joi, 9 iunie 2011

5 filme de Oscar

Leapşa vine de la Dara.
Care ştia că sunt o varză înfoiată şi perforată de limacşi la capitolul cinematografie, dar n-a răbdat-o inima ei zglobie să nu mi-o paseze şi mie. Fie.

Ca să vă faceţi o idee despre cultura mea cinematografică, să vă povestesc cum am reuşit eu să-i descriu unei prietene filmul în care a jucat un actor al cărui nume trebuia musai să-l aflu, ca să dovedesc ceva altei prietene.

-Alo?
-Da!
-Servus, te rog să mă ajuţi! Musai tre' să dibuiesc numele un actor.
-Servus! În ce film o jucat?
-Nu ştiu.
- ???
-Doar ştii că nu ştiu.
-Bine, zi-mi despre ce era vorba în film.
-Păi...păi nu prea-mi amintesc. Că am văzut filmul acu' vreo 3 ani şi între timp am mai văzut două filme şi mie ştii că mi se amestecă secvenţele prin cap, aşa...
-Zi-mi ce-ţi aminteşti.
-Păi, cred că era vorba despre o împărăteasă, sau o regină, o chestie de-asta importantă, oricum, şi despre un om de rând. Iar ăştia doi se îndrăgostesc.
-Apoi în cam toate filmele se întâmplă de-astea, deci tre' să-mi zici mai multe.
-De fapt, parcă era invers.
-Adică era homosexual?
-Nu, bre! Cred că era vorba de-un împărat, sau un rege, sau ceva la fel de important, şi-o femeie de rând. Care se îndrăgostesc.
-Evident.
-Haide, bre, nu râde, tre' să mă ajuţi! Te rog io mult!
-Mai zi-mi ce-ţi aminteşti.
-Păi, mai erau pe-acolo nişte copii. Parcă.
-... Zi-mi cum arată actorul care te interesează.
-Actorul cred că e american, cu mă-sa sau tac-su japonez. Sau chinez. Mă rog, asiatic vreau să zic. Are trăsături asiatice, dar nu e asiatic de tot, înţelegi? Cred că avea un părinte european. Mă rog, american.
-???
-Fain de leşini, tipu'! Îl ştii?
-Yun-Fat Chow?
-Ce?
-Te întreb dacă-i vorba de Yun-Fat Chow.
-Păi, pe mine mă întrebi? Io de aia te-am sunat, să-mi zici tu!
-"Istenem, cu ce Ţi-am greşit? De ce eu? Dă-i, Doamne încă vreo 25 de prieteni pe care să-i asasineze cu întrebări despre filme! Amin!"
(Aceste cuvinte nu fac parte din conversaţia reală, dar cred că o rugăciune asemănătoare a înălţat prietena mea în pauza scurtă care a urmat.)
-Pe actriţă ştii dacă o cheamă Jodie Foster?
-Nu ştiu.
-Hmmm...
-Stai!
-Stau.
-Mi-am amintit cum se termină filmul: Regele (sau regina, mă rog!) dansează de adio pe verandă. Nu rămân împreună, ca-n telenovele.
-Da. Yun-Fat Chow. Şi Jodie Foster. Ana şi regele.
-Da?
-Da!
-Mă', cert?
-Io nu mă cert!

...Şi uite aşa, dragii bunicăi, am aflat eu cum îl chema pe actor fără să ştiu nimic despre film. Dar prietena mea ştia, era mereu cu un pas înaintea mea. Dintotdeauna a fost aşa, ea înaintea mea. Da... Draga de ea!....


Doamnelor şi domnilor, iată nominalizările:

1. Bugs Bunny ("Of course you realize...this means war")
2. Days of Thunder. Vizionat de 55 de ori în cursul anului 1996, împreună cu pruncul care era complet fascinat de acest film. Am sărit vizionarea în prima şi a doua săptămână a anului din motive de sărbători de iarnă şi-n săptămâna a 4-a din august, din pricina apendicectomiei micuţului.
Dacă vă întrebaţi cum de am avut o asemenea răbdare cu copilul (care nu se putea uita singur la film pentru că trebuia să comenteze cu cineva scenele cele mai "tari") şi dacă vreţi, cumva, să-mi elogiaţi metodele excepţionale de educaţie, gândiţi-vă de două ori.
Sau uitaţi-vă o singură dată la o poză cu Tom Cruise şi mă lăudaţi după aia. Dacă vă mai vine.
3. Ana şi regele. Oscar pentru rege.
4. Tom şi Jerry. Pentru că unul mic, amărât şi deştept îl bate măr pe unul mare, tare şi inept. Fiecare episod în care mă identific cu Jerry îmi potenţeză self-esteem-ul.
5. Galactica. Galactica, punct. (Ştiu pe cineva care e de acord cu mine :P)

Cine vrea leapşa, face cerere.

67 de comentarii:

  1. Eu vreau trandafirul în petale şi ţepi să îl miros precum celebrul taur din desenele animate.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mircea: Primul sosit, primul servit :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Adicătelea să spun eu - după ce fac cerere desigur - 5 filme care cred eu ca ar fi meritat să ia Oscar sau să zic 5 care îmi plac ăl mai tare?

    RăspundețiȘtergere
  4. Neața cu noaptea în cap, Arcadia! Mă așteaptă niște treburi importante, de aia nu prea avui somn!
    p.s. M-am revăzut într-unul dintre personajele din scena ta- eu, semănând cu tine!!( în câteva rânduri)

    RăspundețiȘtergere
  5. Filme? Care filme? Ce-s alea?

    Spui ca in toate filmele cineva se indragosteste de alticineva si... Ei... mai sunt si filme cand se bat doi oameni de la inceput pana la sfarsit si nu se opresc decat in pauzele publicitare.
    Poate ma intrebi de unde stiu? In primul an de casnicie am locuit intr-o garsoniera. Si pentru ca inca nu puteam sa diger filmele la care se uita proaspatul sot, mi-am luat si eu TV si l-am pus ...ghici unde?... pe singura masa, langa celalalt TV. Asa ca o perioada am fost foarte confuza: nu-mi era clar daca a pupat-o inainte sa-i scoata jugulara, sau a batut-o mai intai si apoi i-a adus un buchet de flori...
    Pana la urma am renuntat si m-am apucat de tricotat.

    PS: multumesc pentru postare ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Eugen: Deci considerăm că ai făcut cererea. Acum, tre' să enumeri 5 filme care ţi-au plăcut ţie, adică te faci tu, aşa, pentru un sfert de ceas, juriu. Şi dai 5 Oscaruri filemlor care ţi-au plăcut ţie îl mai mult, cum zici.



    @Gina: Neaţa bună! Spor la trebile ce le ai de rezolvat.
    Ştii cum e cu cine se-aseamănă... :D



    @anamaria: Eşti de comă, fată dragă! =))
    Deci şi ţie ţi se amestecă scenele în cap, rezultând o varză călită :))

    RăspundețiȘtergere
  7. http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/06/o-cicatrice-pulseaza-dureros.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Din lista ta doar Ana si Regele imi suna minunat de cunoscut. Dar daca l-am vazut pe asta, am vazut mult!Doua oscaruri i-as da regelui, nu unu'.Si da, e frumos de pica dar n-a picat. Bravo lui.

    RăspundețiȘtergere
  9. Asadar am ajuns CINEVA! Bravo mie!

    Vreau sa zic, ca mie povestirea ta, mi s-a parut mai tare decat filmul in sine, care de altfel nici nu prea mi-a placut.

    Sunt de acord cu ultimele doua nominalizari, in ordine inversa. Parerea mea: So say we all!

    Unde se depun cererile?

    RăspundețiȘtergere
  10. @Indiscreta: Da, mi-a plăcut şi mie regele :P

    RăspundețiȘtergere
  11. @robert: Cererea se consideră depusă, prin această întrebare :)

    2 din trei e deja foarte bine :P

    Iar tu erai deja CINEVA, eu nominalizez numai personalităţi :D

    RăspundețiȘtergere
  12. şi eu mă pricep la fel de bine la actul cinematografic... amuzantă discuţie... aş mai putea adăuga:
    - ştii pe aia din filmu ăla în cere cei doi s-au îndrăgostit da erau fraţi.. da până la urmă au rămas împreună???

    RăspundețiȘtergere
  13. @cristiandima: Bine-ai revenit! :)
    Da, scenariul ăsta e inedit, extraordinar, unic =))

    RăspundețiȘtergere
  14. ....sa inteleg ca ma concurezi la bobocei?

    RăspundețiȘtergere
  15. Da, ieri au înflorit primii doi: Kronenboug şi Golden Delight :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Daaaa...ca pe vremea ailalta! Cu un pas inaintea capitalistilor care erau mereu cu un picior in groapa! =)) =))
    Da' io...eh, io am alt dar...vad filme, a doua zi nu mai stiu nimic din ele ! =)))
    Aaaaa, si la nume de actori mi l-am, scris pe mana pe Alain Delon, nu de alta da' trebuia sa stiu si io un nume...in rest ii tineam minte doar daca aveau numere! Si n-aveau! =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  17. Aha, dar nu intelegem pasareasca... o sa incercam sa venim sa vedem cu ochii nostri....

    RăspundețiȘtergere
  18. Usor de dat oscaruri cînd ai vazut doar cîteva filme :P

    M-am întins strîmb si am cugetat drept.Niciodata nu m-am gîndit care film ar fi premiat cu oscarul meu personal.Cred ca am vazut prea multe filme,tot multe mi-au si placut,multe nu...dar întrebarea este,cui i-as da eu omuletul de aur?
    Dupa cugetari îndelungate,am ajuns la concluzia ca filmul filmului pentru mine a fost "The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford".Tinînd cont ca nu-mi place nici Brad Pitt si nici macar genul filmului nu e unul preferat...e ceva,nu?
    Acu' sa-ti spun de ce m-a dat pe spate filmul asta.
    Are cele mai frumoase imagini!Nu am vazut niciodata un film mai bine filmat!O înscenare fantastica!M-a impresionat la maxim,si de atunci nici un alt film nu a reusit sa-mi provoace asa multi-orgasme pupilare =))

    Daca nu l-ai vazut,eu ti-l recomand.Poate la iarna,cînd te împinge gerul în pat sub plapumioara...te astept cu impresii :P

    RăspundețiȘtergere
  19. Aaaaa,am uitat sa spun ca si mie îmi place Chow Yun-Fat!Simpatic barbat :)

    RăspundețiȘtergere
  20. @Manola: Doamne, ce mă bucur că nu-s singură pe lume! Că mai este cineva cu capul greu când vine vorba de pelicule =))

    Bre, io mai recunosc încă doi actori, să ştii.
    Pe Denzel Washington, după spate şi pe Vin Diesel din orice parte =)) =))




    @Virtualkid: Tot promiteţi....:P



    @maya: Deci io dacă te văd în preajma lu' Chow Yun-Fat nu te mai recunosc de cuscră, să ştii! =))

    Am să caut filmul şi promit să-l văd. Săptămâna asta am făcut rost de Close to Eden, la recomandarea Teodorei. Pentru scena aia cu fetiţa cântând la acordeon :P

    RăspundețiȘtergere
  21. Iata un subiect pe gustul meu! :))
    Uneori, apuc sa vad 10-15 minute dintr-un film, care imi capteaza atentia instantaneu, si - pe cand ma instalez mai comod - apare in partea de jos a ecranului inscrisul: Sfarsitul episodului "x". :)))

    RăspundețiȘtergere
  22. @Mirela: Şi seara următoare, sau săptămâna următoare, când se difuzează următorul episod, nu eşti deja cu telecomanda în mână? :P

    RăspundețiȘtergere
  23. Cerere,
    Io, subsemnatul C.J.,om al muncii,vin cu rugămintea de a primi o leapșă la domiciliul meu cu privire la producțiunile cinematografice despre care se face vorbire.

    Trăiască lupta pentru pace, moarte imperialismului!

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu tocmai m-am gandit sa punem noi de o productie romaneasca apta de Oscar. Tu, ca tot nu le ai cu castingu', poti sa te ocupi cu scenariu. Sa fie unul controversat, cu personaje puternice gen: Ana lui Manole, Mos Ion Roata, Vasile Roaita, calul lui Mihai Viteazul (Breazu', parca), zimbrul a carui cap e pe timbre, etc.
    Ce zice, te bagi?! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. @c.j.: Se aprobă, cu amendamentul ca solicitantul să dezvolte subiectul, argumentând fiecare din cele cinci nominalizări, pentru ca proletariatul să priceapă despre ce este vorba în filmul respectiv.

    s.s. indescifrabil




    @catalina: Ok, mă bag! Într-o baie cu clăbuci momentan, ca să mă gândesc un scenariu spumos =))
    Ai prefera o dramă? Un film de acţiune? O comedie?
    Ca să nu gândesc degeaba, totuşi, am nişte neuroni care tre' protejaţi, totuşi! :D

    RăspundețiȘtergere
  26. O comedie de situatie, cu multa actiune si putina psihologie abisala, te rog. Eu ma gandesc la casting. O sa bagam si din astia mai purii, ca-s actori buni si ceva zane ca deh, va fi totusi un produs al culturii de masa. Musai sa aiba si necuvantatoare, ca simbolistica macar.
    Sa fie un film din ala modern in care se amesteca planurile temporare sau ai prefera o saga?
    Acu ii scriu chinezo-americanului aluia un mail de teasing, poate e interesat. ;)

    RăspundețiȘtergere
  27. @catalina: Încă sunt printre bulbuci, fermentez un scenariu. Prefer saga. Desaga.

    RăspundețiȘtergere
  28. PRECIOSA FOTOGRAFÍA!!!! saludos.

    RăspundețiȘtergere
  29. sfios, A.- adică io, trecea
    e un film(pt.conf.cu or.DUIOS ANASTASIA TRECEA:) da'nu-i bai că-i românesc şi uitat)
    în cazul de faţă e: sfios cella într-o casă de oameni absolut fabuloşi intra
    cioc-cioc-cioc!,zise e-a,
    tremurînd,
    frunză-n vînt
    oscaruri pentru documentare, cînd?

    p.s.- 'tipul' acela special,Yun-Fat Chow, rulzzz în tone de filme n-ai cum să-l ratezi decît dacă-ţi propui musai

    RăspundețiȘtergere
  30. @Eugen: Văzui. Şi zisei. :D



    @victoria: Gracias por su visita. :D

    (Tradusei cu Gugălu', sper să înţeleagă fata :O )

    RăspundețiȘtergere
  31. N-am văzut Ana şi Regele, aşa că nu pot confirma dacă-i invers...
    Dac-ar fi să aleg un film de Oscar, aş alege înregistrarea TV a ceremoniei de decernare.
    Oare unde vezi o distribuţie mai aleasă, de actori mari şi tinere speranţe îmbrăcate bine pe covorul roşu? Şi, în mare parte, în fiecare an, distribuţia îi alta.
    M-a pus dracu şi-am văzut "Discursul Regelui" şi de atunci nu mai văd filmul premiat şi nici nu mai citesc cărţile cu Nobel pentru literatură. În schimb, am văzut filmul canadian "Incendies" cu un final cutremurător şi "True Grit" în care puştoaica joacă demenţial. Să nu ziceţi că nu v-am spus că o să devină o stea mare cât luna asta de la noi, noaptea.

    RăspundețiȘtergere
  32. @Cella: Deci io te ador aşa, din prima, făr' să te cunosc, pentru că suni a violoncel, aşa :D

    Da, suntem fabuloşi. Cel mai mult ne place fabula aia cu vulpea şi corbul. Mai laudă-ne un pic şi căscăm ciocul iar dumneata papi brânza =))

    RăspundețiȘtergere
  33. Eram sigură că povestirea va fi mai tare decât filmele văzute! Şi nu m-am înşelat! :D

    RăspundețiȘtergere
  34. @omuldelamunte: Io sper să nu fie invers! =))
    Deci zici să nu mă uit la Discursul regelui?

    Acum, fii foarte atent ce răsunzi la următoarea întrebare: pe răspunderea ta, de om de la munte, zici că merită să caut Incendiile alea Pietrişul adevărat?


    Tulai, o să ajung cinefilă cu voi!







    @Dara: Ticăloasă mică ce eşti! :D

    RăspundețiȘtergere
  35. m-ai pus la locul unde deja eram =))
    da' ştiu şi aştepta pînă se coc strugurii
    nu laud, parol, doar fac constatări imparţiale că n-am ce vă face ăştia sunteţi aşa defilaţi
    gata, am tăcut, ca deşertul roşu (alt film) sunt :)

    RăspundețiȘtergere
  36. @Cella: Eu te-am luat în braţe, bre, ca pe violoncel, nuş' ce-ai înţeles tu :D

    Auzi, am văzut şi io cu vreun deceniu jumate în urmă, un film cu ceva roşu. Nu ştiu dacă era deşert sau altceva. Cred că juca în el un actor solid tare, blond şi pe care dacă-l vezi la piaţă crezi că-i la el acasă. Oare o fi filmul despre care zici tu? Şi cum l-o fi chemând pe actor?

    RăspundețiȘtergere
  37. te tachinez, frumoaso, tocmai tu să nu 'te prinzi? :p
    dacă francofonea, el actorul, şi avea nasul boschet ştiu dacă nu(-i) 'mai trag o dată'că pe Richard Harris nu-l localizez neam la piaţă

    RăspundețiȘtergere
  38. nooo, ca daca'ti zic c'asa fac si eu, n'o sa ma crezi! :))) numa' ca eu nu sun pretena ci pe frate-miu, mare cinefil, mare.

    sa ai un uikend frumos! ti pup.

    RăspundețiȘtergere
  39. @Cella: M-ai pus la locul unde deja eram! :((
    Io mereu am stat la colţ....

    Am gugălit după Riciard Heris ăsta, da' nici vorbă! Nu-i el.

    La al meu dacă-i pui o gâscă-n braţe, o tarabă-n faţă şi-i faci o poză, juri că-i un tablou de van Gogh.
    Concentrează-te în continuare! :P

    RăspundețiȘtergere
  40. @georgiana: He he he! Apoi cre' că astrele ne-o făcut nouă cunoştinţă, bre! :P

    Şi tu să ai we fain. Muah! :D

    RăspundețiȘtergere
  41. @Arcadia- În acest film, "True Grit", este vorba despre un curaj adevărat, rugos, chiar tupeu.
    Filmul s-a tradus la noi cu "Adevăratul curaj".
    Iar "Incendies" este dărâmant, rupător, despre ce se întâmplă azi în lume.

    RăspundețiȘtergere
  42. @Omule, te-ai eschivat, mi-ai băgat mie mortu'n casă, nu ţi-ai luat răspunderea să mi le recomanzi! Şi mai vorbeşti de curaj adevărat, iepuraş de creşă ce eşti =))

    RăspundețiȘtergere
  43. Daca tot ai redat tu convorbirea aia telefonica sa-ti zic cum se desfasoara convorbirea de-a doua zi, cu al meu care adoarme seara cam pe jumatatea filmului:
    - ai stat la film pana la sfarsit ?
    - da(deja trag de timp ce draq de film am vazut?! )
    - cum s-a terminat?
    - tu pana unde ai vazut? (ma dau smechera, sa dea el amanunte ce pana mea)
    - pai se dusese ala la aeroport.
    - care aeroport? ( normal, am nevoie de amanunte, cu un aeroport imi aduc io aminte?! )
    - pai, nu plecase ala la aeroport s-o astepte p-aia care nu se urcase in avion?!
    - ia mai lasa-l draq de film! Nu vezi ce tarziu e ca nu mai ajung la servici? Din cauza ta, stai sa afli cum s-a terminat filmul si io nu pot sa intru in baie!
    - Asa-i ca habar n-ai la ce te-ai uitat aseara? =)) =)) =))
    - Auzi, daca vrei sa vezi filme sa stai sa te uiti pana la sfarsit =)) =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  44. Manole, m-ai dat gata cu talentul tău! =))
    Io zic să-ţi iei un carneţel lângă tine şi să scrii ideile principale =))

    RăspundețiȘtergere
  45. =)) =)) si asta nu e doar in scris! =))

    RăspundețiȘtergere
  46. Tocmai ma duc sa caut un final din vreo prima parte ori episodul 74 din seria a 25-a, nu conteaza filmul! :)))

    RăspundețiȘtergere
  47. @Arcadia- tu de ce crezi că ţi-am vorbit de filmele astea? Păi să le vezi, normal!
    Răspund apoi la întrebări şi-mi iau şi răspunderea. Pe spinare...
    Recomand să găseşti traducerile pe net pentru că sunt într-o engleză şi quebecoise imposibile.

    RăspundețiȘtergere
  48. @Manola: Na- că mi-ai dat o idee şi mai bună: de ce nu ţi-ai lua tu un reportofon? În loc să scrii, înregistrezi?

    "Subiectul ajuns la aeroport. Pierdut cursa. La hotel întâlnit cu colega de bancă din clasa a treia. Revedere emoţionantă plus restul, ştie domnu' Manole despre ce-i vorba."


    @Mirela: Bun aşa! :))



    @omuldelamunte: Vai, nu mă certa şi tu acu'!
    Eu nu prind subtilităţile din zbor, mie tre' să-mi spui pe litere, clar: Arcadio, tată, meri de cată filmele, cu tot cu subtitrare, că te asculd din ele".

    Merg.

    RăspundețiȘtergere
  49. Arcadia, nu te cert, dar mâine îţi dau extemporal şi vei avea şi la teză analiza pe fragmente de film. Dacă nu, silva-silvae, la toamnă tatae!

    RăspundețiȘtergere
  50. @omuldelamunte: Domn' profesor, vă rog io mult nu-mi daţi extemporalu' mâine că n-am cum să învăţ lecţiile fără manuale. Promit că mă pregătesc după ce găsesc filmele şi subtitrările!
    Mulţumesc, trec la loc.

    RăspundețiȘtergere
  51. Poafai, tu ma pui sa investesc! =))
    Pai, tu crezi ca am loc io de investitii?! Taman ce m-am intors cu Manolu voctorios! Desigur nu pe mine ma ducea in brate! Si-a cumparat un dezumidificator! Cred ca industrial ca prea scotea la 3 pasi si icnete si pe mine m-a pus sa stau in spatele lui , probabil sa fiu atenta daca pierde prin rostogolire, ceva! =)) =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  52. asa, deci is prima in top comenatori. asta am vrut sa vad.
    aaaa! si sa-ti doresc un uikend pe masura asteptarilor!

    RăspundețiȘtergere
  53. @Manola: Las' că fac io un concurs pe blog, tu te pregăteşti şi câştigi ghici ce? Un reportofon! :))

    p.s. Care asudă în halul ăla, bre, de e nevoie de dezumidificator? Tu? Încercând să ţii minte filmu'? =))



    @georgiana: Da, bre, vezi ce ascensiune fulminantă ai avut? Congratuleişăn şi we mirobolant şi ţie.

    RăspundețiȘtergere
  54. Dialogul tau cu prietena ta este identic cu dialogul dintre mine si sotul meu, numai ca sotul meu esti tu! Tauri amandoi, nu va umpleti capul cu amanuntele astea...ce actori, ce nume, ce titlu, ce regizor...sa nu mai zic de cate ori i-am explicat ce-i ala un scenariu...bine, asta acum vreo 15 ani. Acum, ii recunoaste pe toti actorii romani si ii nimereste si pe cativa straini. Deci, daca ai profesor bun, sanse de recuperare sunt :P

    RăspundețiȘtergere
  55. =)) =)) =))
    Il probeaza in beci...daca trece testul...il baga si in dormitor =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  56. Cred că de pe la primele indicii ale tale m-am prins despre ce film e vorba (nu că l-aș fi văzut sau aș avea eu cine știe ce cultură cinematografică, ci pentru că e destul de cunoscut). Dar de aia avem prieteni să ne ajute în momente de răscruce, nu? (dacă așa decurg discuțiile cu prietenii tăi vei rămâne veșnic tânără la cât umor aveți!)
    Despre Days of Thunder înțeleg perfect că numai anul ăsta eu am văzut mega-extra-ultra excepționala producție Disney, "Cars", de fără număr fără număr ori. Da o meritat!

    RăspundețiȘtergere
  57. @Liana: Apoi cred că în cazul meu nu prea mai sunt şanse de recuperare, din păcate.... :P Şoţul tău o fi el taur, da' o fi având ascendent într-o altă zodie, mai norocoasă :D




    @Manola: Io te sfătuiesc să dormi cu grijă, iepureşte, să te mai trezeşti din când în când şi să te uitţi în oglindă. Dacă, Doamne fereşte te stafideşti de la atâta dezumidificare? =))




    @Anca: Ca să citez un clasic în viaţă, m-ai aşezat unde-mi era locul, adică la colţ! =))
    Căci, în cazul meu, ce contează cât de cunoscut e un film, sau că recunoaşterea lui ţine de o minimă cultură (cinematografică), eu oricum nu le ştiu :(

    Despre noi (prietenele mele şi eu) află dragă Anca că doar umorul ne-a mai rămas! Banii i-am gătat pe pantofi, săptămâna trecută. =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  58. Nu fac cerere de leapsă pentru că în capul meu e vraiște la capitolul ăsta. În general, cred că mă pricep să discern între un film bun și unul mai puțin reușit, dar de plăcut, uneori îmi plac niște gogonele de filme de te doare capul.
    Deci, pentru a nu mă face de râs, sar peste leapșa asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  59. Pana la uscaciunea mea(pentru care zau ca n-as fi dat un chior pe dezumidificator...ca-mi vine naturel :D ) tin sa spun ca daca mai tii minte emisiunea aia de pe vremuri cu cotele apelor Dunarii...cam asa e si p-aici de ieri...din ceas in ceas mi se comunica cum scade umiditatea... poafai...de la 85%...am ajuns la 70% =)) =))
    E jucaria noua si inca nu s-a plictisit de ea :D :D
    Sper c-ai sesizat cat de atenta sunt la noile valori =)) =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  60. @Melania: De aia nici n-am dat mai departe leapşa, ca să nu stric vraiştea nimănui :P
    Săritură plăcută! :D



    @Manola: He he he! Isaccea, 157 cm. Scade un centimetru.
    Calafat, 148 cm. Staţionează.
    O tempora...

    Deci, ai început să te deshidratezi. Încet dar sigur! :))

    RăspundețiȘtergere
  61. Arcadia, chiar nu m-am gândit la punere la colţ. M-am gândit în schimb la inocenţa ta dătătoare de râsete. Şi bine că aveţi pantofi! Acum puteţi merge liniştite la film :D

    RăspundețiȘtergere
  62. @Anca: Draga mea, era un fel de-a spune, n-am luat remarca drept admonestare. :* Pur şi simplu am citat un comentariu anterior :)

    Iar despre pantofi, o să ne ducă la sapă de lemn, nu la film! =))

    RăspundețiȘtergere
  63. =)) =)) =))
    "Iar despre pantofi, o să ne ducă la sapă de lemn, nu la film! =))"
    Excelent!!!!

    RăspundețiȘtergere
  64. @Manola: Ştii cumva despre ce vorbesc? :P

    RăspundețiȘtergere
  65. Hihi, m-a foarte distrat dialogul cu pretenara ta!
    [E tare tipa, io n-aş fi ştiut să-ţi răspund. :)]

    RăspundețiȘtergere
  66. @Teodora: Da, chiar e tare! :D Şi nu numai la filme :P

    RăspundețiȘtergere