luni, 19 noiembrie 2012

Pitici și frici


Îmi cer iertare de la toți cei care au trecut pe la mine în ultimele două luni și-au plecat dezmăgiți c-am dispărut într-o bună dimineață ca măgaru-n ceață fără să pun măcat un bilet pe ușă. Aveam unul cu ”vin imediat” dar nu era adevărat, sunt evadată pe perioadă nedeterminată. Cresc prunci. (Oare de ce am  impresia că nimeni nu e surprins? :D)

Mi s-au născut, așadar, două nepoțele gemene, verișoare cu Mihnea, pe care le doare fix în pempărși de blogul meu. Ele vor să fie plimbate, schimbate, pudrate, masate, distrate, legănate. Un batalion de adulți le slujim cu schimbul, ne uităm la ele ca la bijuteriile coroanei, căscăm ochii ca Ion când a văzut girafa când vedem cum își semețesc căpșoarele la nici două luni, leșinăm sincron la fiecare gângurit, ne revenim în simțiri la fiecare râgâit și ne ofilim ca lăptucile după câte un ”vânt” ale cărui notele de vârf ne umezesc ochii. Cele de bază ni-i asanează.

Nu știu cum va fi când voi avea propriii nepoți, dar deja mi se chircește sufletul de frică la gândul că voi fi și mai extaziată-fermecată-încântată-alienată decât sunt acum de pruncii rubedeniilor. Mă și imaginez în sevraj, făcând ture ca o leoaică prin savana pârjolită de secetă pe lângă gardul nurorii cu nepoți și ea strigându-mi de după draperie c-am greșit și savana și anotimpul de vizită.
Mama mia!

Isabela și Sofía:


47 de comentarii:

  1. Văleleu!!! Sunt deja fane Marian Nistor? Păi nu ştiţi că numa` el are voie cu bentiţe?????
    Întrebarea numărul doi: iar e vreo anomalie climat(er)ică la Braşov, a dat împuiatul în voi???

    RăspundețiȘtergere
  2. Mortale....Sa va traiasca! Mihnea nu e gelos? Ce zice de verisoarele lui?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihnea nu e gelos, ba dimpotrivă, uitându-ne noi prin magazine la lucruri de bebeluși mi-a spus că după părerea lui hainele la care mă uit sunt prea mari pentru ”demele” (gemene) :))

      Ștergere
  3. Ce copii norocoși Arcadia că s-au născut într-un neam iubitor! Să fiți sănătoși și bucuroși și cât vreți voi de mulți.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fără număr, fără număr! :))
      Mulțumim, Ilinca, sănătoși să fiți și voi!

      Ștergere
  4. Ar trebui ca toți “ iubitorii de Arcadie” sǎ ne întȃlnim vara urmǎtoare sǎ ridicǎm o grǎdinițǎ, precum fac americanii:)), de pun toți umǎr la umǎr, şi aşa îți satisfacem pofta de copii. La numele grǎdiniței ne gȃndim împreunǎ. Şi prin colaborare cu junior constructor al tǎu, o terminǎm pȃnǎ ajung gemenele la vȃrsta cuvenitǎ:D :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite, asta numesc eu idee vizionară! Să organizăm evenimentul, zic! :))

      Ștergere
  5. Subscriu. Pentru ca bag s'ama ca aista-i doar inceputul...Adevaratii nepoti arcadieni nici macar nu au sosit...Smaranda, Mihnea, Isabela si Sophia, + inca o frumusete careia i-am uitat numele.. doar inceputul zic..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumusețea scăpată la enumerare se numește Maya și l-ai sărit din schemă pe chef Mark :)))

      Ștergere
  6. Imi recunosc, Arcadie draga, scaparile. Mare "eclipsa" totusi sa_l uite pe Mark, cel cu "nice cotetz"...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Până ajunge Mark să citească blogul meu, fapta ta se prescrie :))

      Ștergere
  7. Vaaai, ce bubuline frumoase ai! Ptiu pe ele sa nu le deochi, sa creasta mari si sanatoase si tie iti doresc odihna cat mai multa ca greul de-abia incepe :P puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bre, abia am venit de la îmbăiatul fetelor, dau fuga să mă îmbăiez și eu că mâine am făcut schimb de tură, îs de serviciu la ele de dimineață :)) Te pupăm și noi, muah-muah-muah! (I-ai arătat lui Tudor poza? :P)

      Ștergere
  8. Frumoase si cochete inca din Pamper's. :))
    Sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am avut doi băieţoi gemeni în clasă. Unul învăţa la Chimie şi celălalt la Fizică. Până s-au prins profesoarele şi-i scoteau la tablă cu buletinele. Până s-au prins ei şi-şi inversau buletinele. Luau note pe credit, doar cu buletinul.
    Unul avea o prietenă chiar în clasă şi care ne-a dezvăluit existenţa unui semn distinctiv dintr-o zonă ferită uităturii.
    Şi azi mă întreb cum de ştia prietena, pe întuneric, că celălalt nu are semnul distinctiv. Tot cu buletinul?

    Să vă bucuraţi de aceste comoriţe purtătoare de bentiţe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim! Deși-s gemene monozigote și în prima săptămână nu le puteam deosebi, acum, chiar amestecate ca la alba-neagra, nu le mai încurc. Seamănă, dar sunt diferite :))

      Cât despre semne, una dintre ele are o aluniță minusculă undeva, nu spui unde, așa că povestea se repetă :)

      Ștergere
  10. mai ştiu eu şi pe alţii la care cresc păianjeni pe la bloguri...

    iar la cele două nepoţele, să le dea Dumnezeu sănătate şi noroc în viaţă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MUlțumim frumos!
      Și hai să facem curățenia de toamnă prin bloguri, să adunăm păianjenii :D
      (Noroc că te știu viu de pe FB :P)

      Ștergere
  11. Ehei, imi destepti amintiri frumoase.
    Fiindca si la noi cei doi nazdravani au venit pe lume aproape odata; ma rog, cu cateva zile diferenta intre ei.
    Si eram inhamata la ambii, dar oricum o dadeam, nu reuseam sa ma impart intre ei in mod egal, prilej de suparari si contorizari din partea mamicilor hipersensibile.
    Sa va traiasca craiesele si sa le vedem mari! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să-ți trăiască năzdrăvanii și să mi le văd repede și eu pe-ale mele la fel de mari :)

      Am cam aceleași probleme, că acum trebuie să mă împart între ele și Mihnea, care m-a mângâiat și m-a pupat mult în seara asta ”pentru că nu ne-am văzut de trei zile și șase luni” :))

      Ștergere
  12. Să-ți trăiască copilușele-nepoțele-gemene, să fie mereu sănătoase, frumoase și să doarmă noaptea!( până una alta)
    Acum să-ți spun că, după ce am citit primele rânduri , mi-am zis așa, pentru mine: uite , domne, ce buni tânără.
    Că așa am crezut!
    Până când vei avea nepoței ca șturlubatică bunicuță/drăguță, îți doresc rezistență,la activitatea în echipă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțam de urări și împlinească-se gândul care te-a încercat la începutul lecturii :))

      Ștergere
  13. "Sunt atâtea prostii noi de făcut încât e păcat să le repeți pe cele vechi."
    Superba asta. N-ai putea sa-ti inveti nepotii cum sa faca prostii? Un prieten al meu care are la randul lui un baiat spunea ca atunci cand era copil se intreba exact asa - care sunt prostiile pe care nu le-a facut si le-ar putea face. Cred ca asta este rolul unei bunici arcadiene, sa-si invete nepotii toate nebuniile imposibile pe lumea asta...(apropo, prietenul meu are si el un baiat care acum nu repeta absolut niciodata prostiile, intotdeauna e in cautare de lucruri noi). Si stii, daca ii inveti toate nebuniile este posibil ca parintii sa se mai sature de ei si de ele si sa ti-i trimita tie pe toti "pe cap". Singura problema ar fi ca intr-adevar atunci, pentru sevraj, ar trebui sa-ti aducem pastile...sau sa-ti construim cu adevarat o gradinita...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că aș putea deveni un bun consilier pentru cei care vor să învețe noi măgării care pot fi înfăptuite :)))
      Și de, puteți începe construcția grădiniței, sper să am propriii nepoți până ajungeți la ”cocopalit” (acoperiș, traducere după Mihnea). :D

      Ștergere
  14. Bine ai revenit! :) Felicitări pentru gemene.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mă bucur că totul decurge bine, au crescut minunile, e superbă poza! Văd că acum au şi cerceluşi, nişte domnişoare adevărate, ce mai. Să vă trăiască şi-ţi doresc să nu întârzie să apară nici nepoţii pe care ţi-i doreşti! Pupici la puterea a treia :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Dario, maică, am putea spune fără să greșim că fetele au cercei de-o viață dacă socotim că ele au opt săptămâni și cerceii lor cu una mai puțin =))

    Cât despre poză, superbe sunt protagonistele, poza e de toată jalea, făcută cu telefonul meu din paleolitic =))

    RăspundețiȘtergere
  17. Bag de seama ca sunteti un neam de frumosi!
    Sa-ti traiasca frumusetile, Arcadia si ptiu ptiu cat sunt de aranjate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Any dragă, îți mulțumim de laude. Sunt printre noi și unii frumoși, de pildă gemenele și Mihnea :))

      Ștergere
  18. Mandro , esti scusata . Copii mici , griji mici ,copii mari , griji pe masura :)
    sa va bucurati de minunile vietii !
    xxx,j.

    RăspundețiȘtergere
  19. eu eram , aseara cand fluieram .... sa nu fiu confundata cu ursitoarea rea :)
    xxx,j

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aseară Windy băteaaaa.....

      http://www.youtube.com/watch?v=2j_sTKKTy8w

      Ștergere
  20. dragele de ele! felicitari intregului clan care se ocupa de junioare ;))!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aleluia! Cătam blogul tău (al doilea gulaș :P) și nu pricepeam unde a dispărut :D

      Mulțumim de felicitări! :*

      Ștergere
    2. io fusai de vina, trebuia sa dau de veste, dar na, sunt cam moale in perioada asta, ma gandesc deja la sarmale :)))

      Ștergere
    3. Gând la gând cu bucurie, tot la sarmale mi-e gândul și mie :))

      Ștergere
  21. M-am topit si eu cand am vazut poza. Sa ne arati poze pe blog si de la nuntile lor, da?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bre, pe 15 decembrie e botezul, întâi poze de la botez și-apoi de la nuntă :))))

      Dar da, negreșit nunta lor va fi subiect de blog :P

      Ștergere
  22. Eu cred c-ar trebui sa instalezi o statie ceva ca sa ne transmiti live prin unde radio...ca sa ne asiguram ca nu te pierdem :) Asa ai mainile si ochii liberi pentru minunile acelea mici -pentru care evident ca toti te invidiem!- iar creierul si aparatul vorbitor ni le rezervi noua, plebei :)
    Sa traiesti si tu bine si fericita langa miniaturile noi din viata ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Între timp miniaturile au 5 kile, copănele dolofane, plămâni zdraveni și gură mare :)))))

      Mărturisesc că-s leșinată după ele, blogul a trecut pe locul doi :P

      Ștergere
  23. Hey there! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm
    not seeing very good gains. If you know of any please share.
    Thanks!
    Also see my webpage: tile cleaning

    RăspundețiȘtergere