vineri, 12 noiembrie 2010

Hot news

Bucureşti:

"Tratatul de extradare cu Arcadia privind transferul de persoane cu condamnari privative de libertate a fost semnat joi, Sfânta Vineri urmând a fi transferată pentru ispăşirea pedepsei pe teritoriul unde a comis faptele de trădare".

Djibouti:

"Ecouri ale dezastrului de săptămâna trecută din Braşov au ajuns până în Republica Djibouti unde, la invitaţia omologului său St. Guelleh Bourhan, Sfânta Vineri este invitată pentru o dezbatere pe tema discriminării azi, 12 noiembrie".

Sara Press:

"Apelurile la Sfânta Vineri sunt redirecţionate către căsuţa vocală care anunţă plecarea Domniei Sale la unguri, pentru a îngriji de mama lor, care este".

26 de comentarii:

  1. @Incertitudini: Semn bun, îmseamnă că şi eu azi o să am multe succesuri =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi iar incepeti cu discriminari iredentiste si sovine?

    Bravo, bravo! Asa'mi place! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. @neuro-nul: Ştiam eu că ţie o să-ţi meargă la inimă sms-ul Sarei de azi! =))

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa razi, dar am deschis pagina cu gandul sa vad ce a mai facut Sfanta azi :))

    RăspundețiȘtergere
  5. bine scris ... si fotografia este foarte frumoasa, foarte bine compusa ... bravo

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru mine saptamana a trecut daca trece miercuri.Deci vineri sunt in weekend,sssshhh.....

    RăspundețiȘtergere
  7. @Zazuza: He he he! Simţeam eu că trebuie să vă ţin la curent cu evoluţia situaţiei :))

    @Cristian Ion: Mulţumesc roşind. Ştiind ce poze faci mă simt ca un copil care e lăudat pentru desen, deşi găina lui seamănă mai mult cu un dinozaur :P

    @K: Norocosule, băftosule! Ce ştii tu ce-nseamnă vinerea! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Tu fericita, neuro-nul fericit, mancarea buna... mai accesez casutza vocala a lu' tanti vineri asta si d-acu inainte!
    :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga Arcadia, sper ca ai supravietuit acestei zile. Te asteptam maine cu vesti bune si poze vesele.
    P.S. Imi place la nebunie masina de scris si aerul de vechi al fotografiei. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Sara: Da, da , da, sa nu uiţi numărul! :P

    @Narnia: Draga mea, azi a fost pace, linişte şi soare în Arcadia, "ceea ce vă dorim şi dumneavoastră" :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Hi,hi,hi! Minunat! Si-mi place si poza... :P

    RăspundețiȘtergere
  12. @Anima: :D

    @Lady Io: Păi, hai să aranjăm s-o trimitem şi pe Marţi în Djibouti :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ompa hieno kirjoituskone, minun pitää varmaan hankkia myös tuollainen ,kun on vielä kirja kirjoittamatta. Muutenkin blogisi on hieno katseltava.

    Teuvo

    Finland

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos SMS-ul Sarei se vede că este scris la Rheinmetall.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Costea: Daca ai vedea ce de sms-uri e in stare Sara, i-ai da pe mana infanteria si te-ai culca linistit! =))

    RăspundețiȘtergere
  16. Pai destinatarul impune calitatea mesajelor! ;))

    RăspundețiȘtergere
  17. In caz ca nu ma descurc cu spada, pana la urma unde o gasesc pe Sf. Vineri? In Djibouti sau la unguri?

    Neuro-nul are dreptate. Este discriminare. Cred ca tratatul este unilateral.

    Dar am convingerea ca o sa se intoarca, intr-o zi de vineri... 13. Ma gandesc ca nu suferi de triskaidekaphobie =))

    RăspundețiȘtergere
  18. @robert: Dragul meu, nimeni nu stie cu siguranta unde este. Dar daca previziunile tale se adeveresc, ma duc sa-mi fac triskaidekaectomie :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Atena: Sfînta Vineri, rebotezată Cuvioasa Parascheva, a fost zărită într-o biserică de cartier aprinzînd lumînări pentru o necunoscută pe nume Arcadia, în timp ce bolborosea rugăciuni de iertare către numita.

    RăspundețiȘtergere
  20. @doctore, chapeau! Asta e cea mai hot stire! =)) =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  21. Biserica fiind in arealul Arcadiei sau pe aiurea?
    Maine-i marti si intru cu calcatura-mi cazona in arealul Arcadiei(am de gand sa invadez zona numita Yurta,se alatura cineva in actiunea de cotropire?)
    Cred ca d-aia era Sf Vineri la biserica isi facea cruce ce le mai da prin cap unora

    RăspundețiȘtergere
  22. @Elfa: Mă alătur cotropirii dar numai dacă se întâmplă până la ora 15 :)

    RăspundețiȘtergere