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Sună bine, ce să zic?!!!
    Dar, mă mai gândesc un pic.
    De cumva mă amăgeşti
    Şi cu vorbe m'abureşti.

    RăspundețiȘtergere
  9. felicitari! o carte e un lucru superb!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Zazuza: O sa transmit autorului felicitarile . Mulţumiri, doamnă! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Zazuza tocmai a scris ce voiam si eu sa scriu! :)) Plusez cu niste felicitari, cred ca este un sentiment absolut superb sa creezi o carte :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari autorului si din partea mea, draga Arcadia.

    RăspundețiȘtergere
  13. Apariţia unei cărţi bune (de proză, de poezie) e întotdeauna un prilej de bucurie atât pentru autor, cât şi pentru cititor.
    Am aflat acum de pe Hotnews că volumul lui Adrian Suciu apare prin subscripţie publică, ceea ce din nou mă bucură - anume pentru că există oameni încrezători în Poezie şi Poet, dispuşi să investească (chiar şi minim) într-o lume astfel creată ("şi ce nu scriu eu nu există" - foarte fain!).

    RăspundețiȘtergere
  14. Si mie tot ultimul vers mi-a atras atentia!
    In schimb, o viata fara urmari, mi se pare trista...

    RăspundețiȘtergere
  15. Va multumesc tuturor pentru intimplarea memorabila si incredibila ca v-ati batut atita capul cu amarita mea de carte! Promit sa recidivez!
    Autorele

    RăspundețiȘtergere
  16. @haos organizat: Poetul? Cartea? Poezia? :D
    Bun venit! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Adrian Suciu este un om exceptional! Care scrie pe masura...

    RăspundețiȘtergere
  18. Daca nu stii inca, fa o vizita pe blogul domnului Suciu! Stimatii domni de la conducerea USR au decis sa-l excluda din Uniunea Scriitorilor deoarece domnul Suciu isi permite, nu doar sa aiba pareri, (culmea impertinentei in zilele noastre) dar sa le si exprime public. Nu-i de mirarea ca am ajuns sa cautam scrieri de calitate pe bloguri, ci nu in diverse publicatii.

    http://adriansuciu.ro/blog/

    RăspundețiȘtergere
  19. @Narnia: Văzusem articolul, dar sunt încântată să văd că mai pasă cuiva de ce se întâmplă cu scriitorii noşti cei de toate zilele :)

    Un we superb să ai! :*

    RăspundețiȘtergere