joi, 1 martie 2012

Primăvara a fugit!

Poezioară motivațională de mărțișor:

Nu mai vine primăvara,
Ne-a uitat cu totul țara.
Sunt troiene pe câmpii,
Haideți să fugim copii!

Nu mai crește iarba verde
Ciocarlia-n nea se pierde
Haideți să fugim copii,
Să cătăm alte câmpii!

Cucu-a amuțit se pare,
Pitpalacul nu mai sare,
Mieii nu mai sar zglobii,
Haideți să fugim copii!

44 de comentarii:

  1. In zi intai de martisor
    si zi intai de primavara,
    ne fie sufletul usor,
    ne fie viata mai usoara!

    Tot inainte sa privim
    de ni se pare ca nu-i bine,
    cand stim ca vara ne prajim,
    de-i rau acum, cum e ce vine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În zi întâi de mărțișor
      Nici urmă, bre, de primăvară!
      Prefer să fierb, încetișor
      Decât să mor în ger, afară :D

      Ștergere
  2. :) Da, acum sunt motivata.
    O primavara frumoasa iti doresc, Arcadia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He he he! Știam eu că cineva, cândva, undeva, va fi motivat! :))
      Bucurii primăvăratice și ție! :)

      Ștergere
  3. N-a fugit, s-a ascuns un pic de noi! :))
    Primavara frumoasa, Arcadia. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ascunsă bine, bre! :D
      Când s-o arăta, să-ți aducă tot ce aștepți de la ea :*

      Ștergere
  4. Bine c-ai pus versurile în ordinea corectă. Dacă ziceai că ``pitpalacul a amuţit / şi nici cucul nu mai sare`` nu mai era poezie, era de-a dreptul tragedie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bre, n-am eu cine știe ce cunoștințe de ornitologie, da' atâta lucru știu! =))

    RăspundețiȘtergere
  6. nu mai căuta primăvara de dincolo de nori
    nu te uita după primăvară pe sub zăpadă, nici în ramuri... nici în stele...
    nu contează că e viscol, sau ploaia pare fără de sfârşit...
    primăvara e în tine
    TU eşti primăvară...
    cea mai frumoasă primăvară...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Victore, Victore, cum le mai știi tu zice, bre! Mai că zăresc primăvara, deja =))

      Faină să fie și primăvara ta! :)

      Ștergere
  7. vine vine primavara!
    cica ne cunoaste tara
    si zapada pe campii
    cica, parca n-ar mai fi

    ti se pare, mi se spune
    lasa soarele s-adune
    viata si senin in tine
    si-ai sa vezi ca vara vine

    n-o sa-ti pese de zapada
    nici ca-i apa jos pe strada
    cizmele de cauciuc
    care vin, care se duc

    noua moda ti-or parea
    nu dori-vei altceva
    si c-un zambet jucaus
    ai sa vrei la sanius!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se pare, ți se spune?
      Să las soarele s-adune
      Viață și senin în mine
      Și-am să văd că vara vine?

      Toma sunt, Necredincios
      Și eu văd zăpezi pe jos.
      Până nu văd ghiocei
      N-o să cred deloc în ei :))

      Ștergere
    2. Toma cel Necredincios
      S-a căit și-a învățat
      Că nu trebuie să vezi
      Ca să poți și tu să crezi

      Tot la soarele din tine
      Îți găsești din nou scăparea
      Și-ai să vezi atunci că vine
      vine, vine Primăvara.

      Vei avea și ghiocei
      Nouă să ne dai din ei
      Poze multe și senine
      [v]Om primi noi de la tine...

      Ștergere
    3. Toma n-o fi înghețat
      Dacă zici c-a învățat.
      Nu știu cât s-a căit el,
      Eu mă mai căiesc nițel...

      =))

      Ștergere
  8. Domnşoara Arcadia. Matale chiar ai talent. Să mă inviţi când îţi lansezi cartea de poezii. Vreau locul poziţionat cel mai în spate! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnu' Mircea, matale ai loc asigurat în loja oficială și-o să scrii recenzia la carte :))

      Ștergere
  9. Pe tine te urmareste
    Iarna. Stie ca-ti prieste,
    Stie ca mult o iubesti.
    N-a stiut de Bucuresti.

    Doua luni te-a cautat.
    Peste tot ea a umblat,
    Sa te afle, sa-ti arate
    Tot ce ea sa faca poate.

    Si-n sfarsit te-a reperat,
    Capitala a clacat,
    Toate-s cu fundul in jos.
    Tu traiesti periculos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iarna, da, mi-a arătat
      Ger cu vârf și îndesat.
      Iar cu trena asta lungă
      Fericirea mi-o alungă...

      O blestem să se-ncălzească,
      Rochia-i să se topească,
      Să rămână-n fundu' gol
      Și să se-ascundă la Pol.

      (Nord sau Sud, unde-o să vrea).
      Să plece din țara mea!
      Și-napoi să nu mai vie
      Decât de mi-o fi dor mie. :))

      Ștergere
  10. La noi ninge de rupe, nici iarna nu ningea asa. Primavara e prezenta... sub mormanul de zapada:). Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, îmi zice colegul că la Brașov ninge, ninge, ninge.....

      Ce-mi doresc eu mie
      Îți doresc și ție:
      Zăpadă topită,
      Țară încălzită.....

      :D

      Ștergere
  11. Daca preferi sa fierbi incetisor :D cum ziceai mai sus, inseamna ca trebuie sa vii sa stai si vreo cateva zile in Bucuresti la vara.
    Cand e baba ta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vin, cum să nu? Doar de aia s-a inventat aerul condiționat :))

      Baba mea e pe 8.

      Ștergere
  12. haideți să fugim copii!
    să cătăm alte câmpii!
    e motto-ul tău se pare.
    și tu crezi c-acolo-i soare?

    eu te-aș invita la munte
    n-o fi el cu stea în frunte
    o schimbare ți-ar prii
    ca prea-s multele câmpii.

    să mai vezi și tu un deal
    asta numai de nu-i ceață
    că n-am globul de cristal..
    și-ai să vezi și tu că-n viață

    nu e totul precum pare
    și se poate și mai rău
    de câmpia fără soare
    poți fugi la deal, la munte
    ca să schimbi un rău cu rău

    dar cum nimeni nu te-ntrece
    la făcut haz de necaz
    împreună vom petrece
    până primăvara-i... azi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am rămas doar cu năcazu'!
      Prin nămeți mi-am pierdut hazu'...
      Cât iernii îi văd fantoma
      Numele-mi rămâne Toma =))

      Ștergere
  13. pare ca toata lumea a innebunit, mai putin noi si salcamii:))
    asadar, cu siguranta inca nu e primavara :D

    daaaar , cu un martisor tot viu!

    mai cinash decat Bon Jovi [clar nu si decat Vasile:)))] si mai sprinten cu vioara decat M.J. din glasu-i rasunator

    http://www.youtube.com/watch?v=70EvLqYvJks&ob=av2e

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cinaș mărțișor, bre! Mulțam fain!

      Să-nnebunim, deci! :D

      Ștergere
  14. Vine, vine primăvara
    Adusă cu... sănioara!
    (Și gata, mi s-a epuizat suflul poetic când văd troienele de afară. Iar azi-dimineață ningea într-o veselie, de parcă urmează Crăciunul, nu Paștele. :( )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. .....
      E blocată în nămeți
      Hai s-o ajutăm, băieți! :))

      Deprimant, bre, deprimant, ai dreptate, îți piere orice suflu... :(

      Ștergere
  15. Mă așteptam să găsesc mai multă veselie!!

    Hai la joacă , măi copii, cât nu se răzbună babele!
    p.s pe la noi este primăvară adevărată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fericito!

      Nu ies la joacă decât după ce se topește toată zăpada :P

      Ștergere
  16. O primavara superba, plina de soare si flori, Arcadia! Bine (ca)te-am regasit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, uite cum vine primăvara! :D
      Mă bucur tare să te revad printre noi :*

      Ștergere
  17. Arcadia,in Targul cu oistea- sa te vad daca ghicesti care-i ala- e un amestec de zapada si ger cu iz de primavara, semn ca Dochia isi scutura cojoacele.Cat despre ghiocei,ei rasar in fiecare dimineata si-i purtam cu noi peste zi asa, ca sa mai rezistam un pic.Zic sa ne bucuram de frumosul pe care il putem descoperi si in zapada gramadita te miri pe unde ,de falfaitul unei vrabii sau de crocanitul ciorilor( si ele fac parte din frumosul cotidian, ca si de fiece rasarit al soarelui. Sunt semne ca noi nu doar exiztam ,ci treaim cu roate ale noastre.Sa te bucuri de primavara sufletului tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci la Targoviste vine primăvara? :D
      Ei bine, și la București i se simte parfumul. Cât despre ghiocei, tocmai mă gândeam să mi-i vopsesc un șaten mai deschis :))

      Desprimăvărare frumoasă și ție :)

      Ștergere
  18. Arcadia mama,acu te depresioneaza zapada,da' cind sedeai cu ea in prag in aprilie!!!!! Calm,ca vine si primavara. Nu uita ca " timpul merge pe vechi " . Deci pe 14 martie,abia e intii pe vechi; sa vezi ce fai o fi in ziua aia.Azi dimineata priveam rezultatul ninsorii de peste noapte. O frumusete!! In noaptea asta cica-i maxima negativa din tot ce urmeaza.
    Vine,vine priimavara
    Infloreste.....
    Vineeee!!! Te imbratisez!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi eu tocmai de iarna aia ce ținea până în aprilie am fugit în capitală și uite peste ce-am dat :D

      Primăvară frumoasă să ai! :)

      Ștergere
  19. Arcadio, sora mea,
    Subscriu la parerea ta!
    Ba,mai mult, decat sa fug
    Iarna-am s-o topesc pe rug :D
    Si-am sa-l rog pe focul Soare
    Sa-i destrame-a ei ninsoare,
    Flori s-aduca pe campii,
    Hai, sa le-adunam copii!

    ps. Sa stii ca Cucul canta la inceputul verii =))
    Vorba cantecului ... "Canta cucul, vine vara, mai dorule maaaaaai =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bre, deși azi a fost baba mea (și n-a fost prea rea :D), n-am chemare spre poezie astă seară așa că să așteptăm să cânte cucul, măi dorule măi :))

      Ștergere
  20. Răspunsuri
    1. Ei, acum pot declara cu mâna pe inimă c-a venit primăvara! <:-P
      Mulțam de urare și neuitare, pasăre rară! :D

      Ștergere
  21. dat fiind ca ramaseseram la " sa-nnebunim" , avem acum ocazia perfecta.

    Sa-mi spui ce stil de dans ti-ai ales din aceasta variatate absoluta:
    http://www.youtube.com/watch?v=_nCqXLCnGP8&feature=related

    eu unul merg pe stilul de la 00:18 :D =))

    iti dai seama ca melodia de fundal nu e relevanta si nici cea din clip, caci fiecare dantzuie pe ritmu si melodia din capu lui=))

    RăspundețiȘtergere
  22. erata : http://www.youtube.com/watch?v=qbla2iSUWns&feature=related la piesa asta ma refeream:D

    RăspundețiȘtergere
  23. M-am uitat azi in parc. Nu stiu ce naiba s-a intamplat, a sters cineva zapada de pe banci, dar nu mai e nici urma!!!

    Deci vrem poze noi, cu verde. De alb ne-am saturat.

    RăspundețiȘtergere