miercuri, 10 noiembrie 2010

Seară

Ah! ce frumoase-s serile de toamnă!
Prin frunze reci doar un fior adie;
S-arată-n deal, cu faţa purpurie,
A nopţilor fermecătoare Doamnă.


D. Zamfirescu - Seară de toamnă

31 de comentarii:

  1. Apus-ciclon?Ce lumini, ce volume!Parca-i mai putin tremurata.Zece!alta nota n-am la indemana...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Constantin Jacota: Da, ciudat apus! :) Netremurat, pentru că erau 20 de grade C :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocma voiam sa cer ceva cu sara pe deal, da' acu sunt linistita :p
    Si ce sa fac si io acuma? Tot 10 ai si de la mine, asa fotoneprofesionista cum sunt :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba fotografia! Si versurile lui D.Zamfirescu... Pupic,Arcadia! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sara: Sara e cea mai frumoasă şi cea mai duioasă.
    Vorbesc despre finalul zilei, bun înţeles =))

    Iar dacă ţi-ai imaginat că 10-le ăsta înlocuieşte sms-ul de vineri te-nşeli! :P

    @Anima: :*

    RăspundețiȘtergere
  6. A nunu, mesaju de vineri e sfant, ca sa-i faca fatza si cotoroantei cu acelasi atribut ;))

    Iar 10-le este si pentru toata mancarea minunata pe care o fac datorita tie! (urmeaza telefon scancit care va incepe cu "zi si mie cum se face...") :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Sara: Meritul meu e minim: reţeta şi eventuale explicaţii. Artista eşti tu, care reuşeşti să faci mâncare minunată după reţetele de la mine :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Eşti sigură, bre, că poza asta n-ai făcut-o după ce-ai aprins tu, cu mânuţa matale paranormală,lumina la mansardă?!!

    RăspundețiȘtergere
  9. @PeNe: =)) =)) =)) Mai femeie, esti incorigibila! De unde le mai scoti? Oi fi eu paranormala, dar pana sa produc cicloni mai am de exersat =))

    Iti dai seama ce-ar insemna o "intalnire de lucru" dintre noi doua? =))

    RăspundețiȘtergere
  10. spectaculos 'mnealui norul asta! si maestra fotografa care a avut timp sa se uite dupa el :)!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Zazuza: Da, neobisnuit nor, eu insa sunt obisnuita sa umblu cu capul in nori :D

    RăspundețiȘtergere
  12. @Caprescu: Eu cand iti tot spun ca realitatea e fantasmagorica, tu nu ma crezi... :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Bre, Arcadio, nu mă mai bazez pe matale că m-ai mai lăsat singură la un "punct de lucru"!

    ps. Fără tine, nu mai pot provoca "efecte speciale"!

    RăspundețiȘtergere
  14. @PeNe: Bre, te subestimezi! Tu esti prin esenta un efect special, deci nu te mai plange :P

    RăspundețiȘtergere
  15. Arcadia, da-mi voie sa-ti amintesc ca tre' sa lasi de cu seara (a propos de titlul acestui post!) oalele rasturnate prin bucatarie, ca doar maine'i vineri!
    :))))

    RăspundețiȘtergere
  16. @Mirela: Multumesc, ma duc sa rastorn toate vasele din bucatarie. Oare trebuie sa intorc si mobila? :P
    Tineti-mi pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  17. Fotografia aceasta este ca o poveste! Sunt invidios pentru ca nu este a mea.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Virtualkid: Seara mea e trecatoare, eu sunt "invidioasa" pe povestile voastre nemuritoare :)

    RăspundețiȘtergere
  19. @Gabriela Pană: Da, rar ai parte de aşa o aşezare a norilor. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. ce nebunie de nori ... ce nebunie de culori

    RăspundețiȘtergere
  21. @Cristian Ion: A înnebunit şi cerul! :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Ma ia cu vertij cand ajung la tine pe blog!
    Daca te-ai transforma intr-un fenomen natural-nu ca n-ai fi ;-)-asta cred ca te-ar reprezenta cel mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  23. @Liana: He he he! Deci ciclon, huh? :P

    RăspundețiȘtergere
  24. Daca data trecuta l-am laudat pe dl Alecsandri, ei bine, in acest caz, stimata doamna Arcadia, l-ati pus pe dl Zamfirescu intr-un con de umbra.

    Cu gura cascata, amutit de uimire si intr-o contemplatie profunda, am crezut ca vine apocalipsa! ... un pic mai devreme decat au anuntat-o maiasii!

    Cu alte cuvinte, "manuiesti" bine nu numai cuvintele, ci si aparatul de fotografiat.
    Cu manuirea spadei cum stai, in caz ca imi vine vreo idee sa te provoc la duel :D

    RăspundețiȘtergere
  25. @robert: Să nu-l întristăm, totuşi, pe domnul Zamfirescu! L-am pus, cu tot cu poem, într-un con de nor :D

    Cât despre mânuirea ustensilelor domestice, te informez că cel mai bine mânuiesc spada. En garde! :P

    RăspundețiȘtergere
  26. Mie ,una,imi inspira o balada a lui Toparceanu
    (aia cu toamna sau o fi aia cu "a trecut acceleratul"?)
    Ceva pe acolo
    Pot sa spun ca sunt fun Toparceanu si Mondial?
    Oricum pana una alta cam la fel clocoteste invidia in mine pt o astfel de poza
    In caz ca nu fac explozie,Arcadia ma prezint la tine in poarta si depun un buchet de flori si omagiile mele(nu-i nevoie sa fi acasa)
    Ps Omagiul poate fi sub forma de blanoasa?

    RăspundețiȘtergere
  27. o doamnă destul de rece de regulă (cea de anul ăsta nu se pune, desigur)

    RăspundețiȘtergere
  28. @Elfa: Cred ca se potriveste aia cu "a trecut acceleratul" cu locomotiva cu aburi :D
    Omagiul poate fi blanos, desigur :P

    @doctorul: Dar ce doamna frumoasa si calda am avut anul asta! :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Omagiul blanos poate fi livrat de maine pana joi
    Asteptam dorintele de culori si sex(avem de livrat 2 motanei negrii,ceva fetite tortie sau fratii YIN si YANG,in oferta mai exista si ceva model negru cu alb si o tricolora sau un semibirmanez)
    Mai ceva ca la magazin

    RăspundețiȘtergere