sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Schimbarea la faţă

Fiecare om are o faţă. Măcar. Unii au două, sau mai multe, după nevoi.
Unii sunt arătoşi. Alţii frumoşi. Alţii ca nişte galoşi.
Deşi nu e drept, faţa, ca şi haina, poate să-l facă pe-un om mai om sau mai ne-om.
Când în loc de faţă porţi un dos, eşti hidos. Un zâmbet frumos te face mai omenos.

Unii decid să-şi schimbe faţa. Îşi rad mustaţa, îşi lasă plete, zâmbesc, se însufleţesc.

Prietena noastră veche, Eroarea 404 s-a customizat si ea.
Nu arată chiar ca o sfântă din vreo icoană, dar e aşa, oarecum mai umană.



35 de comentarii:

  1. Mai, Arcadia! Ma asteptam la orice, numai la asta nu!

    Adevarul este ca nu ma asteptam sa purcezi atat de repede pe scara evolutiei. Deja ai ajuns la homo erectus! Pentru ca fotografia aia numa' cu asa ceva seamana.
    Si apropos de erele geologice: unde sunt cambrianu, ordovicianu, jurasicu? Ce ai facut cu ele. Bag de seama ca te pui in calea evolutiei! Hai, Darwin!

    Drept sa iti spun acelasi lucru mi s-a intamplat si mie. Am gasit un link... scria "one million dollars - download". Am dat click pe download si mi-a aparut homo erectus asta, al tau. Si am dat pana mi s-a tocit mouse-ul. Dar acum vad ca sunteti pe mana! Sa faceti cheta sa imi cumparati mouse...! b-(

    Si totusi pe ce ai apasat de ti s-a infatisat in toata maretia ei, faimoasa EROARE 404?

    RăspundețiȘtergere
  2. @robert: Obişnuită de-atâta amar de vreme cu impersonala apariţie '404 Error', am avut o surpriză colosală când am dat de aces homo erectus, cum îi zici tu, accesând o postare de blog la care aşteptam un răspuns la comentariul pe care-l postasem.
    Noa, proprietarul a şters de tot postarea şi eu m-am trezit în loc de răspuns cu arătarea. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred că se întâmplă ceva ciudat aici! La mine însuşi domnul google s-a schimbat la faţă. S-a transformat în rds. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dara: Şi mai zic unii să nu crezi în teoria conspiraţiei! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. ptiu, maine poimaine ne trezim ca vorbeste eroarea pe graiul nostru, ba chiar si cu accentul din regiunea unde ne aflam! ce ti-e si cu tehnologia asta! sper insa ca vocea sa fie nitel mai placuta decat aratarea pe care o afiseaza acum :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Zazuza: Dacă l-ar pune pe Leonard Cohen să recite cele de mai sus, îţi dai seama că toate femeile ar sta călare pe eroare? =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe mine m-ai bagat in sperieti de-adreptul!!!
    Am avut acelasi sentiment ca atunci cand ti-ai pus la avatar un gandacel plimbaret.
    Am chemat si desteptu' casei sa ma lumineze ce naiba-i cu Eroarea aia .... a plecat si m-a lasat in intuneric :(
    Apoi, m-am gandit ca mi-ai trimis-o tu, numai pentru mine :(
    Am insistat si am trecut peste Eroare ... atunci m-am luminat =)).

    RăspundețiȘtergere
  8. @PeNe: Uite ce poate să facă din om o eroare! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu zic ca te-am luat prin surprindere (am comentat primul) si nu mai sti ce sa zici!
    De acum incolo sa imi fie invatatura de minte: o sa comentez ultimul :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Dacă ar pune-o pe Katie Melua să recite eroarea, noi, partea slaba masculină, am călări eroarea de s-ar sătura şi nu ar mai apărea... :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. E clar, se apropie sfârșitul lumii. Al lumii albe, bineînțeles. Pe de o parte ne amenință musulmanismul, pe de alta invazia ”fețelor galbene”. Faceți-vă provizii, ascundeți câinii și săpați-vă gropi de supraviețuire, că de buncăre nu mai e timp. :D

    RăspundețiȘtergere
  12. @robert: Adevărul e că ai dreptate! =))

    @Costea: Da'n cazul unui duet între cei doi, ce ne facem noi? =))

    @silavaracald: Eu oricum sunt aşa, mai bronzată, aş putea să trec drept una de-a lor şi-apoi să vă salvez, pe rând, şi pe voi. :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Draga de ea, e adorabilă, puţin hirsută şi îmbufnată, dar ce te poţi aştepta de la o eroare "umană"?

    RăspundețiȘtergere
  14. @puideblog: Draga de tine, cum ştii tu să extragi partea bună din umanitate! :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Off topic: mamaaaaaa, eu strang comentarii intr-un an cat strangi tu in 2 subiecte. Bag sama ca si cu iubirea lucrurile is complicate. Sa fie oare pentru ca lumea nu ma iubeste sau is alte motive de nu scriu amicii mei la preafrumosu' meu blog? Ori spun nmai ineptii? Hi hi hi, chiar is curios... :)

    On topic: era si timpul sa aduca si erorile la un anumit nivel de... frumusete. Bine, o eroare e o eroare, indiferent daca e frumoasa sau urata... Acum o sa ne dorim sa avem erori numa ca sa vedem cum arata dansa. Fain nu??.

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca zici ca a devenit mai umana... crezi ca am putea sa o si hartuim????

    RăspundețiȘtergere
  17. @Eugen: Nu-i aşa e complicat cu iubirea, bre! :P
    Secretul e altul: trebuie să-ţi iubeşti tu, primul, necondiţionat, prietenii şi vizitatorii, nu trebuie să te iubească ei. :D
    Uite, eu am dat de tine din întâmplare, cu ceva vreme în urmă, mi-a plăcut de blogul tău şi ţi-am scris ceva. Nu mi-ai răspuns, nu m-ai băgat în seamă şi-am crezut că eşti dintre cei care stau în turnul lor de fildeş şi nu se amestecă printre muritorii de rând. Aşa că n-am mai scris niciodată, deşi am citit :D

    RăspundețiȘtergere
  18. @Virtualkid: Te lasă inima? Nu vezi ce fată inocentă are? =))

    RăspundețiȘtergere
  19. Ai dreptate. Imi insusesc astfel o noua tactia de folosit pe viitor: raspunde tuturor celor care scriu. De iubit ii iubesc pe toti, aici am deja indeplinit "musat have-ul".

    RăspundețiȘtergere
  20. ... îmi plac frazele de început ... " adică, domnule ai ajuns aici pentru că ai clikcuit pe un link aiurea ... dar, probabil, e vina noastră (cu accent pe probabil) ..." ... şi uite aşa şi erorile fac parte din viaţa noastră ... poate chiar de aici vine sarea şi piperul ... o săptămână frumoasă, fără erori ...

    RăspundețiȘtergere
  21. Asta cu eroare m-a facut sa trec in revista o groaza de lucruri si sa fac o groaza de curatenie
    Sfarsitul lumii ni se trage de la musulmani sau de la asiatici?
    Voi ce credeti..........eu am o mare dilema si-mi da cu multe erori ......404
    Daca prind vrun galbezit sau vreun "putitor" in apropierea gradinii mele numai tragand cu coada ochiului la frumoasele mele blanoase,la potai sau la caini.........ma indoiesc ca vreunul din membrii asociatiei de vanatoare a lui Nastase au vreo sansa in fata mea(nici macar nu cer permis de port arma,trec la atac ca in comuna primitiva)
    Pt asta am insa nevoie de o dotare corespunzatoare.......rog membrii blocului cu neamuri si cunostiinte sa ma inzestreze cu o colectie de prastii(macar 3 ,mini,midi,maxi)

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce zici de afirmatia: This is probably our fault? Putin pervers, este? :)

    RăspundețiȘtergere
  23. @Eugen: Mai adaug eu o învăţătură la cea pe care deja ţi-ai însuşit-o: învată de la bărâni! =))
    We love u 2! :D

    @Cristian Ion: Mulţumesc de urare! Nici o eroare şi la tine! :D
    Da, cenuşa pe care şi-o pune eroarea în cap o face de-a dreptul fermecătoare :))

    @Cătălina: Cum remarca şi Cristian, perversă eroarea asta, ca pe Tg. Ocna! =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  24. Io cu erectusu' asta nu m-am intalnit inca...daca le-ar zice ca Leonard Cohen, nu m-as mai da jos nici macar o tzara...:P

    RăspundețiȘtergere
  25. @Liana: Ha ha ha! Spre binele tău, să sperăm ca la întâlnire să nu le zică precum Cohen =))

    RăspundețiȘtergere
  26. acum dacă mă uit mai bine la faţa erorii mi se pare că e creată după chipul şi asemănarea ciobănaşului mioritic: feţişoara lui/spuma laptelui/perişorul lui/pana corbului :D

    chiar par pene de corb alea pe care le are înfipte-n scalp!

    RăspundețiȘtergere
  27. @puideblog: cine ştie cunoaşte! Ce ne făceam dacă autorul ei ar fi citit Scrisoarea a III şi Eroarea ar fi semănat cu Baiazid? :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Deci, am dat pe Google dupa Katie Melua... Omu' are gusturi, nu gluma. De azi inainte sunt fan Katie Melua.

    PS: n-am inteles partea cu duetu =))

    RăspundețiȘtergere
  29. @robert: Iaca o altă asemănare între tine şi neuro-nul. Şi el e leşinat după Katie Melua. (Bun înţeles că o să ziceţi iar că geniile au pasiuni comune! :-L)

    Lasă c-o să înţelegi şi partea cu duetu' când o să te faci mare! =))

    RăspundețiȘtergere
  30. Mă revoltase ieri titlul unui poem- Eroare.
    Și nu doar atât.Mă gândeam să nu mai fie luată în seamă.
    Tu o înnobilezi..
    Ce se alege??

    RăspundețiȘtergere
  31. @Incertitudini: Eu doar îi lăudam haina cea nouă, lăsând-o, totuşi la rangul ce is e cuvine :D

    RăspundețiȘtergere
  32. Deci suntem 3 pana acum. Putem sa ii dam inainte cu FanClub-ul ala =))

    RăspundețiȘtergere
  33. @robert: Poate mă bag şi eu, dacă ştiţi să vă promovaţi idolul bine :D

    RăspundețiȘtergere
  34. Inainte poate aveai o sansa, dar acum ca am vaz' ca esti pe mana cu Politia... nu mai sunt locuri =))

    RăspundețiȘtergere
  35. @robert: Ha ha ha! Îmi dau caşcheta jos, îmi rad şi mustaţa. Te mai găndeşti, măcar? :D

    RăspundețiȘtergere