joi, 16 iunie 2011

Din grădină adunate...

...şi la lume arătate.




















63 de comentarii:

  1. Minunate!Spune-mi rogu-te cum o cheama pe frumusetea din a doua poza?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ultimul cadru este fenomenal. Acel trandafir plin de apa, emana foarte multa prospetime.

    RăspundețiȘtergere
  3. Arcadia, florile-s adunate din grădina cui? Ăstea-s ălea mâncate de melci? Păi melci din ăştia binevoitori şi cu îngrăşăminte la ei vreau şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum surprinzi tu frumusetea naturii dimineata pe racoare, cand e roua mare! ;-) Sa nu-mi zici ca ai fost si desculta prin iarba :D
    Eu vreau sa stiu cum se numeste floarea a 6-a. Merci, puup

    RăspundețiȘtergere
  5. wow...
    panselute... parca nu am mai vazut asa ceva, de un milion de ani...
    toate sunt superbe... (si nu intreba... cat de batran sunt... )
    natura asta... ne da mereu teme de meditat... si lectii de armonie si frumos...

    RăspundețiȘtergere
  6. @mona: Scaevola (blue trailing) Aştept să văd dacă se va face ca în pozele ei de pe net :D


    @Costin Comba: Bietul trandafir, e un luptător: a înflorit într-o săptămână plină de ploi, fără soare :D


    @omuldelamunte: He-he-he! Limacşilor mei homless nu le plac plantele nobile, bre! Ei caută margarete, ageratum, chestii mai puţin sofisticate :P
    Dar dacă te prinzi să-i dresezi şi să-i faci fertilizatori, îţi donez recolta de pe două zile şi ţi-o trimit. Apoi aştept poze cu revigorarea grădinii =))



    @Liana: Eu urăsc să merg desculţă. De cum am coborât din pat şi până ma bag înapoi, nu stau desculţă o secundă. Nuş' cum se cheamă boala, dar eu sufăr de ea =))
    În poza 6 e un hibrid Clematis Hagley



    @oovi: E primul an când am panseluţe :)
    Tot de dor le-am pus şi eu :D

    RăspundețiȘtergere
  7. am vazut si in realitate si in poze zeci de feluri... si tot nu ma satur. multumesc, cu gandul la ele am scris un mesaj de 10 secunde in 10 minute...

    RăspundețiȘtergere
  8. @RobertN: O să vină prietenul meu Mircea şi o să mă întrebe iar dacă eu fotografiez numai plante =))

    Deci, dacă ţi-a luat 10 minute, se cheamă că fac poze încetinitoare :))
    O zi faină să ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. melania (soacra)17 iunie 2011 la 08:45

    Superb! Pai...cu asa trandafiri cum de n-ai participat la concurs ( cu siguranta prindeai un loc pe podium), eu te-as fi votat cu toata convingerea.

    RăspundețiȘtergere
  10. @melania, doamnă soacră, n-am aflat la timp de concurs, că altfel participam. Dar în cazul ăsta nu ştiu cum v-aţi fi descurcat dumneavostră, fiind pusă să alegeţi între mine şi noră :D

    Vă mulţumesc pentru vot :)

    RăspundețiȘtergere
  11. melania (soacra)17 iunie 2011 la 09:04

    Simplu! Ei ii dadeam 10 iar tie 9 (altfel n-as fi putut!!!)- ma intelegi nu? ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Arcadia, ai panseluţe albe? io n-am decât mov-deschis şi mov-închis :D Şi ţi-au înflorit deja daliile? ne-a luat-o înainte Braşovul... trandafirul alb încă se lasă aşteptat aici, deşi ceilalţi şi-au scuturat de mult primele flori, înfloresc a doua oara. Iar hibridul ăla cu "textura" petalelor ca hârtia e absolut minunat, chiar voiam să te întreb şi eu ce e!

    RăspundețiȘtergere
  13. Apai ce sa zic, faaaaaaaaaina gradina mai ai. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @melania: Da, da, da! Vot corect! :D


    @Daria: Daliile sunt din cele pitice. Sunt înflorite de vreo două sătămâni, măcar.
    Cât despre clematis, eu am vrut musai Mr. Prezident, culoarea aia mov închis. Dar n-a fost să fie :P



    @Eugen: Da' ştii cu ce preţ am florile astea, da?
    Cu preţul manichiurii, bun înţeles =))

    De cum dă primăvara firul soarelui, mă apuc de făcut răsaduri, apoi le călesc, aploi le plantez şi plivesc iar vara le privesc :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Doamne de cand n-am mai vazut trei frati patati...iuni :)) Ma enervezi ca ai gradina si ai flori asa frumoase :P

    RăspundețiȘtergere
  16. o minune de gradina !!!!
    oricine si-ar dori asa ceva , bravoooo!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. @droop: Ăştia-s trei fraţi nepătaţi, au cazierul curat ca lacrima =))

    Hai să-ţi dau un ceai de tei sau o cafea, ceva, plus un frate d-ăla! :P




    @catkitchen: N-am pozat margaretele mâncate de limacşi, campanulele pe care face pipi căţelul, şi nici zonele de gazon stropite din greşeală cu Glifotim - erbicid total =))

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce mândreţe de grădină ai! şi ce poze absolut minunate şi nu în ultimul rând, ce talentoasă eşti!! ce aparat foto ai?
    te pup, fată scumpă şi-ţi doresc un uikend liniştit :)

    RăspundețiȘtergere
  19. @Georgiana: Ei, asta cu pozele minunate şi cu talentul e foarte relativă. Când văd poze absolut minunate jur că donez aparatul şi stau cuminte-n banca mea. Am un Canon 400 D, da' cre' că lentilele îs alea care fac, de fapt, treaba în locul meu :P

    Să ai şi tu un we fermecător! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Haoilio, ce de-a flori mumoaţe!
    Brava grădinarului!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Arcadia, puteam să jur că-i Canon! Canon am avut şi eu - S1Is. Tare bine m-am înţeles cu el, până să-l împrumut la cineva şi să mi-l aducă stricat :( După părerea mea Canon e tăticul tuturor aparatelor foto. :)
    Acum am o "savonieră" primită cadou de la soţul vieţii :( o dat un purcoi de parale pe ea şi bine nu face decât filmuleţe. Fotografiile ies bine doar la soare... e un Lumix. Lasă că mă fac eu mare şi-mi iau un Canon!
    Gata, că iote ce logoree am azi. :D

    RăspundețiȘtergere
  22. hai ca am ras la georgiana pe pagina de fazele cu budele :)), e cazul sa ma relaxez spiritual un pic p-aci :)). superb, dar ultima fotografie este demna de un mare artist fotograf! e absolut minunata!

    RăspundețiȘtergere
  23. Arcadia,
    Una mai frumoasă dec=t alta!
    Ești o artistă- ți-am mai spus!!

    RăspundețiȘtergere
  24. acum vad ca te-ai împrietenit cu soacră-mea. Hai să fie într-un ceas bun! :D

    RăspundețiȘtergere
  25. Superbe flori,la fel si fotografiile!
    Cum sta treaba cu Clematisul asta?Este o planta sensibila?Parca mi-as întinde si eu niste flori de astea pe undeva.
    Sa ai un sfîrsit de saptamîna minunat!

    RăspundețiȘtergere
  26. @Teodora: Felicitările pentru grădină le primesc bucuroasă, că tare m-am strofocat cu grădinăritul, pupa-m-aş de ţărancă ce sunt! :D



    @Georgiana: Eu am rămas fidelă Canonului doar din cauză de investiţiile în lentile, că altfel aş fi încercat, cred, să mă împrietenesc şi cu Nikonul :)


    @Zazuza: Dacă m-ai fi văzut la faza aia! Râdeai o viaţă! :))
    Cât despre fotografii, tre' să mărturisesc că sunt frustrată rău că nu le am cu editarea :P



    @Virtualkid: Mă joc cu sabia de lemn, în vreme ce alţii luptă cu săbii adevărate :D


    @Georgiana: Da' ne-am împrietenit, da' tot pe tine te iubeşte, ai văzut, nu tre' să te temi :))


    @maya: Cuscră, haide, măcar tu nu mă lăuda degeaba! Ştim amândouă că pozele sunt mediocre, aşa... :|

    Cu clematisul: e foarte uşor de cultivat, are cerinţe minime: să nu stea cu picioarele în soare, aşa că dacă îl pui în spatele unui arbust mic, sau alte plante care să-i umbrească solul, e perfect. Nevoia de soare diferă de la o varietate la alta, unele preferă poziţionare nordică, altele sudică.

    Fiind o plantă căţărătoare, are nevoie de spalier de cca 3 m. Are mai multe valuri de înflorire, ceea ce o recomandă în orice grădină.

    (Ce aer stiinţifico-savant am dintr-o dată, pfoai! :P )

    RăspundețiȘtergere
  27. @Zazu: Un fotograf adevărat ar zice că mă joc de-a pozatul şi eu :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu trebuie sa recunosc ca sunt putin invidioasa pe gradina ta. Fara pic de rautate, desigur. :)) Aici n-am voie sa plantez nimic in gradina, si pana cand voi avea gradina proprie, trebuie sa ma multumesc cu un ghiveci sau o jardiniera.

    RăspundețiȘtergere
  29. A, asta e pretul, apai nu-i mare bai, eu mi-as da 3 seturi de manichiuri pentru astfel de reusite florale, nu numai un set :)

    RăspundețiȘtergere
  30. @Narnia: Îţi doresc să ai cât mai curând grădina ta, în care să plantezi ce vrei :*


    @Eugen: Păi, ţi se pare puţin lucru, să renunţi la manichiură?
    Hai să-ţi vând un pont: înainte să mă apuc de grădinărit, raşchetez cu unghiile un săpun solid. Astfel, praful şi pământul care intră prin mănuşi nu mai are loc sub unghii :P
    Să nu lucrezi cu mănuşi de cauciuc pentru că ţi se macerează pielea de la transpiraţie :D
    Spor la treabă! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Maisavantomai! :D
    Nu,pozele nu-s mediocre.Ca una nu e asa luminoasa cum ar vrea unu...sau ce stiu eu,pozitia soarelui n-o fi ok sau absenta lui,cum ar cere altu,egal...
    În ochiometria mea proprie si personala,ai încadrat foarte frumos florile,si asta conteaza,ca restul se poate ajusta în photoshop,desi eu prefer fotografia naturala!

    Multumesc pentru informatiile despre Clematis.Acum mai trebuie sa ma hotarasc ce culori sa iau!

    Mai ceva!Acum mi-a trasnit un fulger printre creturi.Deci...
    Cu cîteva zile în urma,Dan,a plantat 4 butuci(asa le zice?) de trandafiri cataratori.Doi si doi pe marginile terasei.Momentan au cam un metru înaltime si sînt întinsi pe mini spaliere.O sa le fac cadou altele mai mari,dar nu asta era problema,ci fulgerul meu.
    Daca plantez si cîte un clematis între trandafiri,se catara împreuna,sau nu se pupa?
    O vecina îmi spunea ca trandafirilor nu le plac vecinii.Sau crezi ca nu arata bine ca aspect?

    Thanks again :)

    RăspundețiȘtergere
  32. @maya: Îţi scriu un mail, că am multe de zis :D
    Seară faină! :*

    RăspundețiȘtergere
  33. ... si, uite-asa, blogul tau incepe sa devina un forum de plante =))

    ps. Te astept la Club sa-ti vezi gradina in poze mult mai reusite :D

    RăspundețiȘtergere
  34. @PeNe: He-he-he! Tocmai pentru că nu vrem un forum de plante, am răspuns în privat întrebărilor, bre! Da' se putea tu să nu mă altoieşti dacă s-a ivit ocazia? :D

    RăspundețiȘtergere
  35. Pai, ce sa-ti fac, bre, daca nu vrei sa colaboram =))
    Uite, daca a mai ramas sange in tine (dupa cele 8 kg pierdute :D ), vii si la noi, in Club, sa vorbim despre plante. S-o iei si pe cuscra=ta cu tine sa-i povestim noi cum sta treaba cu "butucii" de trandafiri =)).

    RăspundețiȘtergere
  36. Trandafirul alb este preferatul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  37. @Arcadia- îi înţeleg pe limacşii tăi. Plantele exotice nu au acelaşi gust cu plantele de acasă, de odinioară: margarete, rochiţe urcătoare pe gard, ciuboţele care fredonează cucu, prăpădii şi ce mai creşte în fundu' curţii.

    RăspundețiȘtergere
  38. Arcadia,ultimii 2 trandafiri ii am si io ! frumosi mai sunt!

    RăspundețiȘtergere
  39. @PeNe: Bre, io-s în vacanţă horticolă, doar ştii bine :))
    Cuscrei o să-i dau adresa voastră, dac-o vrea să meargă în vacanţă la voi :P



    @Costea: Dac-ai trecut peste faptul că e prea puţină lumină prin preajma lui, iar lumina mea artificială de PS îi dăunează la imagine, atunci eşti un vizionar :)


    @omuldelamunte: Da, cred că de nostalgii bucolice suferă ei, mânca-i-ar mama lor!


    @pansy: Golden Delight şi Kronenbourg, va să zică :)
    Da, faini tare!

    RăspundețiȘtergere
  40. Lumea se bucura! :) Lumea nu are gradina, doar ciment si cate-un bot de trandafir langa bloc, deocamdata :) Asa ca se bucura!

    RăspundețiȘtergere
  41. @Mirona: Lumea o să ajungă bătrână ca mine şi-o să se bucure şi ea de grădină.
    Deci, lumea tre' să aleagă între grădină şi tinereţe, că astea rareori merg mână în mână =))

    RăspundețiȘtergere
  42. superbe fotografii!

    Donca

    RăspundețiȘtergere
  43. @Donca: Tu vorbeşti? :P
    Eu nu mă satur de pozele tale! :D

    RăspundețiȘtergere
  44. awesome !
    hai pe un blog doar cu poze !!
    schimb de intrebari de cu ce se face cel mai grozav macro, micro si copii :)
    E interesant si plin *de ce* lentile sa te folosesti ...ca de apasat pe buton stiu si eu :)
    In turnee folosesc un *Nikon d90* dar cele mai multe picx le fac cu unul mic de * poseta* si la'ndemana *HP photosmart M547* care-i mai smart ca mine :)
    in sabii sa ne taiem or in flori sa ne mirosim ??!!
    http://www.photoblog.com/ballads/2011/06/18/
    vara frumoasa, mandro !!
    xx,j

    RăspundețiȘtergere
  45. @windwhisperer: Am venit :)
    Wisteria aia e mortal-letală =))

    Vară la fel de faină, bădiţo! :D

    RăspundețiȘtergere
  46. :) curat moarte lethala :)
    Imi darama deckul daca n-o tund . Dar in may e superba ,a blue symphonie . No, sa ma falesc )
    A din poza e a parcului !thx God !
    xx,j

    RăspundețiȘtergere
  47. primavara in jurul casei !cu wisteria lethala :)
    http://www.photoblog.com/ballads/2008/07/01/spring-flowers.html
    xx,j

    RăspundețiȘtergere
  48. @Windwishperer: Să-mi fie wisteria uşoară! :D

    RăspundețiȘtergere
  49. Arcadia,merci pentru caruta de informatii!You are the Best!


    (Daca treci pe la pisiconti,o sa-mi vezi pisica.Mi-a dat voie s-o public =)) )

    RăspundețiȘtergere
  50. Si mie imi plac foarte mult cei trei frati nepatati. Oricum, in week-end-ul acesta m-am indragostit de combinatia rosu-alb: muscate curgatoate rosii, cu muscate curgatoare albe. Sau muscate rosii cu lobelia alba... Astea de ghiveci, normal. Insa in gradina... se pot face atatea combinatii rosu-alb...
    Daliile pitice le ai tot din seminte?

    RăspundețiȘtergere
  51. @anamaria: Daliile le-am cumpărat răsad. Iar eu am făcut o pasiune pentru combinaţia roşu-albastru, respectiv muşcate roşii lobelia albastră :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Aha... deci nu mai vorbeam cu tine daca daliile erau productia ta.
    Nush' de ce, rosu-ablastru imi miroase a branza...=))

    RăspundețiȘtergere
  53. @anamaria: Mie roşu-alb îmi miroase a Dinamo =))

    RăspundețiȘtergere
  54. Si mie... dar cum in Bucuresti sunt foarte multi oameni care au caini si doar doi-trei care au si maturica... ce sa spun... m-am obisnuit =))
    Uite, trage o privire aici [URL=http://travel.webshots.com/photo/2102522630100389506bIWiHi][IMG]http://thumb6.webshots.net/t/87/87/5/22/63/2102522630100389506bIWiHi_th.jpg[/IMG][/URL]
    Nu-i asa ca arata minunat?

    RăspundețiȘtergere
  55. Scuze, iar am gresit (ma cred pe forum) Uite aici http://travel.webshots.com/photo/2102522630100389506bIWiHi

    RăspundețiȘtergere
  56. @anamaria: Faine, tre să recunosc! Da' io tot le-aş băga un pic de albastru =))

    RăspundețiȘtergere
  57. Din gradina cui, sefu? Ca tare sunt faine! Dar cred ca sunt crescute cu E-uri, altfel nu erau asa de colorate.

    Pacat ca nu toate roses sunt chiar roses :D

    RăspundețiȘtergere
  58. @robert: Doar ştii că nu mă laud decât cu marfa din grădina mea, că m-ai ameninţat cu drepturile de autor :P

    Şi bun înţeles, puteai tu să nu vezi numele eronate? Nu puteai! ~x(

    RăspundețiȘtergere
  59. Tu nu sti ca este mai usor sa ii critici pe altii?

    RăspundețiȘtergere
  60. @robert: Ba ştiu, tocmai mă pregăteam să te critic că ai devenit în blogosferă mai rarefiat ca ozonul în atmosferă :P

    RăspundețiȘtergere